adott egy 125ös piaggio hexagon
most már beindul rendesen megy is jól de az alapjárat ingadozik
elég rendesen egyszer majd leáll másszor meg szinte hajtja a kereket
szép egyenletesen hullámzik.......
mi lehet vele? hogy lehet megszüntetni?
köszi!
Helló!
Ha a hengerfej tömítés rossz akkor a hűtővíznek szivárognia kellene a hengerbe vagy a hűtővíznek olajosnak kellene lennie. Nálam ezek a tünetek nincsennek, a víz észrevehető mértékben nem fogy belőle, és leengedtem nem is olajos. Ettől még okozhatja a hengerfej a túlmelegedést?
Sziasztok!Tudna nekem segiteni valaki?!Az érdekelne ha az akksi nem müködik akkor attól még az automata szivatonak müködnie kellene-e!Elöre is köszönöm!
épp most szerelek egy piaggiot ugyanez volt a téma
mtz akkuról és fél doboz hidegindítóval 20 perc kellett a beinduláshoz, de még akkor is lé-lé állt
az indítómotor melegítette be a blokkot
annak a szivatója volt mindig zárt helyzetben, ráadásul a tűszelep is szar volt elengedte a rendszerből a benzint
szivató javítás után kb 3-4 fordulat és beindult még fagyban is
Melegen nyomkodd meg a vízcsöveket: ha kézzel nem összenyomhatóak, akkor beledolgozik a hengerfejnél, ezért levegős és ezért forr.
Ha a csövek puhák, akkor még mindig lehet rossz termosztát, vagy elkoszolódott/vízkövesedett hűtő.
Van nekem egy '93-as yamaha Sr 125-ösöm. A probléma az volna vele hogy eléggé nehéz (úgy finoman szólva) hidegen életrekelteni. Most lett benne cserélve olaj és gyertya. A gyertyát mgnéztem (az újat) hátha annál van valami de azon kívül ogy kormos semmi baja, és szép nagy szikrát ad. Olyan mintha nem kapna elég üzemanyagot, vagy nemtudom
Nyár elején volt egy szelephézagállítás. Akkor már kellett egy kis gázt adni önindítózásnál (előtte nem kellett), aztán egyre durvult a probléma, egyre nagyobb gázt kellett adni, mostmár ott tartok hogy 10 percet tologatom minimum. Valami ötlet?
nekem sincs a bowden kettéosztva
a blokkra van erősítve az olajpumpa, 1 csavar van rajta, de az a légtelenítője
gondoltam valami szűkítésre de akkor meg nehogy keveset nyomjon be
Sziasztok.
Tudna nekem valaki tanácsot adni mi lehet az oka annak, hogy a motorom túlzottan melegszik? Van egy Aprilia AF1-esem Rotax 123-as blokkal. Teljesen jól megy de túlzottan melegszik. A vízpumpa forog ezt megnéztem. a hűtőn átfolyik a víz és mégsincs rendes hűtésem, egyszerűen nem bírja lehűteni a blokkot rövid idő alatt felforr a víz benne. Mi lehet ennek az oka? Vagy milyen lehetőségek vannak: karbi beállítás, gyertya, kopott motor?
most már beindul rendesen megy is jól de az alapjárat ingadozik
elég rendesen egyszer majd leáll másszor meg szinte hajtja a kereket
szép egyenletesen hullámzik.......
mi lehet vele? hogy lehet megszüntetni?
köszi!
Ha a hengerfej tömítés rossz akkor a hűtővíznek szivárognia kellene a hengerbe vagy a hűtővíznek olajosnak kellene lennie. Nálam ezek a tünetek nincsennek, a víz észrevehető mértékben nem fogy belőle, és leengedtem nem is olajos. Ettől még okozhatja a hengerfej a túlmelegedést?
mtz akkuról és fél doboz hidegindítóval 20 perc kellett a beinduláshoz, de még akkor is lé-lé állt
az indítómotor melegítette be a blokkot
annak a szivatója volt mindig zárt helyzetben, ráadásul a tűszelep is szar volt elengedte a rendszerből a benzint
szivató javítás után kb 3-4 fordulat és beindult még fagyban is
Ha a csövek puhák, akkor még mindig lehet rossz termosztát, vagy elkoszolódott/vízkövesedett hűtő.
Nyár elején volt egy szelephézagállítás. Akkor már kellett egy kis gázt adni önindítózásnál (előtte nem kellett), aztán egyre durvult a probléma, egyre nagyobb gázt kellett adni, mostmár ott tartok hogy 10 percet tologatom minimum. Valami ötlet?
a blokkra van erősítve az olajpumpa, 1 csavar van rajta, de az a légtelenítője
gondoltam valami szűkítésre de akkor meg nehogy keveset nyomjon be
Tudna nekem valaki tanácsot adni mi lehet az oka annak, hogy a motorom túlzottan melegszik? Van egy Aprilia AF1-esem Rotax 123-as blokkal. Teljesen jól megy de túlzottan melegszik. A vízpumpa forog ezt megnéztem. a hűtőn átfolyik a víz és mégsincs rendes hűtésem, egyszerűen nem bírja lehűteni a blokkot rövid idő alatt felforr a víz benne. Mi lehet ennek az oka? Vagy milyen lehetőségek vannak: karbi beállítás, gyertya, kopott motor?