Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vagy szigszalaggal!vagy beleteszed és körbe kiékeled faékkel!
Szép jó reggelt! Megint ez a németes precizitás?! Mééé kell, hogy passzoljon? Majd beledagad .Vagy körbe kell tekerni kóccal!
Ami passzol a hengerbe.
Hello!Valaki megtudná mondani hogy egy Kawasaki KDX 250 es krosszmotorba mekkora dugattyú kell és hol lehetne beszerezni
adott egy 125ös piaggio hexagon
most már beindul rendesen megy is jól de az alapjárat ingadozik
elég rendesen egyszer majd leáll másszor meg szinte hajtja a kereket
szép egyenletesen hullámzik.......
mi lehet vele? hogy lehet megszüntetni?
köszi!
Igen ,ha a termosztátod jó nagy valószínűséggel hengerfejes
Helló!
Ha a hengerfej tömítés rossz akkor a hűtővíznek szivárognia kellene a hengerbe vagy a hűtővíznek olajosnak kellene lennie. Nálam ezek a tünetek nincsennek, a víz észrevehető mértékben nem fogy belőle, és leengedtem nem is olajos. Ettől még okozhatja a hengerfej a túlmelegedést?
Köszönöm!Ez gyors volt!
Igen külön tekercsről üzemel ha nem müködik akkor meghalodott
Sziasztok!Tudna nekem segiteni valaki?!Az érdekelne ha az akksi nem müködik akkor attól még az automata szivatonak müködnie kellene-e!Elöre is köszönöm!
RMC
Valaki meg tudná mondani hol lehet első teleszkóp védő harisnyát beszerezni.
épp most szerelek egy piaggiot ugyanez volt a téma
mtz akkuról és fél doboz hidegindítóval 20 perc kellett a beinduláshoz, de még akkor is lé-lé állt
az indítómotor melegítette be a blokkot
annak a szivatója volt mindig zárt helyzetben, ráadásul a tűszelep is szar volt elengedte a rendszerből a benzint
szivató javítás után kb 3-4 fordulat és beindult még fagyban is
köszi!
igen a minarellinél fordulat szabályozza sajna az cserés 06husz,42644hatvan itt találsz szigetszentmiklos küldenek postán is
Melegen nyomkodd meg a vízcsöveket: ha kézzel nem összenyomhatóak, akkor beledolgozik a hengerfejnél, ezért levegős és ezért forr.
Ha a csövek puhák, akkor még mindig lehet rossz termosztát, vagy elkoszolódott/vízkövesedett hűtő.
ha "tünik"el a viz hengerfejes,ha nem szar lehet a termosztát,vagy a hütöd
szelephézag nem JÓ kitámasztanak a szelepek
Fehérvár,Borsóéknál(palotai út motorsprint) castrol actevo 20w én olyat rakok mindééééég de ha másnem beszélj tesommal(basi2)ö is tud asszem
az lesz
ha csak hidegen csinálja ezt , akkor szerintem elku*ák a szelephézag állítást ...
Valószínű ,hogy hengerfejes és beledolgozik a víztérbe ezért levegős lesz és felforr!
Van nekem egy '93-as yamaha Sr 125-ösöm. A probléma az volna vele hogy eléggé nehéz (úgy finoman szólva) hidegen életrekelteni. Most lett benne cserélve olaj és gyertya. A gyertyát mgnéztem (az újat) hátha annál van valami de azon kívül ogy kormos semmi baja, és szép nagy szikrát ad. Olyan mintha nem kapna elég üzemanyagot, vagy nemtudom
Nyár elején volt egy szelephézagállítás. Akkor már kellett egy kis gázt adni önindítózásnál (előtte nem kellett), aztán egyre durvult a probléma, egyre nagyobb gázt kellett adni, mostmár ott tartok hogy 10 percet tologatom minimum. Valami ötlet?
nekem sincs a bowden kettéosztva
a blokkra van erősítve az olajpumpa, 1 csavar van rajta, de az a légtelenítője
gondoltam valami szűkítésre de akkor meg nehogy keveset nyomjon be
Sziasztok.
Tudna nekem valaki tanácsot adni mi lehet az oka annak, hogy a motorom túlzottan melegszik? Van egy Aprilia AF1-esem Rotax 123-as blokkal. Teljesen jól megy de túlzottan melegszik. A vízpumpa forog ezt megnéztem. a hűtőn átfolyik a víz és mégsincs rendes hűtésem, egyszerűen nem bírja lehűteni a blokkot rövid idő alatt felforr a víz benne. Mi lehet ennek az oka? Vagy milyen lehetőségek vannak: karbi beállítás, gyertya, kopott motor?