Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hidd el énis csináltam pár motort és 1ikensem találkoztam ilyennel,elöbb szakad el/ki a csavar mint vetemedik a hengerfej még a 2hengerestsem tudod ugy lehuzni,pedig ott 1hengerfejvan a kéthengernek...de biztoscsak nekemvolt szerencsém..
Hidd el simán el tud vetemedni.. láttam már pár hengerfejet elmenni. Nem olyan mértékben vetemedik el a hengerfej mint azt te gondolod, h esetleg látni is lehet h elment.. Ezek tized milliméterek, de épp elég ahhoz h a tömitést ne "szóritsa a hengerhez" a kellő erővel.
Sziasztok.Sikoltatás téma..Kiváncsi lennék hogy 1tenyérnyi hengerfej hogy miként vetemedik el (max ha kalapácsal ütöd)ott nemaz a baj Vagy a tömités vagy a felrakással van gond...
Utaló jelet nem nagyon tudsz... de van, mint pl ez is h fujja a tömitést. Úgy szokás megállapitani h el van-e vetemedve a hengerfejed, h egy teljesen sík felületre leteszed a hengerfejet, és minden oldalról hézagmérővel alámérsz. Elvileg a szörvisz manuálban :D ( szervizkönyv ) benne van, h milyen hézagot mérhetsz ami még jó.
Azt a lapot amire ráteszed a hengerfejet, általában öntött vasból készitik. Nem valoszinü h van otthon.
Csináltam neked egy móricka rajzot is h lásd, milyen irányokbol kell alábarkácsolni a hézagmérőt. Bármi kérdésed van, megtalálsz msnen tesó :D
a sornégyet sikolták 2500ft ért gondolom egy 1000ft ból megusznád és biztos,hogy megmarad a tömités nem kell kidobni,rendelni ujra
Erröl a megoldásról még én se hallottam...És meglehet azt valahogy nézni hogy szügség van-e síkolásra vagy nem? Van valami arra utaló jel a hengerfejen? Vagy csak onnan lehet megtudni hogy folyamatosan hengerfejtömítéseket eszi!?

Bár most olyat rendeltem ami full fémből van állitolag olyan mint a gyári és nem az a papíros fajta.
az igaz csak a simi nem vizes
Kisbéren, profi módon csinálják a sikolást IS 06harmincnégy,ötvenöt2222
Általában a hajtókar szokott megégni(csapszegnél)kevés olajnál csere kb 15 egy tengely durrogás,lehet szarok a szelepek,gyertya, kulung,csere a lamellák
Te jó isten!
Ilyet sem láttam még
Olcsó megoldás: vastag üveglap azon olajos csiszolópapír. Simsonnál bevált.
Régebben Úrhidán csináltattunk krómozást ( de ez tényleg nem most volt, kb. 10 - 12 éve ) - ha valakinek van az akkori Wild újságból, ott rendszeresen hirdettek, címmel, telefonszámmal.
Nem fog menni, síkköszörű kell hozzá!
Esztergálni nem lehet síkba. Amennyire én tudom.
szóval ha elviszem egy lakatos műhelybe ahol van eszterga pad, és leesztergáltatom síkba...akkor jó lesz?
El van vetemedve a hengerfej! Síkba kel köszörűltetnil!
na ezt nekem is megmondhatná valaki! folyamatosan elég a réz tömíttésem az égéstérnél....aztán bejáccik a víz az égéstérbe....ami ugye azt eredményezi h felforralja a vizet..ami gőzzé válik...és mindenki rajtam röhög h fel fog robbani a motorom
Valaki legyen szives 5letet adni h miért nyomta ki az NSR em már a 2. hengerfelytömítést! Hogy lehet orvosolni a gondot?
Ez egy kicsit törött gyűrűvel ment!Kompresszió 2bar volt!
Ez viszont már nem megy sehová!
Szerintem ez még sokáig elmegy!
Szerinted vissza merjem tenni? Vélemény?
Szép esteét mindenkinek! Esetleg Valaki tudna nekem feltenni rajzot a hidraulikus szelepemelőről?fáradozását előre is köszönöm!
Sziasztok.
Ha valaki tudna segíteni, hogy yamaha xj 600nál, hogy lehet azt a láncot feszíteni, amin kersztül az indító motor hajtja meg a főtengelyt.
Köszi a segítséget előreis.
Halihó. Én pannonia alkatrészeit szeretném krómoztatni, és az érdekelne hol tudom ezt jól ,és jó áron megcsináltatni. Ha lehet SZ.F.vár környékén.

Köszönöm
hello nagy nehezen beindulta az xt-m de egy picit ugy járt hogy kevés volt benne az olaj láttam is hogy már elég forro volt az olaj mert már majdnem fort , mire észre vettem már 11 km -tert mentem vele de utánna feltőltőttem és egyből bele os járattam sztetek eért csinálhat olyan ketyegő hangot a henger fej? de előtte is csinálta csak halkan ilyenkor mi a teendő?, meg alacsonyabb fordulaton picit néha belerobban a kipufogoba és olyankor megtorpan , jah meg kicsit csuszik a kuplung azon hogy kell álitani ha már a bowdenen nem lehet?