Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy kicsit gyengusz lesz a gép! Ahhoz öreg és kopott! Nem fogja sokáig bírni! Hamar kifekszik! Inkább add el veteránbőrzén! Jobban jársz hidd el! Bár azt csinálsz vele amit akarsz!
Jártam már így és a felnitisztító lehozta mindenhonnan. Louisos boltokban és persze máshol is kapni, de az lehet, hogy kár volt ennyit várni vele mert rásült. Talán a féktisztító is jó, az agresszívebb.
hali!

nemigazan talaltam megfelelo topicot ennek a temanak, ezert ideirom! A nyaron mikor erdelyben kintvoltunk, utepitesel voltak mindenuttű! Sajnos ok is ezt a hulye megoldast hasznaltak 1-2 helyen, mikor az aszfaltot csak raszorjak a regi utra, aztan majd beletapossak. Na most mi meg a majd beletapossak elott voltunk, es a meleg aszfalt raragadt mindenhova a motorra, nagyreszet le tudtam tisztitani, de vannak olyanok amiket nemtudok lekaparni sem! Valakinek valami otlete vagy tapasztalata van ez ugyben?
udv devil
Helló!

Egyiket sem. Szöcskét akarok csinálni, ha jó lesz a motor.
Most akkor felteszem a kérdést:mit akarsz:kertigépet, dragot ,motort,
Helló!

Nem értem amit irtál :)
Tudom hogy sokminden baja van, és lehet is neki.
De ha egyszer nincs hozzá alkatrész, akkor nem tudok kicserélni semmit. És 31 éves motorról van szó.
Talán 4eFt-ot azért megért, elhozni a roncstelepről.
Meg az a másik gondom, hogy nincsenek ismerőseim körében motor szerelők.
Ezért kérek itt segítséget!
Látom már mindent tudsz, de nem a gyújtás ennek a legnagyobb baja
Sziasztok

Vettem egy hengert. És ki van reszelve a szívórésznél. Egyenesen belemegy az átölő nyílásába közvetlen a szívórésztől. És ettől jobb lett? KX250es henger

Válaszokat előre is köszönöm

Üdv
szia.ha pesti vagy akkor van egy nagyon profi szerelö aki biztos segiteni tud rajtad.kiss laci 0630 449 30 51 sok sikert
Szevasztok segítséget szeretnék kérni van 1 yamaha wr250-em és gyujtás gondja van,néha megy néha nem behúzásra nagy nehezen beindul de máskép nem nagyon.ha udtok segíteni irjatok e-mailt:ati145@freemail.hu vagy vegyetek fel msn-re:ati145@freemail.hu
Köszi a gyors választ
Jó Estét! aprilia tuareg rally 50-esbe mien sűrű váltóolaj kell?válaszotokat köszönöm
Hát csak azért mert kiváncsi voltam nem e a kuplung nem emel ki rendesen és ezért megnéztem úgy is hogy meg volt emelve a motor hátsó fele.És ehez álló helyzetbe kell megnézni
Sziasztok!

Az elképzelhető hogyha rosszkor van a gyújtás(a 2-3 hengeré), az 1-4 pedig jól van belőve. Akkor a 2-3 hengerből fröcsög a benzin? Vagy ez mindenképp karbi hiba?
úgy néz ki egy termosztát belével megoldjuk az automata szivatót
ennek a piaggionak olyan üzemanyag rendszere van hogy a benzinszivattyú a tankból egy kis tartályba nyomja majd onnan (gravitációs módon) megy a karbiba
van egy túlfolyó is ami visszavezeti a felesleget a tankba

evvel az a kérdésem, hogy ami a kis tartályba megy cső (benzinszivattyútól) volt benne egy szűkítés
az feltétlen kell bele? (lehet valami házilagos megoldás
mert egész gyors megtölti azt a kicsi tartályt
mi a jobb? ha benne van vagy ha nincs? olyan 2mm furatra vékonyítja el a csövet
köszi!
Álló helyzetben minek teszed kettesbe?
szia.hornetnél elöfordulhat föleg elsöben másodikban még nem tapasztaltam de lehetséges
Helló!

Van ott benzintartály, hasonló megoldású mint amit irtál(csak nitrohigitós doboz).
Benzinszint be van állítva. A végén direkt hajtottam ki a benzint.
Fúvókából inkább az alapjárati fúvóka a fontos, mert azon tényleg nagyobb a lyuk. Sztem ezért jön sok benzin abból a kipufogóból.
Sziasztok!
Még új vagyok itt és remélem tudtok nekem segíteni.
Nem rég vettem egy 2008-as Hornetet és azt tapasztaltam rajta hogy mikor 1-es fokozatba rakom egy csattanást lehet hallani, ha viszont már kettesbe rakom akkor csattanás is van meg olyan mintha a fogaskerekek elrágnák egymást,szóval elég recsegős.A többi sebességben nincs ilyen.És ezt álló és mozgó helyzetben is produkálja.
Szerintem ez nem lehet normális, de nem tudom!?
Valakinek esetleg van ezzel kapcsolatban tapasztalata?
A segítséget előre is Köszi!
UI: Még garis a motor.
Ember nem kellene benzin utánpótlás és légszűrő?! Nagyon beteg hangja van. A legegyszerűbb 1l-es olajos flakon kupakjára motorszelep (anyával leszorítani) rá a benzincső, és még szívni is tudsz vele a tankból.
Ha nem találsz fúvókát esztergályos megcsinálja neked, ha debreceni vagy a közepét ki tudjuk fúrni panelfúróval. Illetve a fúvóka furatát ki lehet önteni műgyantával közepébe vékony -olajos- drót, de ez már nagyon barkács.
Aztán nem ártana benzinszintet is nézni...
Helló!

Na fejlemény van. Asszem tuti hogy nem kompresszióhiba lesz.
Állítottam a gyújtáson, így már jobban lehet pörgetni, illetve ugye kitisztitottam a karbit is.
Így most megy az eddig hibás henger is 100%-ra(mivel lángot köp :)), de most szerintem a szélső nem megy, amiből fröcsköl rendesen a benzin, és arra jutottam hogy rossz az alapjárati fúvóka(átlátni teljes keresztmetszetben rajta, a többin kicsi lyuk van). Így megy most: http://www.youtube.com/watch?v...

Az lenne a kérdésem hogy hol találok hozzá karbi alkatrészt? Vagy esetleg valahol nem gyártanak?
Köszi!
Csere?
ez a szivató most úgy van hogy zár, ha a helyére teszem
evvel most mit lehet tenni?
mert hidegen nem indul úgy kell negyed órát bikázgatni
Értem, eben reménykedtem kössz!
szerintem jó aza fuvóka ami rajta van ... 4 üteműek érzékenyebbek ezért kell cserélgetni a fuvokákat viszont 2t-nél nem kell, szerintem! mondjuk kx 125-nél sem kellett