Egy kicsit gyengusz lesz a gép! Ahhoz öreg és kopott! Nem fogja sokáig bírni! Hamar kifekszik! Inkább add el veteránbőrzén! Jobban jársz hidd el! Bár azt csinálsz vele amit akarsz!
Jártam már így és a felnitisztító lehozta mindenhonnan. Louisos boltokban és persze máshol is kapni, de az lehet, hogy kár volt ennyit várni vele mert rásült. Talán a féktisztító is jó, az agresszívebb.
nemigazan talaltam megfelelo topicot ennek a temanak, ezert ideirom! A nyaron mikor erdelyben kintvoltunk, utepitesel voltak mindenuttű! Sajnos ok is ezt a hulye megoldast hasznaltak 1-2 helyen, mikor az aszfaltot csak raszorjak a regi utra, aztan majd beletapossak. Na most mi meg a majd beletapossak elott voltunk, es a meleg aszfalt raragadt mindenhova a motorra, nagyreszet le tudtam tisztitani, de vannak olyanok amiket nemtudok lekaparni sem! Valakinek valami otlete vagy tapasztalata van ez ugyben?
udv devil
Nem értem amit irtál :)
Tudom hogy sokminden baja van, és lehet is neki.
De ha egyszer nincs hozzá alkatrész, akkor nem tudok kicserélni semmit. És 31 éves motorról van szó.
Talán 4eFt-ot azért megért, elhozni a roncstelepről.
Meg az a másik gondom, hogy nincsenek ismerőseim körében motor szerelők.
Ezért kérek itt segítséget!
Vettem egy hengert. És ki van reszelve a szívórésznél. Egyenesen belemegy az átölő nyílásába közvetlen a szívórésztől. És ettől jobb lett? KX250es henger
Szevasztok segítséget szeretnék kérni van 1 yamaha wr250-em és gyujtás gondja van,néha megy néha nem behúzásra nagy nehezen beindul de máskép nem nagyon.ha udtok segíteni irjatok e-mailt:ati145@freemail.hu vagy vegyetek fel msn-re:ati145@freemail.hu
Hát csak azért mert kiváncsi voltam nem e a kuplung nem emel ki rendesen és ezért megnéztem úgy is hogy meg volt emelve a motor hátsó fele.És ehez álló helyzetbe kell megnézni
Az elképzelhető hogyha rosszkor van a gyújtás(a 2-3 hengeré), az 1-4 pedig jól van belőve. Akkor a 2-3 hengerből fröcsög a benzin? Vagy ez mindenképp karbi hiba?
úgy néz ki egy termosztát belével megoldjuk az automata szivatót
ennek a piaggionak olyan üzemanyag rendszere van hogy a benzinszivattyú a tankból egy kis tartályba nyomja majd onnan (gravitációs módon) megy a karbiba
van egy túlfolyó is ami visszavezeti a felesleget a tankba
evvel az a kérdésem, hogy ami a kis tartályba megy cső (benzinszivattyútól) volt benne egy szűkítés
az feltétlen kell bele? (lehet valami házilagos megoldás
mert egész gyors megtölti azt a kicsi tartályt
mi a jobb? ha benne van vagy ha nincs? olyan 2mm furatra vékonyítja el a csövet
köszi!
Van ott benzintartály, hasonló megoldású mint amit irtál(csak nitrohigitós doboz).
Benzinszint be van állítva. A végén direkt hajtottam ki a benzint.
Fúvókából inkább az alapjárati fúvóka a fontos, mert azon tényleg nagyobb a lyuk. Sztem ezért jön sok benzin abból a kipufogóból.
Sziasztok!
Még új vagyok itt és remélem tudtok nekem segíteni.
Nem rég vettem egy 2008-as Hornetet és azt tapasztaltam rajta hogy mikor 1-es fokozatba rakom egy csattanást lehet hallani, ha viszont már kettesbe rakom akkor csattanás is van meg olyan mintha a fogaskerekek elrágnák egymást,szóval elég recsegős.A többi sebességben nincs ilyen.És ezt álló és mozgó helyzetben is produkálja.
Szerintem ez nem lehet normális, de nem tudom!?
Valakinek esetleg van ezzel kapcsolatban tapasztalata?
A segítséget előre is Köszi!
UI: Még garis a motor.
Ember nem kellene benzin utánpótlás és légszűrő?! Nagyon beteg hangja van. A legegyszerűbb 1l-es olajos flakon kupakjára motorszelep (anyával leszorítani) rá a benzincső, és még szívni is tudsz vele a tankból.
Ha nem találsz fúvókát esztergályos megcsinálja neked, ha debreceni vagy a közepét ki tudjuk fúrni panelfúróval. Illetve a fúvóka furatát ki lehet önteni műgyantával közepébe vékony -olajos- drót, de ez már nagyon barkács.
Aztán nem ártana benzinszintet is nézni...
Na fejlemény van. Asszem tuti hogy nem kompresszióhiba lesz.
Állítottam a gyújtáson, így már jobban lehet pörgetni, illetve ugye kitisztitottam a karbit is.
Így most megy az eddig hibás henger is 100%-ra(mivel lángot köp :)), de most szerintem a szélső nem megy, amiből fröcsköl rendesen a benzin, és arra jutottam hogy rossz az alapjárati fúvóka(átlátni teljes keresztmetszetben rajta, a többin kicsi lyuk van). Így megy most: http://www.youtube.com/watch?v...
Az lenne a kérdésem hogy hol találok hozzá karbi alkatrészt? Vagy esetleg valahol nem gyártanak?
Köszi!
szerintem jó aza fuvóka ami rajta van ... 4 üteműek érzékenyebbek ezért kell cserélgetni a fuvokákat viszont 2t-nél nem kell, szerintem! mondjuk kx 125-nél sem kellett
nemigazan talaltam megfelelo topicot ennek a temanak, ezert ideirom! A nyaron mikor erdelyben kintvoltunk, utepitesel voltak mindenuttű! Sajnos ok is ezt a hulye megoldast hasznaltak 1-2 helyen, mikor az aszfaltot csak raszorjak a regi utra, aztan majd beletapossak. Na most mi meg a majd beletapossak elott voltunk, es a meleg aszfalt raragadt mindenhova a motorra, nagyreszet le tudtam tisztitani, de vannak olyanok amiket nemtudok lekaparni sem! Valakinek valami otlete vagy tapasztalata van ez ugyben?
udv devil
Egyiket sem. Szöcskét akarok csinálni, ha jó lesz a motor.
Nem értem amit irtál :)
Tudom hogy sokminden baja van, és lehet is neki.
De ha egyszer nincs hozzá alkatrész, akkor nem tudok kicserélni semmit. És 31 éves motorról van szó.
Talán 4eFt-ot azért megért, elhozni a roncstelepről.
Meg az a másik gondom, hogy nincsenek ismerőseim körében motor szerelők.
Ezért kérek itt segítséget!
Vettem egy hengert. És ki van reszelve a szívórésznél. Egyenesen belemegy az átölő nyílásába közvetlen a szívórésztől. És ettől jobb lett? KX250es henger
Válaszokat előre is köszönöm
Üdv
Az elképzelhető hogyha rosszkor van a gyújtás(a 2-3 hengeré), az 1-4 pedig jól van belőve. Akkor a 2-3 hengerből fröcsög a benzin? Vagy ez mindenképp karbi hiba?
ennek a piaggionak olyan üzemanyag rendszere van hogy a benzinszivattyú a tankból egy kis tartályba nyomja majd onnan (gravitációs módon) megy a karbiba
van egy túlfolyó is ami visszavezeti a felesleget a tankba
evvel az a kérdésem, hogy ami a kis tartályba megy cső (benzinszivattyútól) volt benne egy szűkítés
az feltétlen kell bele? (lehet valami házilagos megoldás
mert egész gyors megtölti azt a kicsi tartályt
mi a jobb? ha benne van vagy ha nincs? olyan 2mm furatra vékonyítja el a csövet
köszi!
Van ott benzintartály, hasonló megoldású mint amit irtál(csak nitrohigitós doboz).
Benzinszint be van állítva. A végén direkt hajtottam ki a benzint.
Fúvókából inkább az alapjárati fúvóka a fontos, mert azon tényleg nagyobb a lyuk. Sztem ezért jön sok benzin abból a kipufogóból.
Még új vagyok itt és remélem tudtok nekem segíteni.
Nem rég vettem egy 2008-as Hornetet és azt tapasztaltam rajta hogy mikor 1-es fokozatba rakom egy csattanást lehet hallani, ha viszont már kettesbe rakom akkor csattanás is van meg olyan mintha a fogaskerekek elrágnák egymást,szóval elég recsegős.A többi sebességben nincs ilyen.És ezt álló és mozgó helyzetben is produkálja.
Szerintem ez nem lehet normális, de nem tudom!?
Valakinek esetleg van ezzel kapcsolatban tapasztalata?
A segítséget előre is Köszi!
UI: Még garis a motor.
Ha nem találsz fúvókát esztergályos megcsinálja neked, ha debreceni vagy a közepét ki tudjuk fúrni panelfúróval. Illetve a fúvóka furatát ki lehet önteni műgyantával közepébe vékony -olajos- drót, de ez már nagyon barkács.
Aztán nem ártana benzinszintet is nézni...
Na fejlemény van. Asszem tuti hogy nem kompresszióhiba lesz.
Állítottam a gyújtáson, így már jobban lehet pörgetni, illetve ugye kitisztitottam a karbit is.
Így most megy az eddig hibás henger is 100%-ra(mivel lángot köp :)), de most szerintem a szélső nem megy, amiből fröcsköl rendesen a benzin, és arra jutottam hogy rossz az alapjárati fúvóka(átlátni teljes keresztmetszetben rajta, a többin kicsi lyuk van). Így megy most: http://www.youtube.com/watch?v...
Az lenne a kérdésem hogy hol találok hozzá karbi alkatrészt? Vagy esetleg valahol nem gyártanak?
Köszi!
evvel most mit lehet tenni?
mert hidegen nem indul úgy kell negyed órát bikázgatni