Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

javasolnák egy teljes pucolást a keverék csavar van oldalt
149,99 EUR + 25 posta
Mennyi volt?
Sziasztok!
Nem tudja valaki mennyi a szelephézag hidegen egy KXF 250 (2005)-nek?
Lecseréltem ma a hűtőfolyadékot, a vízpumpánál húztam le a csövet, és kiengedtem egy üvegbe, ezután cső vissza, és feltöltöttem a rendszert. Néha "bluggyant" egyet a víz, gondolom ahogy a pumpa fordult egyet még. Kérdésem: Kell-e még valamit légteleníteni, tenni vele valamit, illetve máshogy kellet volna valamit máshogy csinálni?
hali
piaggio hexagon lx4 125ccm-es 4 ütemű géphez tudna valaki szelepbeállítási adatokat adni?

köszi!
Nah végül vettem inkább egy újat Még nincs nálam, de már úton van.
Helló!

Csináltam képeket. ÉS a karbikat szétszedtem teljesen, kiszedtem a levegő csavarokat és elég mocskos volt.
Veszek karbi tisztító spray-t és azzal megtisztitom majd.
Meg amit észrevettem, hogy 3 karbiban benzines volt a levegőcsavar vége, 1 pedig teljesen száraz.
És amelyik száraz, az a henger nem megy pont.

A megszakítók pedig a képen látható módon nem túlságosan égnek?

Köszi a választ és a segítséget is !
Sziasztok.
tegnap vettem egy CAGIVA SX 125-ös tipusú mocit.
annyi baj van vele hogy teljes gáznál kiforog 1 ideig aztán elkezd füstöli és a fordulat csökken. aztán leáll...
Nekem kellene Rajz a karbiról + beállítások
Ha valakinek lenne ilyesmi vagy tud ilyesmit akkor legyen kedves Írni nekem msn-en: ppeettii86@freemail.hu

1000 köszönöm előre is...
Váá, majd holnap.

Elfelejtettem fényképezni.
A motor a mamámnál van.
gyertya 0.6-0,7 a karbit fényképezd le! amúgy fordulat,a szinkront,,,,sehogy
Helló!
Gyertyahézagban kellene segítség, a motornak a komplett szerelési és beállítási könyve megvan. Viszont 2 értéket irnak, melyikre állítsam be? Egyik az 0,7-0,8mm másik pedig 0,6-07mm, melyikre állítsam? Sima egyszerű megszakítós gyújtás.

A másik az a levegő csavar, ez van irva hozzá: 2+-1/2 openning, ez mm-ben a nyitása? mert fordulat nem lehet, mivel nem lehet körbetekerni, mert van rajta ütköző.
gázt elengedve fekete füsttel leáll, ami a dús keverékre utal szerintem.

Nameg hogyan tudnék szinkronizálni? Műszer nélkül?

Köszi!
Sziasztok, érdeklödnék hogy tudja e valaki hogy Yamaha Virago 535-be milyen höértékü gyertya való gyárilag, vagy ha jobbat tudtok akkor hogy milyet javasoltok. Elöre is köszönöm a válaszokat.
Hú hát van egy kis bibi. Amit kaptam kompressziómérőt azon csak 14 és 18-as menet van :(
Nekem meg 12-es kéne.

Nem tudom hogyan fogom megmérni így.
Kössza a tippet basi !
köszi a pucolás lesz a megoldás, tiszta rettya az egész. Köszi mégegyszer.
egyébként ha fehérváron jársz vendégem vagy egy sörre...
ááááááá! megvilágosodtam!
A szelepfészket is csiszolod "a kettöt egymáshoz csiszolod"
Csiszolás alatt ezt kell érteni?
"szelepbecsiszolás: van direkt paszta a szelepélre kell tenni és max 90 fokot tekerni rajta ide-oda . Utána kihúzod picit "arrébb" teszed azt megint ellenőrzés visszateszed a szelepeket rúgók nélkül, öntesz benzint az égéstérbe és nem szabad szivárogni a csatornák felé"
A hengerfejben lévő "ellendarabjával" is ezt kell csinálni?
mikor teletöltöm a tulfolyon kifolyik vmennyi mikor megálok,de én ugy tom h tele kell lennie.
viz valahol elfolyik,ha nincs látható nyoma akkor hengerfetömités,v, vizpumpa, alapjárat? karbi,simmering,de lehet a viztöl is (henerfejtömités)
ja meg a viztartájba mindig kell öntenem kb 1-2 decit mert "eltünik a viz " pedig mindig teletöltöm.
Hellotok,vki nem tudná megmondani h miert van az hogy néha van alapjárat a mocimon néha nincs?(kx 125)
Elöre is kössz a javaslatokat.
Persze,be kell csiszolni. Kisbéren van én oda vittem