Lecseréltem ma a hűtőfolyadékot, a vízpumpánál húztam le a csövet, és kiengedtem egy üvegbe, ezután cső vissza, és feltöltöttem a rendszert. Néha "bluggyant" egyet a víz, gondolom ahogy a pumpa fordult egyet még. Kérdésem: Kell-e még valamit légteleníteni, tenni vele valamit, illetve máshogy kellet volna valamit máshogy csinálni?
Csináltam képeket. ÉS a karbikat szétszedtem teljesen, kiszedtem a levegő csavarokat és elég mocskos volt.
Veszek karbi tisztító spray-t és azzal megtisztitom majd.
Meg amit észrevettem, hogy 3 karbiban benzines volt a levegőcsavar vége, 1 pedig teljesen száraz.
És amelyik száraz, az a henger nem megy pont.
A megszakítók pedig a képen látható módon nem túlságosan égnek?
Sziasztok.
tegnap vettem egy CAGIVA SX 125-ös tipusú mocit.
annyi baj van vele hogy teljes gáznál kiforog 1 ideig aztán elkezd füstöli és a fordulat csökken. aztán leáll...
Nekem kellene Rajz a karbiról + beállítások
Ha valakinek lenne ilyesmi vagy tud ilyesmit akkor legyen kedves Írni nekem msn-en: ppeettii86@freemail.hu
Helló!
Gyertyahézagban kellene segítség, a motornak a komplett szerelési és beállítási könyve megvan. Viszont 2 értéket irnak, melyikre állítsam be? Egyik az 0,7-0,8mm másik pedig 0,6-07mm, melyikre állítsam? Sima egyszerű megszakítós gyújtás.
A másik az a levegő csavar, ez van irva hozzá: 2+-1/2 openning, ez mm-ben a nyitása? mert fordulat nem lehet, mivel nem lehet körbetekerni, mert van rajta ütköző.
gázt elengedve fekete füsttel leáll, ami a dús keverékre utal szerintem.
Nameg hogyan tudnék szinkronizálni? Műszer nélkül?
Sziasztok, érdeklödnék hogy tudja e valaki hogy Yamaha Virago 535-be milyen höértékü gyertya való gyárilag, vagy ha jobbat tudtok akkor hogy milyet javasoltok. Elöre is köszönöm a válaszokat.
Csiszolás alatt ezt kell érteni?
"szelepbecsiszolás: van direkt paszta a szelepélre kell tenni és max 90 fokot tekerni rajta ide-oda . Utána kihúzod picit "arrébb" teszed azt megint ellenőrzés visszateszed a szelepeket rúgók nélkül, öntesz benzint az égéstérbe és nem szabad szivárogni a csatornák felé"
A hengerfejben lévő "ellendarabjával" is ezt kell csinálni?
Nem tudja valaki mennyi a szelephézag hidegen egy KXF 250 (2005)-nek?
piaggio hexagon lx4 125ccm-es 4 ütemű géphez tudna valaki szelepbeállítási adatokat adni?
köszi!
Csináltam képeket. ÉS a karbikat szétszedtem teljesen, kiszedtem a levegő csavarokat és elég mocskos volt.
Veszek karbi tisztító spray-t és azzal megtisztitom majd.
Meg amit észrevettem, hogy 3 karbiban benzines volt a levegőcsavar vége, 1 pedig teljesen száraz.
És amelyik száraz, az a henger nem megy pont.
A megszakítók pedig a képen látható módon nem túlságosan égnek?
Köszi a választ és a segítséget is !
tegnap vettem egy CAGIVA SX 125-ös tipusú mocit.
annyi baj van vele hogy teljes gáznál kiforog 1 ideig aztán elkezd füstöli és a fordulat csökken. aztán leáll...
Nekem kellene Rajz a karbiról + beállítások
Ha valakinek lenne ilyesmi vagy tud ilyesmit akkor legyen kedves Írni nekem msn-en: ppeettii86@freemail.hu
1000 köszönöm előre is...
Elfelejtettem fényképezni.
A motor a mamámnál van.
Gyertyahézagban kellene segítség, a motornak a komplett szerelési és beállítási könyve megvan. Viszont 2 értéket irnak, melyikre állítsam be? Egyik az 0,7-0,8mm másik pedig 0,6-07mm, melyikre állítsam? Sima egyszerű megszakítós gyújtás.
A másik az a levegő csavar, ez van irva hozzá: 2+-1/2 openning, ez mm-ben a nyitása? mert fordulat nem lehet, mivel nem lehet körbetekerni, mert van rajta ütköző.
gázt elengedve fekete füsttel leáll, ami a dús keverékre utal szerintem.
Nameg hogyan tudnék szinkronizálni? Műszer nélkül?
Köszi!
Nekem meg 12-es kéne.
Nem tudom hogyan fogom megmérni így.
"szelepbecsiszolás: van direkt paszta a szelepélre kell tenni és max 90 fokot tekerni rajta ide-oda . Utána kihúzod picit "arrébb" teszed azt megint ellenőrzés visszateszed a szelepeket rúgók nélkül, öntesz benzint az égéstérbe és nem szabad szivárogni a csatornák felé"
A hengerfejben lévő "ellendarabjával" is ezt kell csinálni?
Elöre is kössz a javaslatokat.