fogsz egy kompresszort és egy gázégőt
gázégővel melegíted a belsejét ha kezd izzani lassan nyomatod rá a levegőt
majd mindig erősebben tolod a levegőt
ha beindul a gázláng nem is kell
de vigyázz mert rohadt meleg lesz a kipuff és ahol jön ki a levegő (füst) az is nagyon forró
nekem a dt rezójából kb egy méteres láng jött ki meg akkora füst az elején hogy nem láttam az udvarban 5 métert
olyan hangja volt mint egy sugárhajtóműnek amikor beindul.........
de rendes kompresszor kell ha gyorsan akarsz végezni (én 8barral kentem folyamatosan)
utánna festheted újra mert leég még a festék is
Üdv!
Tudna valaki nekem segíteni, hogy hogyan pucoljam ki a kipufogómat, mert tele van koksszal, és korommal, ettől fojtja a motort, és nem engedi kipörögni. Mivel elég sok a kanyar benne, nem tudok átdugni rajta semmit. A tisztítás módjára szeretnék tanácsokat kérni!
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv: coolbiker
Van egy régi trükk,amit még a keleti motoroknál alkalmaztak:megfogod a főtengelyt a hajtókarnál(a dugattyúcsapszeg furat alatt,és felülről tenyérrel ráütsz.Ha csak picit kottyan,akkor még elmegy,de ha erősen koppan,akkor felújítás!
hello , tudna valaki segiteni hogy ha a motor nagyon viszarugdos durrog inditáskor és csak egy pillanatra indul be, a vezérlés azt mondta szerelő hogy jo , el nem tudjuk képzelni mi baja lehet az előfordulhat h a szikrát nem jo helyen adja ? és hideginditoval megprobálhatom beinditani? tipus: yamaha xt 600 ténéré
Hali! Tudnátok segiteni abban, hogy Cr 500 főtengelyen mekkora lehet a hajtókar kottyanás vagy hogy hogyan nézzem meg hogy jó e még? Van rá valami trükk vagy csak a hangja alapján fogom tudni? Most egyenlőre a hangján semmit nem veszek észre, de mivel szét lesz szedve télen ezért a hajtókart is megakarom nézni!
Petróleum. Aszfalt ellen az a jó, és nem árt a festéknek. Gázolaj is leviszi kis türelemmel, de a festék nem örül.
A WD-40, ha megnézed 9x %-ban petróleum, de azért nem rossz.
Ja, csak a Ferropassit átalakítja a rozsdát (vasoxidot) vas-szulfáttá, ha jól tudom. De az is trutyis, tehát a tankon nem igazán segít. az igazi a szeg-csavar-lánc-stb. , és sokat rázogatni. Aztán esetleg jöhet a ferropasit, de akkor már a ferodo is jó, vagyis mindegy.
Sziasztok.
Egy Fz 750-ről lenne szó. A kmóra spirállal akadtak gondok. Elkezdett ugrálni meg 60 fölé nem igazán akar menni. Mi lehet a baja? Spirál vagy lehajtás?
Üdv!
Rozsdásodik belül a tankom elég durván, már kiszárítottam belőle a benzint, de nemtudom mit lehet vele csinálni... eddig olyanokat hallottam, hogy Brigéciol bele + egy marék anya és rázni, vagy cirrompótló vízben feloldva Ha rozsdamentesítőt öntenék bele az milyen lenne és pl. az anyás vagy kavicsos megoldás? Ill. mi lenne, ha utána befújnám valami benzinálló(?) fesékkel korrózió ellen ahol tudom? Vagy ez mind baromság? Bontva is néztem tankot, 40.000ft, plusz még újra kéne fényeztetni, nem éri meg....
gázégővel melegíted a belsejét ha kezd izzani lassan nyomatod rá a levegőt
majd mindig erősebben tolod a levegőt
ha beindul a gázláng nem is kell
de vigyázz mert rohadt meleg lesz a kipuff és ahol jön ki a levegő (füst) az is nagyon forró
nekem a dt rezójából kb egy méteres láng jött ki meg akkora füst az elején hogy nem láttam az udvarban 5 métert
olyan hangja volt mint egy sugárhajtóműnek amikor beindul.........
de rendes kompresszor kell ha gyorsan akarsz végezni (én 8barral kentem folyamatosan)
utánna festheted újra mert leég még a festék is