Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hpoo, HONDA CR125R-ről van szó
Jó estét all! Télire elég csak a karbin a levegőcsavart beljebb tekerni, vagy nagyobb fúvóka is dukál? Azt tudom hogy minden éghajlaton más-más fúvóka köll, de nemtom valószinű, hogy akkor a téli levegőre is érzékeny,itt a papiron 10 főfúvóka méret van és 4 szivató remélem megoldja a keverékszabályozó is (3000 Ft 1 fúvóka)
kifele kell mozognia mondtam nyitva van a simin ha ráhuzod ---- kihuzod
Hi
Az első ok a használat.
A második ok, ha a kondenzátorok nem jók.
nekem alapból zárva van
visszafelé nem lehet tolni
hiába kötöm áramra semmit sem tesz
kb 0,2 ampert felvesz
automata szivató ,alapból nyitva,akkor zár ha a bimetál tágul,külön tekercse van a gyujásnál
van egy mikuni karbim
a nyíllal jelölt rész az automata szivató?
annak mit kell tennie? mert ha áram alá helyezem nem csinál semmit
Tusírozás, de nem fémszemcsével, hanem gránit csiszolóporral
Hátha tudja valaki: mi a neve annak az eljárásnak, amikor a fémre fémporos olajat csiszolunk? Gyakorlaton csináltunk ilyent még régen, ott a derékszöget fektettük rá egy sík fémlapra, amin fémpor volt olajjal összekeverve, és ebben csiszoltuk egy darabig, amíg be nem mattult a felület. Tudja valaki az eljárás nevét, illetve hogy hol találok róla bővebb leírást
A szorulást azt úgyértettem, hogy kezdett már megállni a dugattyú... Hmm, szerinted a karbi.. De akkor sem értem, hogy miért ad ki olyan hangot 70 fölé érve, mintha leesett volna a kipdörrentő? Ha 70 alá visszaeresztem a sebességet, azonnal megszűnik ez a különös zaj. Haverjaim szerint csapágyas a verda. Hát nemtudom, a 25ezres generálnál nem lettek kicserélve a csapágyak, legalábbis, ha jól emlékszem vissza a szerelő szavaira.. De ez is már tavaly történt:)
Helló!
Nem tiszta teljesen amit irtál.

Én úgy gondolom hogy úgy kell beállítani, hogy amikor az F1.4 jelzés a csikkal egy vonalban van, akkor kell felgyulladnia a jelzőlámpának(vagyis akkor a legnagyobb a megszakitó hézaga), úgyanígy az F2.3 jelzéssel.
Viszont onnét nem értem ahol azt irja hogy emeljem a fordulatot. Hogy a kettős vonal mi célt szolgál.
A megszakítót cseréld ki, lehet, hogy Skodáé is jó lesz hozzá...
A két jel közé állítsd alapból, később nem ártana stroboszkóp hozzá. Ha kis fordulaton nem megy és nagy fordulaton ok akkor állítsd kisebbre az előgyujtást és vica versa.
Sziasztok! Nem tudtok véletlenül motor önindító javítót Budapesten vagy környékén?
Hát mind a 2 megszakító meg van égve.
Mi okozza?

Itt van képekben, a gyújtásról ennyi van csak. Annyira nem vagyok jó angolból. Ha valaki megnézné megköszönném, végülis az utolsó fejezet nem oké számomra(amikor a II vonalat állítja a jelöléshez)
szerintem karbi azért akar nyélen megszorulni mert kevés az üzemanyag neki de ha már "megszorulgatott" akkor jó esélyed van hengerfelujitásra
A 2-3 as megszakitó mintha meg lenne égve nem?
Irtad ,hogy megvan a szerelési könyve, abban lesz a megoldás,megszakitóhézagra meg az elögyujtásra (két jel egymáshoz)
Helló!

Igen, lehet állítani a megszakító hézagot is, de az be van már állítva. Mind a kettőt lehet állítani.
Viszont a tengely körül a 2-3 henger megszakítóját lehet forgatni is(ugyanúgy mint a gyújtásalapnál, csak ott a 4 henger gyújtásszögét állitod), ezzel pedig csak a 2ét.

Persze ezenkivül lehet a gyújtásalapot is forgatni, de az oké. Azzal állítom az előgyújtásszögét mind a 4 hengerben.
Na mégegyszer. Először beállitod a 0,4 mm-es megszakitóhézagokat, majd az alaplap fordításával az előgyújtást.egyébként merre laksz mert a beállítás kb. addig tart mint amig leírom.Üdv !
Szia Tomika 86! A megszakitókat nézve, szerintema a megszakitóhézagot állitsd be előbb, majd a gyújtást,és szerintem akkor lépj tovább.Motoros üdvözlettel: Fóka az öreg motoros.
Van egy kis gondom a Yamaha BW's-sel. Elmondom, hogy reagál a gép az egyes helyzetekben:
Nulláról 40ig egyenletesen gyorsul, egészséges "bw's-es" hangja van, egészen 60ig. 40 és 60 között visszaesik a sebesség, amit elneveztem turbólyuknak:D Namost. 60 fölött aztán úgy megindul, mint a bika, 60-80ig egyenletesen, és erőteljesen húz, úgy, mint máskor. Az meg már nem tetszik nekem, hogy 70et átlépve olyan hangot ad ki magából a vas, mintha a sok kipufogógáz lelőtte volna a kidörrentőt a hengerről. Ezt kezdetleges szorulásokkal jelzi a vas, mondjuk 5 perc haladás után. Ha viszont 65tel haladok tartósan, akkor is szorulgat, plussz gázelvételeknél is olyan hangosan pörög vissza, mintha kipufogóhiányos lenne a gép. Ha 60nal haradok, olyan az egész, mintha minden passzolna: nem szorulgat, meg semmi. Haverjaim aztmondják, hogy a motorom csapágyas lett. Na most azt nemtudom, hogy a huszonötezres generálnál ki lettek-e cserélve a csapágyak... Gyertya kicserélve, meg egyebek. Mi lehet a konkrét baja a gépnek?
Minden benne van, még a vezérműlánckerék is.
Helló!

Átfújattam ma teljesen, minden járat járható.

Egy kérdésem lenne még:
A megszakítónál ugye lehet az egész gyújtás alapot állitani(így mindkét megszakitó forog), és lehet CSAK a 2-3 henger megszakítóját, ezt hogy kell beállítanom? Mármint mi alapján.

Képen az utolsó, asszem látható miről lenne szó.

Köszi a segítséget!
szelepfedél,szelepek, vezmütengely, himbák.