Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez mit is jelenet konkrétan? : "dörzsárazni kell utána"
Nem tudsz ilyen műhelyet a közelben? Lehet nem állok neki otthon .
Ha cserélek szelepeket, az újat csak belerakom és kész, vagy kell vele valamit csinálni?
jobban jársz ha elviszed hengerfejeshez kb 1000/db otthon is meg lehet , kell "gázpörzsölö" fel kell nagyon melegiteni kell egy bronz kiütö vissza ugyan igy csak dörzsárazni kell utána vagy a rossz szeleppel ütöd vissza amire kell huzni megfelelö csövet ,hogy ne a kezed verd szét vidd szakmühelybe
Remélem nekem is tud adni . A régieket, hogy tudom kiszedni a helyükről? Gondolom az is melegen van berakva a helyére. Hőlégfúvó elég lehet?
sziasztok!

Keresek olyan emberkét aki tud nekem főtengelyt szétsajtolni új hajtókart behelyezni visszasajtolni és kicentírozni
ha szerencséd van Bakonymotor is tud adni kb 3e /db nekem adott
kiszed pucol ha mégsem erö probléma(dúgó)
ok, köszi a segítséget. gondolom csak Yamaha szalonban lehet ilyet beszerezni.
Helló!

Megpróbáltuk, kivett gyertya és befogtuk, nem érezni gyengébbnek. Gyertya visszarak és megnéztük a kipufogónál is azt a hengert, és a karburátornál is, nem érezni különbséget szívásnál és kipufogásnál sem.
Majd holnap irok hogy mi lett a kompresszió mérés eredménye.
Szerinzem kompresszió.Vedd ki a gyertyákat és ujjal fogd be a lyukakat egyenként indítózva.Naggyábol érezheted ,ha gyengébben "püffög" valameik henger.
Nem! Csak szelepvezető!
mármint hengerfej csere?
Cseeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
ja meg szted lehet cserélni a szelepvezetőket? az egyik ugyanis el van repedve...
Igen. Állítólag (az előző tulaj szerint) ki lett cserélve, de azok után hogy a szelepekre is azt mondta hogy újak, aztán közben meg szét volt verődve a végeik, + szarok voltak a szelepszárszimeringek is, én már semmin nem lepődnék meg.
Hát a szervízkönyvben meg van adva milyen hosszú lehet maximum! x- számú csapot kell mérni! nem szorulhatnak a láncszemek! (Alternatíva ként! Fektesd fel a láncot a vezérműkerékre! ellenőrizd le úgy a láncnyúlást mint a szekunder láncnál szokták! Ha a lánc egy csapját elemeled a lánckeréktől nem lehet hézag a lánc és lánckerék között!Legalábbis nagy nem! XT-hez kell?
Köszönöm . Nemsokára karmolok ki belőle, és utántöltöm fagyállóval, meg akkor viszek méretni is
Elméletileg elég! Gyakorlatilag meg vegyél mintát a hűtőből és méresd meg !Vagy vegyél egy fagyálló mérőt és mérd meg magadnak!
Főfúvóka O-gyűrű? Cseréld ki újra ha rossz! Ha rossz valószínűleg több anyagot enged át mint maga a főfúvóka !
Gyorsan kérdeznék én is: Elég ha a kiegyenlítő tartályba töltök fagyállót, az összekeveredik a hűtőben keringő desztvízzel? Összeszereléskor nem lett bele rakva fagyálló, és én a kiegyenlítőt töltöttem fel. Azóta mentem vele párszor, fel is melegítettem rendesen.
Rakj fel képet a csövekről-karbiról! Így nem igazán tudom!Úszóház kiegyenlítő az nem két karbi közt van hanem azért hogy az úszóházban ugyanakkora nyomás legyen mint a külső légköri nyomás!
Azt hogy tudom lecsekkolni hogy jó-e a vezérműlánc? Nem szeretnék hasonlóképpen járni.
Miért papagáj karburátor?
Az előző hozzászólásomra tudsz segíteni? Főfúvóka és uszóház kiegyenlítő.
Holnap lesz kompresszió mérő.

Köszi!
FZR 400 ! Elszakadt a vezérműlánc!
Jézus ereje! Most nézem csak ezt a képet. Ezek miben voltak? Hogy lehet ezt "elérni"?
Ok, kijöttek a szelepek, tisztogatom, tisztogatom (a hengerfejet), aztán most vettem észre hogy az egyik szelepvezető el van repedve. Lehet azt cserélni, vagy elkezdhetek új hengerfej után nézni?