Ez mit is jelenet konkrétan? : "dörzsárazni kell utána"
Nem tudsz ilyen műhelyet a közelben? Lehet nem állok neki otthon .
Ha cserélek szelepeket, az újat csak belerakom és kész, vagy kell vele valamit csinálni?
jobban jársz ha elviszed hengerfejeshez kb 1000/db otthon is meg lehet , kell "gázpörzsölö" fel kell nagyon melegiteni kell egy bronz kiütö vissza ugyan igy csak dörzsárazni kell utána vagy a rossz szeleppel ütöd vissza amire kell huzni megfelelö csövet ,hogy ne a kezed verd szét vidd szakmühelybe
Megpróbáltuk, kivett gyertya és befogtuk, nem érezni gyengébbnek. Gyertya visszarak és megnéztük a kipufogónál is azt a hengert, és a karburátornál is, nem érezni különbséget szívásnál és kipufogásnál sem.
Majd holnap irok hogy mi lett a kompresszió mérés eredménye.
Szerinzem kompresszió.Vedd ki a gyertyákat és ujjal fogd be a lyukakat egyenként indítózva.Naggyábol érezheted ,ha gyengébben "püffög" valameik henger.
Igen. Állítólag (az előző tulaj szerint) ki lett cserélve, de azok után hogy a szelepekre is azt mondta hogy újak, aztán közben meg szét volt verődve a végeik, + szarok voltak a szelepszárszimeringek is, én már semmin nem lepődnék meg.
Hát a szervízkönyvben meg van adva milyen hosszú lehet maximum! x- számú csapot kell mérni! nem szorulhatnak a láncszemek! (Alternatíva ként! Fektesd fel a láncot a vezérműkerékre! ellenőrizd le úgy a láncnyúlást mint a szekunder láncnál szokták! Ha a lánc egy csapját elemeled a lánckeréktől nem lehet hézag a lánc és lánckerék között!Legalábbis nagy nem! XT-hez kell?
Gyorsan kérdeznék én is: Elég ha a kiegyenlítő tartályba töltök fagyállót, az összekeveredik a hűtőben keringő desztvízzel? Összeszereléskor nem lett bele rakva fagyálló, és én a kiegyenlítőt töltöttem fel. Azóta mentem vele párszor, fel is melegítettem rendesen.
Rakj fel képet a csövekről-karbiról! Így nem igazán tudom!Úszóház kiegyenlítő az nem két karbi közt van hanem azért hogy az úszóházban ugyanakkora nyomás legyen mint a külső légköri nyomás!
Ok, kijöttek a szelepek, tisztogatom, tisztogatom (a hengerfejet), aztán most vettem észre hogy az egyik szelepvezető el van repedve. Lehet azt cserélni, vagy elkezdhetek új hengerfej után nézni?
Nem tudsz ilyen műhelyet a közelben? Lehet nem állok neki otthon .
Ha cserélek szelepeket, az újat csak belerakom és kész, vagy kell vele valamit csinálni?