Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megnéztem szerintem a "papagáj" karbi a ludas, szelepbecsiszolás: van direkt paszta a szelepélrel kell tenni és max 90 fokot tekerni rajta ide-oda .útánna kihuzod picit "arrébb" teszed azt megint ellenörzés visszateszed a szelepeket rúgók nélkül, öntesz benzint az égéstérbe és nem szabad szivárogni a csatornák felé
alul a T a jel ,,fent a vezérmü keréken van két kis "csik"az a szelepfedél sikjában kell lennie
Sziasztok!
2 kérdésem lenne ami akár általánosnak is mondható a motorok körében.
1. A 4 karburátornál a 2 szélső össze van kötve, így van 2 csőkivezetése, amire rájöttem hogy az úszóház kiegyenlítő. Na ezt hova kell kötni? És mit befolyásol?
2. Ha a főfúvóka O gyűrű tömítése rossz az mit eredményezhet?
Tudom sokaknak amatőr kérdés, de érdekel a téma nagyon :)
Amúgy erről a blokkról kérdeztem eddig, amiben nem megy az egyik henger:
http://www.youtube.com/watch?v...
Az első inditása, tudom elég furcsa a hangja :)
hello tudna nekem valaki segiteni ? van egy yamaha xt 600 ténérém és most raktuk őssze a blokkot inditásra egy kicsit beindul de uttána azonnal leáll , a vezérlés roszhelyre rakására gondolok de nem vagyok benne biztos , ha valaki tud valami tanácsot adni azt megkőszőnném
Szelephézagok rendben vannak. Kicsit tudsz bővebben irni a szelepcsiszolásról?
Köszi!
Hát valoszinü nincs rendes kompresszió(szelep)szelephézag ok? becsiszoltátok a szelepeket?
Ha megindul és ha a végénél akad köszörüd meg a szelepszár végét ha nem,akkor flex
Helló!

Gyertyát cseréltünk, kábelt cseréltünk, a 2,3 henger gyújtását is felcseréltük(mivel ugyanakkor van szikra)
Alkatrészeket nem tudjátok hol lehet kapni ehhez a motorhoz?

Köszönöm!
Hali! Ez egy pegaso blokkos tuareg. nincs eltörve csak későn nyit kb 8e-nél és 6-osban nem is nyit. Vélemény? Bocsi, hogy csak most írok nem voltam itthon. kössz a segítséget.
akkor mit tegyek? végjam le flexel?
jaja ha megindul és elakad a végénél tesómnak van igaza ha nem nekem
Én megnézném a kompressziót,azzal kizárhatod a szelep,henger,tömitést, ha jó valoszinüleg üzemanyag hiba, vagy pipa,gyertya,kábel,trafó probáltátok a 3 felcserélni a 2 el (pipa)
Ha tényleg levetted a szelep ékeket és a rugókat akkr a szelepnek könnyen ki kell jönnie! Ha a szelep vége csak a szimmeringig megy és ott megszorul akkor a szelep vége szét van verődve! Semmiképp ne üssed ki!
Tönkreteszed a szelepvezetőt is!
Igen a szimering az nem fogja annyira, lehet elgörbült a szelepszár,rosszabb esetben eltört a vezetö is
Üdvözletem mindenkinek!
Elöször is egy 1977-es Honda CB400F-ről van szó, nagynehezen beröffentettük, viszont amiért irtam az az hogy az egyik henger(2.) nem akar működni ahogy kell. A másik 3 megy szépen. Nekem itt megállt a tudomány, sajna nem vagyok motorszerelő. A gyújtása kétszekunderes trafóval van megoldva, 2 megszakítóval. Szikra van, elég rendesen. Kompressziómérőt jövő héten kapok kölcsön. Kézrátéttel és inditózva kb mind a 4 hengben ugyanakkora szivás van. A motor szét volt szedve egészen a hengerig, gyűrű nem törött, dugó ép, tömités szemre ép, szelepek épek: nem "lyukas", gátak épek. Amit próbáltunk az a rossz henger inditása magában, többiből gyertya kivéve, de sajna nem indul, viszont ha a szívócsonkját befogjuk akkor próbál indulni, röfög, de be nem indul. Ha mind a 4 henger inditjuk és akkor fogjuk be a rosszat, akkor leáll az első henger is.
A gyertya kivéve benzines, a többiben kormos.
Így ezek tudatában van valakinek ötlete? Ez tutira kompresszió hiány vagy valami más esetleg? Gyújtás?
Állítható a gyújtás alap és állítható a 2,3 henger gyújtása is az 1,4-hez képest.

Köszönöm a segítséget!
figyu, ha leszedtem a szelepekről a rugót, könnyen ki kell jönniük a helyükről? Nem kell feszegetni vagy ilyesmi? Első nekifutásra nem nagyon akar kijönni.
Most találtam vezérléshez egy jó kis doksit
Azt tudja valaki hogy minden XT600-on kéne-e lennie benzinpumpának?
Konkrétan egy XT600Z-Tenere-re (1987) gondolok.
Szelephézag:szívó=0,13-0,18mm kipufogó=0,20-0,25mm.A vezérmű lánc automata állítású, amit találtál az az,nem hinném hogy azon kéne állítanod! Bár lehet rajta feszíteni a kis csavar segítségével,de ne tedd!Ha esetleg valami kopott nekem van vez.láncom,feszítőm,és a feszességet szabályzó kis kütyüm is! Ha esetleg.......
hi ...
tudna valaki infot adni , hogy mekkora Nm-el kell meghúzni a henger és hengerfej csavarokat egy 200-as QUAD-on/ATV-n kb ...

a gond , hogy semmi infom/ manualom nincs...

kösz ....
Helló!
Érdeklődnék Suzuki RM 250-hez esetleg valakinek feleslegessé vált hátsó féktárcsa,de még használható,ill. menyibe kerül az új? Hűtőt érdemes megcsináltatni vagy inkább újjat vegyek? Az is mennyibe kerül? 94-es évjárat.
Köszönöm előre is segítségetek
teljesen nem szedtük szét de valami olajos kuplungja lehet
babettának nem ilyen volt.........
Sziasztok !

Egy Suzuki RF 400-as motor szerelésében kérnék segítséget . A szelephézagra lennék kíváncsi illetve , hogy milyen módon állítható a vezérműlánc feszessége . A blokk hátsó részén találtam egy feszítőpatronhoz hasonló valamit . Közepén van egy kis gumidugó ha azt kiveszem van alatta egy kereszthornyú csavar . A motor elvileg megegyezik a bandit motorjával 95-ös évjárat .

Előre is köszönöm a segítséget

Üdv

Jozee
Nem vagyok aut. kuplung szakértő, de a józan paraszti ész szerint azért fog túl korán (alacsony fordulaton) a kuplungja, mert gyengék a rugói (ezer év után nem csoda). Szerintem rugócsere megoldja a problémát.