haver szerzett egy 1000éves solo segédmocit
az a gáz vele hogy mindig hajtja a kereket
sztenderen beindítva egyből forog hátsó kerék blokkolás után még a pedált is hátratekeri egy fél fordulatot
keréken állva csak nyög és a végén leáll
amúgy megy rendesen jó az "automata váltója" oda-vissza
mit lehetne evvel tenni?
köszi
Szevasztok én most vettem egy 10000 km-es KTM EXC 520 at és szeretném kérdezni feltéve ha valaki tud nekem segíten, hogy ezek a motorok mennyire bírják a gyűrödést mennyire megbízhatok és hogy milyen a szervíz ígénye ?MEg ha nem verseny (HOBY) színten használom meddig bírják ki (ha odafigyelek mindenre! olajacsere Víz légszűrő tisztitás stb...)dugattyú vagy más egyéb csere nélkül ? A motor nagyon egybe van ALMÁTÓL(VARGA ÁKÓS) VETTEM GYŐRBEN A KTM -ben!
MÉG csak 3 vagy 4 hete van meg de nem tudok róla semmit sem!Igazából csak most szokom a motort! DE jó lenne tudni róla egy-két információt és ebben szeretném kérni a segítségét valakinek (és ha rossz fórumra írtam be bocsánat de akkor is jó lenne ha válszolnátok!)FONTOS LENNE! Előre is köszönöm! Aki az exc -ről tud sokat lehetőleg írjon (e-mail , MSN: dancirap888@freemail.hu)
Kompressziómérés: A henger átmérőjéből, és löketéből kiszámoljuk a lökettérfogatot. Kompresszió térfogatot mérünk (valamilyen folyadékkal leginkább), és a kettőből kijön egy viszonyszám.
Sűrítési végnyomás: A gyertya helyére csatlakoztatjuk a mérőeszközt. (meleg motornál végezzük a mérést, és 100%-os gázálláson önindítózunk.) Ez a mérés alkalmas a hengerek állapotának összehasonlítására.
Köszönöm a válaszodat!
Okozhatta esetleg a lendkerék lelazulását hogy sokat tologattuk be?
Mert úgy kezdődött az egész hogy az aksi lemerült és be akartuk tolni. És elég sokat kínoztuk..
Egyéb furcsaság hogy az önindító sokszor üresben forog és nem kap rá a motorra, majd többszöri gombnyomás után nagyokat csattan és elkezd indítózni. Bár ezt előtte is csinálta...
Bocs hogy kérdést kérdésre halmozok, de teljesen tanácstalan vagyok.
Válaszaitokat előre is nagyon köszönöm!
Motorosok, szerelők!
Van egy kis problémám 125-ös Cagiva Supercitymmel.
Eddig minden reggel, hidegben 3-4-dik indításra beröffent.
Egyik este akarom indítani, semmi. Akksi töltés, megint indítok semmi. Új gyertya, indítok semmi. Megnézem a porlasztót, tiszta, kap benzint, szikra van, szivatóval vagy anélkül röffen egyet-kettőt, majd mikor leold az önindító leáll a motor.
Az önindítóval töffen-röffen, de nem képes még az alapjáratot sem elérni.
Fúvókát kéne cserélnem? A tű a legalsó állásban van szóval azzal maximum kevesebb benzint tudok bevinni a hengerbe.
Egyébként múlt héten végig hidegben használtam és mindig gond nélkül indult.
A szikra erős, de nem tudom leellenőrizni hogy jó pontban gyújt-e.
Kérem segítsen valaki, már két napja nem motoroztam!
Köszönöm
Van egy kis gondom a Yamaha BW's-sel. Elmondom, hogy reagál a gép az egyes helyzetekben:
Nulláról 40ig egyenletesen gyorsul, egészséges "bw's-es" hangja van, egészen 60ig. 40 és 60 között visszaesik a sebesség, amit elneveztem turbólyuknak:D Namost. 60 fölött aztán úgy megindul, mint a bika. 60-80ig egyenletesen, és erőteljesen húz, úgy, mint máskor. Az meg már nem tetszik nekem, hogy 70et átlépve olyan hangot ad ki magából a vas, mintha a sok kipufogógáz lelőtte volna a kidörrentőt a hengerről. Ezt kezdetleges szorulásokkal jelzi a vas, mondjuk 5 perc haladás után. Ha viszont 65tel haladok tartósan, akkor is szorulgat, plussz gázelvételeknél is olyan hangosan pörög vissza, mintha kipufogóhiányos lenne a gép. Ha 60nal haradok, olyan az egész, mintha minden passzolna: nem szorulgat, meg semmi. Haverjaim aztmondják, hogy a motorom csapágyas lett. Na most azt nemtudom, hogy a huszonötezres generálnál ki lettek-e cserélve a csapágyak... Gyertya kicserélve, meg egyebek. Viszont kérnék egy időpontot , hogy mikor vihetném el a vasat, és ha lehet, a jövőhét utáni hét eleje lenne nekem ideális, mert azon a héten szombaton nekem már kellene a vas:)
Várom a megtisztelő választ, tisztelettel: SpeedBike
Nálam is van egy KX250, váltójavításon, ugyanezekkel a problémákkal. Fogaskerék párok lesznek cserélve. Ez típushiba lehet, mert már egyszer csináltam ezt másikon.
3-ba kidobja a sebességet a motor 4-5be is csak ugy lehet betenni ha 2 alapjáraton megyek és felpakolom 4-5be,valakinek nincs valami ötlete mi lehet a baj?
hali!
egy kérdésem lenne.lehet h hülyeség is az egyik spanomnak van egy 96os 400as bandit.nos...indításnál kékes füst...és van h utána is...járó motorral 1ből 2ből elég nehezen lehet megalálni az üreset.az ok h kuplung.csak ugye ez belpiacos...a 95ösek elvileg nem.ugyanaz lehet a kettőn?szóval használható valamilyen szinten donornak?
az a gáz vele hogy mindig hajtja a kereket
sztenderen beindítva egyből forog hátsó kerék blokkolás után még a pedált is hátratekeri egy fél fordulatot
keréken állva csak nyög és a végén leáll
amúgy megy rendesen jó az "automata váltója" oda-vissza
mit lehetne evvel tenni?
köszi