ami valószinűleg kb 4-5sec alatt meg is történik. igazából egy 6-8 önindító forgatás elég a max kompresszió eléréséhez. beindítani nem nagyon tudnád mert ugye a gyertya helyére rakod be az órát.
Én nem arra a csavarra gondoltam,hanem arra ami egy kicsit "el van rejtve" .És csak a főfúvókát kell nagyobra cserélni?Amúgy kerestem de nem találtam meg a simsonos topikot.Köszönöm.
és a berúgós motoroknál? ezeket motorral szokták hajtani én uyg tom... legalábbis mikor én mérettemuyg volt és külömböző fordulatokon mérték
és más más a kompressió... de ezt ojan cáfolja meg aki ért hozzá
Amiről beszélsz, az alapvetően az alapjárati keverék csavar, és mint a neve is mutatja, az alapjárat, és környékén szabályoz, ott hatásos. Nagyobb légáteresztésű szűrőhöz át kell fúvókázni a karbit.
Viszont, talán jobb lenne, ha a simsonos kérdéseidet a simson topikban tennéd fel, mert az itteni urak inkább nagyobb motorokkal foglalkoznak.(ettől persze még érthetnek a cimconyhoz, csak minek terhelni egy másik topikot, amikor van külön simson topik)
hi! egy kérdés....
kompressiómérésnél egy ugye több fordulaton is mérnak és minnél nagyobb a fordulat annál nagyobb a kompressió, vagy nem? a kérdés az lenne h a mérésnél számit egy a fordulatszám...?
Szivatót ráhúztam akkor amikor elkezdett hörögni és úgy ment.Ha maradna a "sportlégszűrő" akkor be kellene állítani a levegő-üzemanyag arányt, mert így most túl sok levegőt kap és sztem azért is hörgött le.
Jah, azthittem csak a sportlégszűrő miatt csinálta. Szivatóval próbáltad? Amúgymeg könnyű levenni a karbit.... Szal vedd le és pucold ki.
Jah és egy link, hogy mire is gondoltam: http://nutria.uw.hu/Motorok/Si...
vagy akár simán rakhatnál ilyen szivacsot a "pogácsa" helyére is.
Én még nem csináltam:de álltam már olyan mellett aki hallott róla: nem egyszerüen jön le "áll"kell hozzá lehúzó,megjelölni,hogy áll.szerintem ha szét is szeded megnézed öket ha nem "löttyenik"nagyot hagyad
A fúvókát kéne nagyobbra cserélni. De szerintem add inkább el ezt a sportlégszűrőt: 1, nem ér semmit 2, csak mélyebb hangja van tőle 3, tök könnyen eltömődik! 4, a gyári airbox a legjobb, mert az kb 2literes, ami nagyon tökéles. Ha valamiért mégsem tetszik a dolog, akkor vegyél inkább légszűrőszivacsot, és azt rakjad a gyári "pogácsa" helyére. (ha túl vékony az a szivacs, akkor duplán természtesen. (nem jó akármilyen szivacs, nehogy valami otthon talált szivacsot rakjál rá, mert lehet csak visszafolytaná) Semmi értelme a sportlégszűrőnek. Elmondhatod,hogy az van rajta de aki ért kicsit hozzá, az kiröhög.
Hali!
Valaki nem tudja milyen karbiban van 47mm hosszú, és 2,5mm vastag tű? Lehetne hosszabb is, az nem gond, az a lényeg,hogy ki tudjam alakítani a képen látható tűt. (Ez egy Amal tű, de nem túl jó a kúpossága, ezért szeretnék "gyártani" egyet hozzá, de inkább az eredetit nem akarom ilyenre elb*szni.)
Üdv
és más más a kompressió... de ezt ojan cáfolja meg aki ért hozzá
Viszont, talán jobb lenne, ha a simsonos kérdéseidet a simson topikban tennéd fel, mert az itteni urak inkább nagyobb motorokkal foglalkoznak.(ettől persze még érthetnek a cimconyhoz, csak minek terhelni egy másik topikot, amikor van külön simson topik)
kompressiómérésnél egy ugye több fordulaton is mérnak és minnél nagyobb a fordulat annál nagyobb a kompressió, vagy nem? a kérdés az lenne h a mérésnél számit egy a fordulatszám...?
Jah és egy link, hogy mire is gondoltam: http://nutria.uw.hu/Motorok/Si...
vagy akár simán rakhatnál ilyen szivacsot a "pogácsa" helyére is.
Valaki nem tudja milyen karbiban van 47mm hosszú, és 2,5mm vastag tű? Lehetne hosszabb is, az nem gond, az a lényeg,hogy ki tudjam alakítani a képen látható tűt. (Ez egy Amal tű, de nem túl jó a kúpossága, ezért szeretnék "gyártani" egyet hozzá, de inkább az eredetit nem akarom ilyenre elb*szni.)
Üdv