ja kifelejtettem hogy a láncot ne húzd agyonig meg. terhelten is kell lennie legalább 1-2 cm lógásnak mármint annyit kell hogy lehessen emelni rajta legalább. ezt egyszerűbben úgy lehet megnézni hogy a láncot felnyomod a lengővilla aljához. akkor jó ha nem túl nagy erővel pont eléri a lengővilla alját(kb a lánchossz felénél ellenőrizd)
hiho!
hát előny ha van egy emelőd de nem létszükséglet.
a hátsó kerék csavarjait meglazítod. ott lesz egy excenter vagy pedig a lengővilla hátulján egy menetes szár rajta két anyacsavarral. azokkal lehet állítani a feszességet. mind a két oldalon ugyanúgy kell állnia a jelölésnek. ha nem látsz egyértelmű jelölést akkor csinálj magadnak, de kell lennie, gyári jeleknek.
ha megvan akkor a kontra anyákat húzd meg rendesen majd húzd meg a kerék tengely csavarjait.
az hogy megnyúlt a láncod lehet attól hogy nem sprézed meg attól is hogy használod és nyúlik....
300 kilométerenként illik be sprézni a láncot. nem hátul felül hanem a két lánckerék között belül a lengővilla alatt.
de ha valakinek van még hozzáfűzni valója akkor hajrá vagy ha vmit nem jól írtam tessék beleszólni
Sziasztok!
Én még új vagyok itt,de bajba vaygok mert van egy Aprilia Rs50es motorom és nagyon laza lett a lánca de nem tudom hogy kell meghúzni vagy kiszedni belőlle Valaki eltudná magyarázni? azt megköszönném Mert így nem tudok motorozni
Puff! Na most hirtelen jajj.................................... 06-30/475-9815 Bartha Boldizsár ő tud segíteni pontosabban!Neki most javítottak 1 ZX7-es vázat!1ébként a haverja a srác!
lehet kapni direkt olyan alapozót hogy műanyagalapozó, és vannak kimondottan műanyaghoz való festékek, nemsokkal drágábbak mint az egyszerű fémre való, és ha flakonba tölteted akkor még egyserű is vele dolgozni itt egy kép egy régebbi motoromról, ezt pl én fújtam. pedig nem tanulok festőnek
1 éve vettem lehet elötte kapott de én csak most vettem észre. a telo gyári nagyon jó álapotban van megnézettem szakeberrel nem tudott semmit mondani,mérni kellene. meg vagyok vele elégedve nem huz semerre 302 mentem vele semmi gondja csak kurvára zavar mostmár hogy észrevettem. ha megadod a cimét azt megköszönöm.
Azt tudod hogy a padra csak a csupasz vázat lehet fölrakni/mérni a deformációt!?! De 1 eldőléstől biztos nem ment el a vázad! Lehet Békés megyében tudnék embert rá!
sziasztok ...kis segítség kellene . Van egy simo , ami nem megy csak szivatóval....mák kitakarítottam a karbit , mégse lett jó ...Majd rátettem egy másikat , de azzal sem megy ....
A srác , aki , azt mondta , hogy menet közben leállt ... ennyi ...
Ha rendesen le van csiszolva/fel van érdesítve akkor frankón feltapad rá a festék és nem fog lejönni. Aztán annyira nagyon nem értek a festéshez, de valami vékony alapozó nem árthat.
sziasztok egy kis segiség kellene. van 2001 es R1 em a vázon van egy pici hajszál repedés a hegesztés mellet,nem tudtok e olyan valakit aki mérni tudja hogy elmozdult e valami,végülis csak eldölt. debrecen,nyiregy,miskolc, környékén ha van ilyen. tudja is hogy mit csinál. elöre is köszi.
Olyan kérdésem lenne hogy a kdx-emnek a hátsó két oldalidomját le akarom festeni zöldről fehérre! Na az bírja a festést mennyire lehet időállő? Csak nem pörög le? Alapozó gondolom nem kell? Végülis ott nem kopik mert nem dörzsöli a lábam motorozáskór!
anyagi kár jelentős ((