Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát ha én tőllem kérdezed,a baj az hogy a váltoja csak 2 sebességet vesz be és szét kell huzni meg a vezérlést se birjuk leszedni mert ugye nics bepontozva a lánc meg a lánkerék és addig inkább nem merjűk szétszedni
Mi a baj?
hello, tudna valaki kűldeni nekem yamaha xt 600 ténéré szerelési kőnyvét előre is kőszi
ok, kösz, majd figyelek.
Igen alul T, fent (vizszintesen a két jel) úgy rakjad be a vezmü tengelyt hogy lefele legyenek a bütykök, könnyebb rárakni a szelep fedelet : (süritési ütem)
javítok:
pinkmotors.hu
pinkmotos.hu
minden van náluk, mindenhez.
írj mail-t nekik vagy hívd fel őket. Az a biztos.
Sziasztok! Megtudja vki írni ,hogy mennyibe kerül a 12000-es szervíze egy Suzuki Gs 500 f -nek? Előre is kösz!
Hali! Tud itt valaki, valami motoralkatrészes oldalt, vagy hasonlót, ahol pl főtengelycsapágy, hajtókarcsapágy, szimmering, tömítéskészlet, meg ilyesmi katrancok vannak? Köhi
Most hoztam el a szerelőtől a motort (Gilera RX125), indítom, indul ahogy kell szivatóval, majd ha üzemmelegre járatom, szivatót viszzatolva leáll. Ha nem húzom rá a meleg motorra, akkor leáll. A szerelő tisztitotta a karbit, nem tom elállitotta-e. De előtte nem csinálta ezt a leállást. Olyan mintha nem kapna elég anyagot szivató nélkül. Szerintetek mit kéne csinálni?
stephan01 köszi a választ
Ok, köszi még 1x. Várom a képet az összenyomóról!
Tehát akkor a két bekarikázott vonalkának vízszintesen kell állnia amikor összerakom?
pontositanák fent a két vonalnak a szelepfedél sikjában kell lenni összerakott állapotban berakott feszitövel
5500 ft körül van a műszaki kb.
Sziasztok olyan problémám lenne hogy vennék motort vagy egy 86-os 250-est vagy egy 89-es 125-öst.Egy a bökkenő hogy nincsenek le müszakiztatva de rendszámosak.Az lenne a kérdésem hogy hol nézhetnék utána hogy menyibe kerül a műszaki? mert ha nagy különbség van a kettő között árba akkor maradok a 125-ösnél...Válaszotokat köszönöm!
Értem! A szelepet szelep szerelővel tudod kivenni! Csinálni is tudsz! majd rakok fel róla képet hogy kellene kinéznie!
A kokszot késsel vakard le a szeleptányérról! Utánna fogd be oszlopos fúrógépbe vagy estergagépbe és a tányért csiszold meg a 180-240-es papírral! ÓVATOSAN! Nem nagy fordulaton! Kezedre vigyázz! A tőmitő felületet nehogy megcsiszold!
Köszi a gyors választ!
A hengerfej lent van, azzal nincs is probléma, csak azt sem tudom hogy hogyan kezdjek neki? Hogy nyomjam össze a rugót ? A vezérlés lassan letisztul, majd még kérdezek ha elakadok. A szelepeket hogyan tudom lepucolni? Nagyon kokszos, pedig új szelep volt benne. Ha pl csiszolópapírral megdörzsölöm nem lesz baja? Szelephézagot hogyan lehet állítani?
A szelepszár szimering cserét már mi is próbáltuk hengerfej leszerelés nélkül! Nem jött be! Hengerfej leugrik és máris tudsz szimeringet cserélni!
A vezérlést a kémlelő nyílásban ( főtengelynél) a menet nél van a jel! A lendkeréken lévő jel nem IT hanem T annak kell látszódni az ablakban! Felül a vezérműtengely kémlelőnyílásában szintén van egy jel! a vezérműtengelyen(lánckeréken) vagy egy pont vagy egy vonal van! annak kell az ablakban lévő jelen állni!
Köszi a választ fiúk. A helyzet az hogy már egy átalakított ledes lámpám van fent a motoron,csak egy baleset miatt leszakadtak a vezetékek.Na vissza forrasztgattam a kábeleket ,az én kis szakértelmmel,és mit ad isten 1 et villant és kész ....meghalt.Gondolom valami vezérlés is lehetett rajta de azt én nem találtam már meg.Pedig valami spéci led lehetett mert 1 led volt a lámpa is meg a féklámpa is.
Na ezt kellne helyrehozni valahogy
köszi a segítséget azért.
Basi!
Te mint xt szakértő, tudsz segíteni abban hogy hogyan kell jelre állítani a vezérlést? Csináltam pár képet is. Van pár ötletem de nem vagyok teljesen biztos a dolgomban. A lendkeréken jobbról balra 3 jel is van. "IT", aztán két vonal, majd egy vonal? Melyik számít? Mihez kell hozzáállítani? A lendkerék fedelén van egy kis kémlelőablak, gondolom ha össze lesz rakva abban fogom látni ezek a jeleket, de viszont azon a fedélen ami a szelepeket takarja, azon is van egy ilyen kémlelő, sz'tem abban meg a felső vezérműlánckerék látszik, de azon meg nincs jel .
Meg még valami. Szelepszár-szimeringeket akarok cserélni, és ötletem sincs, hogy hogyan nyomjam össze a szelepek rugóit. Van rá valami otthon is elvégezhető praktika? Láttam valahol egy olyan összenyomó szerkezetet, de bízok benne hogy anélkül is megy valahogy.
hi!
mire akarod rakni a ledeket mit világítson meg?
az én javaslatom: mivel a feszültség ingadozik a motoron én olyat csináltam h integrált áramkörös tabilizátort tettem a ledek elé (7805) és ez állandó fényerőt fog biztosítani a ledeknek... ezt javalom neked...
ha kell kapcsolás megcsinálom..
Helló!
Hát nem vagyok szakember a témában de ha lámpát akarsz csinálni ledes megoldással célszerű több ledet bekötni.A neten találsz hozzá anyagot bőven ledek pld. itt is de az is döntő hogy mekkora méretű ledeket akarsz beépíteni mert van bőven választási lehetőség.Lényeges a feszültség illetve a terhelés is.De szerintem itt is találsz bőven infót led
Hello.
Ledes lámpát szeretnék csinálni,létezik 12v os led vagy sorba kell kötni a kissebelet?És kell e rá valami ellenálálás vagy valami?
Aki tud segíteni írjon már legyen szíves.
Előre is köszi.
Hasonló problémám volt réges rég!/ő 1 GSXR400 volt /Mondjuk az hidegen jól indult és sztenderen is járt De.........................mikor bemelegedett 1.henger leállt illetve menet közben ment de mikor visszaengettem a gázt,alapjárat eltünt és ismét 3hengerezett!A többi melegindítás állás után ugyan az volt mint a tiednél!Tehát hosszas töprengés után rájöttem a gyújtótrafó hibás!/átcseréltem az 1-est a 4-esre és láss csodát a négyes henger nem ment aztán!/ Úgyhogy ajánlom ezt a csereberét! Ja és ezzel megcáfolom azt,hogy a gyújtótrafó vagy rossz vagy jó!