Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Adott egy 929-es RR.Egy csomó megmagyarázhatatlan próbléma van vele.
1.:indítás után pár másodpercig/3-8/a bal opldalon az első henger nem megy.Csak később indul be./hidegen és melegen is/ -/az új gyertyával is ez a henger csinálja/
2.:ha az üzemmeleg motrot leállítom és 5-10 percen belül újraindítom akkor még beindul,de ha várok vele 15-30 percet akkor már nem indul be csak úgy jó 30 másodperces startolás után.Ha több mint 30 percet várok vele/1 órát vagy akár többet is /akkor megint jól startol/relative,tehát elkapja rögtön,de pár másodpercig csak 3 henger/
3.:PL. városban araszolgatva,amikor a viz felmegy 95-100 fokra akkor leesik az alapfordulat,de annyira,hogy alig bír eljárni./mintha akkor is három hengeren menne a hangja alapján,de ez akkor nem teljesen egyértelmű/Ha kimegyek a városból és visszahűl a normálisra,akkor újra visszaáll az alapgáz.
4.:Ha egyenesben tartom a motrot -normális az alapjárat,de ha leteszem a támasztóra,akkor szintén leesik a fordulat.levettem a tartályt,megpróbáltam csak azt billegetni,de az nem volt hatással-tehát a benzinpumpa hibája kizárva./HONDA márkaszervizben nem akarták elhinni,majd amikor megmutattam,akkor csak vakarták a fejüket és annyit mondtak,hogy ez nem logikus.-injektoros motornál
--Gyertyák újak
--szelephézag rendben
--Kompresszió rendben
--légszűrő új
--számítógép hibakódot egyáltalán nem jelez.
--injektorok szinkronizálva
--tartály teljesen tiszta
--az injektorok a szerelők szerint tiszták,mert ezt különben a gép kijelezné.
HONDA szervizben volt minden mérve és cserélve--azt mondták innentől kezdve elképzelésük sincs mi lehet vele.
perzselővel melegited és közben kocsogtatod a kipuffot és kijön a korom belőle
Szia!

Aláírom az észrevételt, eddig 3szor kaptam selejt NGK gyertyát szép piros Hondás dobozban...
10W40 4T motorkerékpár olaj, bármelyik jó. Az úgynevezett hajtóműolaj (általában 80W90) az tényleg olyan érzést az mintha bitumenben kavarnál
Ha kerreg, fémes hangja van, akkor ne indíttasd
nem tudjátok hogyan tudnám ithon kipucolni a kipufogót
Hali!
Yamaha XT 500.Első teleszkóp!Megcsináltattam 8 rongyért!De olyan puha mint a puding!Sok levegőt nem merek fújni bele nehogy szétmenjen valami!Öntsek utána olajat?Vagy mennyi levegőt fújhatok bele?tanácsaitokat nagyon megköszönném!
Hy!
Van egy 125ccm es yamah yz-m nemrég cserltem benne olajat de a mintha nehezebb lenne váltani azóta. Gondolom túl vastag olajat tettem bele.
Miylen az ideális hajtóműolaj egy ilyen motorba?
Szevasztok( ma megadta magát a DR350-m szegény kezdett durrognyi...megállt...
majd párszor beindult ,de nem forgott föl,meg durrogott aztán valami randán elkezdett kerregni a blokba
van esetleg valakinek tanács....ötlet...tipp?
Üdv mindenkinek..
RMZ-röl lenne szó ha tudtok tanácsot adni..
Odahuzom a gázt és ha elengedem visszajön rendesen ...csak a fordulat marad..de ha odahuzom megint vagy öblögetek egyböl visszaál...bowden jo.nincs beszorulva,,,stb..valaki a fuvokát javasolta.
Illetve ha szétszedem a karbit 1 tisztitás erejéig akkor el tudom esetleg állitani?
köszönöm asegitséget..
Hondaszerviz monnyon le!
Gyertya lehet új is fos,jártam már úgy,azonkivül ne kompressziot méregesenek hanem nyomási veszteséget nézenek és azt is merre szökik a nyomás.
Aztán meg lehet az egyforma dolgokat cserélni a hengerek közt(gyertya,trafó,esetleg injectorok ha olyan a kivitel,stb)
Dugulást is meglesnék,nem e valamiért az injectorig már eleve nemjut el mindig elég benzin ahoz a hengerhez.
Az meg,hogy melyik henger nemindul el lehet érezni,hallani,akkor meg ha cserélgetnek ezt azt kiderül mi a fos.
De akár az a henger falsot is szivhat,meglesném a szivóoldali cumokat alaposan.Szóval türelmesen végig kell nézni mindent meglesni melyik henger a szar azt ha mást nem cserélgetni amit lehet.
Kap elég benzint?
Pl. eltömödött benzincsak azt nemtud utánafolyni,vagy koszos karbi.
Netalán még az is lehet hogy sok benzint kap nagy fordulaton mert a féklevegőjárat tömődött el a karbiban.
Eltömödött kipuf is lehet ha valaki degec volt,és olyan fordulaton már nemtud kiáramolni a kipufgáz,stb.
sziasztok. A segítségeteket szeretném kérni. Egy picit haldoklik a vasam. Az a tünet, hogy épp csak halad. Nyél gázon nem intéz semmit. Mintha elfogyna az ereje. Lassan pörög fel és 5-6 ezres körüli fordulatszámon megáll. Nem hajlandó jobban felpörögni. Mi lehet az oka? Már kérdeztem jópár embertől de mindegyik mást mondott. Én rögtön a gyújtótrafóra meg a gyertyákra tippeltem. Vettem 2 vadi új gyertyát, de nem csinált semmit. A trafóra azt mondták, hogy az vagy működik vagy nem. Gyűrű ránézésre jó. Meg ha az kikopik akkor nem hirtelen jön a baj. Van valami ötletetek? Segítsetek légyszi.
szeva. Az nem mindíg igaz hogy egy uj gyertya jó is. Próbáld ki hogy veszel még egy gyertyát vagy valakitől kérsz egyet kölcsönbe. Vagy szerintem lehetne még a gyújtókábel is. Én nem vagyok nagy motorszaki, de erre tippelnék
széles utat.
Adott egy 929-es RR.Egy csomó megmagyarázhatatlan próbléma van vele.
1.:indítás után pár másodpercig/3-8/a bal opldalon az első henger nem megy.Csak később indul be./hidegen és melegen is/
2.:ha az üzemmeleg motrot leállítom és 5-10 percen belül újraindítom akkor még beindul,de ha várok vele 15-30 percet akkor már nem indul be csak úgy jó 30 másodperces startolás után.Ha több mint 30 percet várok vele/1 órát vagy akár többet is /akkor megint jól startol/relative,tehát elkapja rögtön,de pár másodpercig csak 3 henger/
3.:PL. városban araszolgatva,amikor a viz felmegy 95-100 fokra akkor leesik az alapfordulat,de annyira,hogy alig bír eljárni./mintha akkor is három hengeren menne a hangja alapján,de ez akkor nem teljesen egyértelmű/Ha kimegyek a városból és visszahűl a normálisra,akkor újra visszaáll az alapgáz.
4.:Ha egyenesben tartom a motrot -normális az alapjárat,de ha leteszem a támasztóra,akkor szintén leesik a fordulat/majd be döglik/.levettem a tartályt,megpróbáltam csak azt billegetni,de az nem volt hatással-tehát a benzinpumpa hibája kizárva./HONDA márkaszervizben nem akarták elhinni,majd amikor megmutattam,akkor csak vakarták a fejüket és annyit mondtak,hogy ez nem logikus.-injektoros motornál
--Gyertyák újak
--szelephézag rendben
--Kompresszió rendben
--légszűrő új
--számítógép hibakódot egyáltalán nem jelez.
--injektorok szinkronizálva
--tartály teljesen tiszta
--az injektorok a szerelők szerint tiszták,mert ezt különben a gép kijelezné.
HONDA szervizben volt minden mérve és cserélve--azt mondták innentől kezdve elképzelésük sincs mi lehet vele.
hát ha aztmondod h a gyujtás zavar be akkor azzal kezdek vmit.. először megpróbálom majd a tápot szürni magas frekin meg a gyujtásal is kezdek vmit
nem olyan gyertyát kel venni 1 betű jelzi ugy kell kérni lehet ez nekemis gáz lesz me nm tom miféle gyertya van benne és 1 fityingel se kerül többe mint a normál anyira nm értek ám hozzá csa azt tom h van zavarszűrős ami nem zavarja az ien digitális baszoknak a jelét
ezt pontosan hogy? a tápot szürjem?
eszembe jutott milehet a gáz lehet h nem zavarszűrős a gyertyád zavarszűrőssel probáld
amúgy vezetékes
igen én is arra gondoltam h felszed valami indukciót... csak ezt nem igazán tom h hogyan szürjem ki..
még leheth a tápot fogom nagyfrekvencián szürni hátha segit egynelőre nicns jobb ötletem..
Helló!
A bicikli óra vezetékes vagy rádiós?De ezektől függetlenül a motor beindulása után kaphat olyan indukciós jelet ami ezt okozhatja,helyedben kipróbálnék egy másik típusú szerkentyűt.Talán az megoldás lehet a problémára.
lehet h énis itt kötökki nekem azé kel majd me uj fejidomot akarok és azmögött nem fér el az a baszott nagy 2 doboz majd ird le ha műxik mien lett
nem értem miért mondod h holyeség a gyári kilométerorám elromlott és kb 8 eze ft lennemeg cisnálni amit inkább a motoron másra költök és mivel van 2 digitális órám gondoltam rárakom. meg is csináltam faszául csak mikor berugom a motort az óra reseteli önmgát nem tom h miért csinálja ezt... mivel a motoral elektronikus összeköttetésben nincs...
tudtommal elemmel műxik