hát elég szépenmet ezzel a karbival régen 7-12 között huzot rendesen csak aztán bentvolt az apriliába és ők ugy csinálták meg h legkevesebbet fogyaszon és igy nem forog 10 fölé ami nagy végsebesség csökkenést eredményez és mivel nem én cseréltem ki a fuvokát nem tom h mien votl benne régen
a probléma ott kezdődik h nem forgja ki magát a moci.. 10 ezres fordulattól még 1 esbe se forg ki szépen... ezért gondoltam h kevés a benzin neki 110es volt a fóvóka 120as van benne most ezzel jobban megy de kel neki levegőt adni..110es fúvókától kissebel már nem megy jól..
hi!
van egy mocim amin gyárilag 17es akrbi van na most én 19es karbival vettem a mocit és fals levegőt szivott és mint kiderül az direkt volt. mert a gyiri szűrővel nem ment a moci jól. a kérdésem a következő hogy to megoldani azt h elég levegőt kapjon a moci anélkül h fals levegőt szivjon és a gyári szűrő maradjon..? én azzal próbálkoztam h furtam még 1 jukat a szivacs elé igy több levegő tud bemennni és még a szivacson is át megy szal a kosztól meg is szűri, ezt igy lehet?
Akkor kezdek megnyugodni. Semmi nem utalt arra hogy szar lenne, de ki tudja. Még 1x nem akarom szétszedni. Csak az aggaszt, hogy sokat állt, volt hogy egy évet. Csak a gyűrűk v a dugó szar, mert baszottul füstöl.
HÁÁÁÁÁÁt jópárat javitottam már sosenem volt eggyiknem sem baja,ha mielött szétszetted semmi sem utalt a csapágyra hidd el nem lessz csapágyas "mindig"csapszeg,henger,dugó,a probléma(XT550-XT660)
SEMMI gáz sosenemmegy tönkre amugy sem tudnád otthon kicserélni a balost,mert elötte van a vezérmü fogaskerék ami eléggé melegen van felrakva úgyhogy rakd össze asztán "kés"
Én is ezért godoltam hogy kicseréllem, mert a 125-nél ugyanez volt, körbenéztem a főtengelyt, nem kotyogott, nem lötyögött, aztán össze lett rskva és 100 km után meg annyira csúnya hangja lett hogy el sem mertem indítani. Csak attól félek, hogy ha széthúzom a blokk közepét nemtom majd összerakni ha esetleg szétesik a váltó
Szerintem legalább csapágyat érdemes cserélni mert az nem túl drága dolog. Ha megbontod érdemes azért rámérni a főtengelyre és a hajtókar ovalitását is meg kéne nézni, hogy a csapágyon kívül azokat nem kell-e javítani(hajtókarnál persze csere). Már több tgk-mal jártam úgy régebben, hogy gyűrűzés-szelepezés után párezer km. múlva csapágyas lett.
Ha nem nehéz kiszerelni inkább ne küldjél bele tömítő adalékokat mert az esetleg olyan helyen is tömít ahol nem akarod. Inkább szereld ki és javíttasd meg, nekem 1500.-ért megcsinálta hűtőjavító és tökéletes lett.
"4ütemű mociknál mennyire szokott tönkremenni a főtengelycsapágy? Mert most épp ott tartok hogy eléggé szét van szedve, már csak a blokk közepe van egyben és úgy néz ki hogy új dugó lesz benne, és nem szeretném ha utána tönkremenne a csapágy. Azért tartok a dologtól, mert amikor a 125ösömben henger+dugó lett cserélve, kb 100km után úgy el kezdtek szólni a csapágyak hogy csak na pedig nem egy öreg db, csak 10 éves. Amiről most szó van az egy XT600 és 21 éves."
van egy mocim amin gyárilag 17es akrbi van na most én 19es karbival vettem a mocit és fals levegőt szivott és mint kiderül az direkt volt. mert a gyiri szűrővel nem ment a moci jól. a kérdésem a következő hogy to megoldani azt h elég levegőt kapjon a moci anélkül h fals levegőt szivjon és a gyári szűrő maradjon..? én azzal próbálkoztam h furtam még 1 jukat a szivacs elé igy több levegő tud bemennni és még a szivacson is át megy szal a kosztól meg is szűri, ezt igy lehet?
"4ütemű mociknál mennyire szokott tönkremenni a főtengelycsapágy? Mert most épp ott tartok hogy eléggé szét van szedve, már csak a blokk közepe van egyben és úgy néz ki hogy új dugó lesz benne, és nem szeretném ha utána tönkremenne a csapágy. Azért tartok a dologtól, mert amikor a 125ösömben henger+dugó lett cserélve, kb 100km után úgy el kezdtek szólni a csapágyak hogy csak na pedig nem egy öreg db, csak 10 éves. Amiről most szó van az egy XT600 és 21 éves."
Ezer bocs ezt, hogy elírtam. Még jó, hogy valaki figyel helyetem is. Hütő a helyes.
Köszi és BOCSI!