Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok

Lenne egy nagy problémám... SEGÍTSETEK

Mentem a motorommal és fordulaton csak úgy megtorpant és furcsa hangot hallottam... kuplungot behúztam gáz vissza... nem állt le csak vissza alapjáratra, ahol ilyen hullámosan járt (miért lehet hullámos az alapjárat). Járt egy kicsit majd indultam és ment rendesen a fura hang se volt... Létezne hogy besült volna? Mi lehet a probléma? Minden vélemény érdekelne?

Lehet túlmelegedett? Mert fagyállós a víz ami benne van, most este történt az eset...

Előre is kösz a hozzászólásokat

Jah a motor KX250 és nemrég lett bejáratva...

Üdv
kézzel nem késsel
mien motor hány cc s? mert az enyémet is el lehet inditani késsel és az enyém jó állapotban van teljesen..
Alapjáraton nem csörög nem csattog, csapágyhangja sincs. fordulatot jól veszi, üresben adott gázfröccsökre sem kalimpál a dugó. Indul rendsen, hidegen is. Én csak annyit vettem észre az elején, hogy a berúgót könnyen le lehet nyomni akár félkézzel inditható.
Viszont hogy terhelés alatt endurózáskor hogy viselkedik, azt csak a jövő hétvégén lesz módom kipróbálni
Az szép!
Mielőt ez bekövetkezett nem kopogott vagy csörgött?
Az szép!
Mielőt ez bekövetkezett nem kopogott vagy csörgött?
milyen hangja van ? ha alapjáraton "kalimpál" valoszinüleg dugó (terheletlen oldalrol csapodik a terhelt oldalra megúszod egy dugó cserével ha sokáig igy hagyod henger is oda lessz) ha terhelés alatt kopog akkor fötengely fele kell kacsintanod
Igen. Aztán a kolompoló dugattyú megszorult és szétütött mindent. Atomjaira szakadtak a tűgörgők, felkúsztak a felömlőkön és még rájuk is sűrített párat Úgy nézett ki a hengerfej utána, mintha rálőttél volna söréttel
Aztán talpra állítottuk a Frecciát és igen jó gép lett belőle de egy 150-et számolj rá ha ez bekövetkezik.
Van itt valaki olyan aki használt/járt kopottabb kétüteműt(vel), viszonylag huzamosabb ideig?
Tegnap voltam a szerelőnél és nem sok jót közölt az endurommal kapcsolatban. A motort széthajtották az előző tulajok, kissé lóg forgattyús része a motornak. De ha nem húzom neki, hanem kímélve van akkor még jóideig elmegy, mondta a szerelő.
Ha valaki járt hasonló cipőben, lenne pár kérdésem!
Akkor küldtem neked.
Szia!
Igen hozzád beszélek.
Az email címem: kawasaki400@freemail.hu.Köszönöm a segítséget előre is.
szia Nike
Hozzám beszélsz?

Rendes email-címet kérek és a hétvége folyamán kapod filepostával. A MSN-t és egyéb Mikrofos termékeket nem támogatok.
Szia!Igen láttam hogy nem akarod 1-vel küldözgetni viszont nekem szükségem lenne a suzuki gsxr1100 89-92 szerviz példányra.Msn-en át tudnád nekem küldeni.kawasaki.z.xr400@hotmail.com.
Előre is köszönöm.
szia Nike
Ja, nyertél egy olajcserét szürövel IS
Sziasztok.
Bazukához kérnék tanácsot. Sztem meghalt az aksim, kaphatott egy zárlatot, mert a hátsó féknél egy kábel hozzáért a vázhoz és kidörzsölte, aztán hozzáért a vázhoz a "drót". Kérdésem a következő: elképzelhető, h annyira leszívta az aksimat, h még a zöld lámpa se világít ha ráteszem a gyújtást? Vagy valami más baja lehet? Ha berugom akkor minden faszán kijelző működik.
Széles utat
megfelelö helyre,megfelelö motor
50
gixxer...k5......ütni üt....meg bőg mint állat...meg nem megy csak.max.6-7 km/h-val--hiába váltok semmi..
Talán a kuplung lamellák el vannak kopva..ha a kosár lenne akkor azt ugy tudod h mikor sebességbe teszed üt 1 nagyot..hallod a hangját is..
Jo lenne tudni milyen moci? cross?
szevasztok...kis tanács kéne...Mentem ma de.budakeszire..leelőzött egy crosszmotoros srác....én utánnaeredtem,de bement az erdőbe...oda is követtem,dee lelépett...amikor kijöttem a motorom nem ment 20-nál többet....felhivtam öcsémet..szerinte leégetta kuplung...Valaki járt már igy?Hiába váltottam nem ment sehova,csak bőgött...Ha vaélaki tud valami hasznosat irhatna...Köszi....jA-.....MEG HA TÉNYLEG LEÉGETT AKUPLUNG,,,...MENNYIÉRT CSINÁLJÁK MEG....?,
Esetleg a bowden van csúnyán kinyúlva, nemtom de én szétbontanám biztos.
Halihó!

Nemrég vásárolt Cagiva supercity-mnek a kuplungja furcsán viselkedik, olyan mint ha nem emelne ki rendesen.
Ám nem a bovdenbeállítással van a baj, mert a kuplungkar végállásban sem emeli ki rendesen. Egyébként menni lehet vele csak városban szar, mert hiába kuplungolok, egyfolytában fékezi a motort a váltó. Azt úgy kell cibálni emiatt mint 1 Mz-t.

Esetleg a tányér deformálódott, a kiemelő szerkezet szar?
Kérlek segítsetek, nem akarom addig szétbontani még nem muszáj és nem tudom mit keressek!
Ha vki tud, küldhetne robbantott ábrát vagy gyári leírást.
Segítségeteket előre is nagyon köszönöm!
Van gyári adat, de van eltérés tőle plusz és mínusz irányban is! A fél liter jó szokott lenni álltalában száranként! Ha teheted, vegyél Öhlins, Procircuit, vagy hasonló jobb olajat! Nem gázosodnak és sokkal jobbak mint az átlag olajak! www.futomu-tuning.hu
hy
kéne egy kis segítség

honda cr 125 1995 mennyi olaj kell a tellóba ? és milyen fajtát érdemes venni ?

thx