Hát, akkor a levegővel kinyomást elfelejtem... pedig eddig azon agyaltam...
No, akkor jön az utánajárás, talán szerelőm tud mondani valami korrekt helyet...
Azért ha bárkinek még lenne ötlete, azt szívesen venném... :)
hát az nekem is kellett volna anno... én se tudok..
Elvittem egy sima karosszériáshoz a Kőér u 6 -ba ahol motorszervíz is van, valami Autóbara meg Moto- nemtommi a nevük.. Hát szétverték az egészet, kinyomodott a két térdnél levő rész, a rohadékok egy zacskóba adták vissza h ne lássam és elkértek érte 8000ft-ot. Vagy berobbant hegesztésnél, vagy a hülyéje levegővel próbálta kinyomni...festék se sok maradt rajta.
Tehát vigyázz ezekkel.
Nekem a XXII. ker. -hez közel kellene...
Valamint nem tudtok ugyancsak ennek a környékén helyet, ahol occsón, szépen, tankhorpadásokat tudnak javítani?
Én nem raktam fel képet még, ez egy Gilera RX125 arizona, vízes power nélküli moci 30000kmel. Holnap kiviszem szerelőhöz. Sok jóra nem számítok, márcsak a csupa por légszűrőház láttán sem.. Bár meglepő lenne ha azt mondaná hogy még maradhat párezer km-ig
sziasztok!
ma sikerült lejtőn úgy leparkolnom, hogy a sztender kiugrott és elfektettem a motort.... a kurva idomba meg belenyomódott az idomtartó és egy körben kiszakította... ilyen állatnak mint én tudtam h nem kell idomos motor, mert leamortizálom, mint az előzőt Mennyibe kerül egy ilyen javítása? Újra kell utána fényeztetni? Nem tudtok valahol olcsón ilyen műanyagost?
Elugrasz egy szerelőhöz, kikapja a gyertyát, és becsavarja, vagy bedugja a kompressziómérőt, ráindít egy-kettőt, és kiderül mekkora a kompresszió nem kell szétbontani. Bár most néztem meg a képeidet, léghűtéses 2T, azon nem nagy munka leszedni a hengerfejet sem tömitést meg csináltatsz, asszem nem kerül sokba.
Mért nem javaslod a HF levételét? Műszerem nincs, viszont a berúgó könnyen lemegy és levett dekninél a lendkereket is lazán átforgatom...
Szeretném látni milyen állapotú a nicasil, nem lenne jó ha endurózás közben szakadna vagy repedne valami a kopott dolgok miatt
Köszi, a múltkor már megvolt, de a vírus elvite a gépemet és a rajta lévő össze cuccot és elszállt. Van fórumon 1 Gabor77 nevű tag aki küldtecsak nem tudom összeszedni azóta. nah mind1
Köszi szépen a segítséget
Nincs gépkönyv hozzá:s basszus kulcs. De végig néztem csomó motorhoz nincs ot azon az oldalon, de azért köszi.
Akkro még 1szer akinek van yamaha TT350 gépkönyve az írjon! fontos
Fesszabájzóra gondoltam én is először, de majd méregetek. Annyira nem vagyok otthon elektromosság témában. Néztem már újat, 23e Ft... szóval remélem végül nem az lesz a baj.
Ha nyelvi segítség kell, szólj. (orosz az egész oldal ) valamennyire eldadogok oroszul
Motoroznák szívesen, csak az egyik motoromon nincs műszaki, meg már elraktam télire, a másik meg fel van darabolva , de azért köszi!
Helló,
Szeretném motormoat felújítani és gépkönyvre lenne szükségem.
Valakinek nincs Yamaha TT 350-hez?(92'- es évjárat, de ha más évjáratod van az is jo)
hello ha szakember csinálja akkor nemsok idő. és nem egy ökör ára. nem tudom milyen motorod van és milyen tipusu a vezérlés,ugyanis ettől is függ az idö és az ár,
hello stephan szerintem az a probléma hogy nincs töltésed söt biztos hogy az. vagy fesszabájzo, vagy állo vagy forgorész probléma. de szerintem a fesszabályzoval kezd
Alacsonynak érzem a komperssziót nemrég szerzett Gilera RX125 arizonámban.Sajnos nem törődtek a motorral, csak hajtották. A levegőszűrőben még az eredeti 22éves!
légszűrőszivacs volt szétmállva. És sajnos a karbicsonkig egészen összefüggő por-olajsár homok
réteg volt a ház belsejében:((( A motor ettől függetlenül indul működik, szépen jár de a kompresszió elég kevésnek tünik.
Kérdésem az volna ha leveszem a hengerfejet állapotfelmérés céljából,majd visszateszem vissza lehet-e tenni az eredeti HFtömítést vagy mindenképpen új kell?
Azonban nem erről a gépről van szó