heló
eddig egyik henger se akart menni de mielőtt írtam kiszedtük a karbikat megnéztük nincs e eldugulva meg állítottam gyertyahézagot és így értük l azt a helyzetet h az egyik jár...na. a szikra színe oké csak annyira gyenge h alig akar ívet húzni(nem is mindig sikerül neki ahogy néztem)
Elé jó volt annó Csak hát hogyis fejezem ki magam 1fordulaton +állt és utánna nagyon kicsit ingadozott de nem pörgött ki Nem tud véletlen valaki Svarbi-ra karbicseket Az számít ha a közcső a karbi és henger közt nincs fenn szintén svarbi
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. Van egy Aprilia AF1 125 Sintesi motorom. Az a gáz vele, hogy nem indul be. A gépnek voltak problémái, mikor a haveromhoz került (ő volt az előző tulaj) rosszak voltak benne a tömítések folyt a víz a hengerfejnél meg stb.... Ezek a hibái renbe lettek rakva. Aztán a lendkeréken meglazult a fogaskoszorú és le is esett ezért az önindító nem tudta megforgatni, de ettől még tolásra azonnal indult. A haver elvitte felrakatni, lehúzták a lendkereket visszarakták rá a fogaskoszorút, de közben észrevették, hogy a lenkerékben a mágnesek meg vannak repedezve morzsálódik szal elég vacakul nézett ki. Összerakták mennt két órát de dadogott nem volt az igazi majd prüszkölni kezdett és megállt. Nem is indult újra. Na itt került hozzám a gép. A lendkerékre fogtuk, hogy rossz a gyújtás mert az volt piszkálva(bár szikra volt csak gondoltam rossz az időzítés) vettem rá lendkereket ráraktam de még mindíg semmi. Gyönyörű szikra van majdnem agyonütött :). De be sem röffen. Néha prüszköl és ennyi. Ha kiveszem a gyergyát és tekertetem látni ahogy nyomja ki a benzingőzt szóval elvileg üzemanyagot kap. Kompresszió is van, mert ha megpróbálom befogni a gyertyanyílást kilövi az ujjam. Levettem a légszűrőt a kiufogódobot hátha lefolytja valami. Vettem új gyertyát. Szétszedtem a karbutátort hátha dugulás van, Próbáltam hogy kevés benzint fecskendezek a hengerbe hátha bepöccen egy pillanatra de semmi. Nem hajlandó beindulni. Lehet, hogy még mindíg a gyújtás rossz és baj van az állórésszel? Vagy mi a fene lehet vele? Ez a motor mindíg pöccre indult még akkor is amikor folyt a víz a hengerbe. Hogyan ellenőrizhetem azt hogy jó e a gyújtásom? Szikra van szépen de honnan tudhatom hogy az időzítés jó? Vagy van valakinek ötlete mit csináljak vele?
lent adja a jelet(gondolom nem alsó htp ra gondoltál kicsit kattyan attól még kiforog, ha nagyon kattyan akkor meg kalapál olyan hogy ad meg nem, hát a fenese hitte vona
valaki tudna nekem segíteni? Kellene egy robbantott rajz, honda cbr 1000f röl. 87-es.
Előre is köszi
eddig egyik henger se akart menni de mielőtt írtam kiszedtük a karbikat megnéztük nincs e eldugulva meg állítottam gyertyahézagot és így értük l azt a helyzetet h az egyik jár...na. a szikra színe oké csak annyira gyenge h alig akar ívet húzni(nem is mindig sikerül neki ahogy néztem)
mail cimed ird meg.
üdv.gábor
Szeretnék segítséget kérni. Van egy Aprilia AF1 125 Sintesi motorom. Az a gáz vele, hogy nem indul be. A gépnek voltak problémái, mikor a haveromhoz került (ő volt az előző tulaj) rosszak voltak benne a tömítések folyt a víz a hengerfejnél meg stb.... Ezek a hibái renbe lettek rakva. Aztán a lendkeréken meglazult a fogaskoszorú és le is esett ezért az önindító nem tudta megforgatni, de ettől még tolásra azonnal indult. A haver elvitte felrakatni, lehúzták a lendkereket visszarakták rá a fogaskoszorút, de közben észrevették, hogy a lenkerékben a mágnesek meg vannak repedezve morzsálódik szal elég vacakul nézett ki. Összerakták mennt két órát de dadogott nem volt az igazi majd prüszkölni kezdett és megállt. Nem is indult újra. Na itt került hozzám a gép. A lendkerékre fogtuk, hogy rossz a gyújtás mert az volt piszkálva(bár szikra volt csak gondoltam rossz az időzítés) vettem rá lendkereket ráraktam de még mindíg semmi. Gyönyörű szikra van majdnem agyonütött :). De be sem röffen. Néha prüszköl és ennyi. Ha kiveszem a gyergyát és tekertetem látni ahogy nyomja ki a benzingőzt szóval elvileg üzemanyagot kap. Kompresszió is van, mert ha megpróbálom befogni a gyertyanyílást kilövi az ujjam. Levettem a légszűrőt a kiufogódobot hátha lefolytja valami. Vettem új gyertyát. Szétszedtem a karbutátort hátha dugulás van, Próbáltam hogy kevés benzint fecskendezek a hengerbe hátha bepöccen egy pillanatra de semmi. Nem hajlandó beindulni. Lehet, hogy még mindíg a gyújtás rossz és baj van az állórésszel? Vagy mi a fene lehet vele? Ez a motor mindíg pöccre indult még akkor is amikor folyt a víz a hengerbe. Hogyan ellenőrizhetem azt hogy jó e a gyújtásom? Szikra van szépen de honnan tudhatom hogy az időzítés jó? Vagy van valakinek ötlete mit csináljak vele?
Suzuki rm 250 (98) keresek komplett blokkot gyújtást illetve gyújtás vez elektrónikát
akinek akad ilyen otthon kérem írjatok
Suzuki TSR 125höz szeretnék javítási útmutató valahonnan szerezni, nem baj ha idegen nyelvű
Köszi
ÜDV
1998-ban gyártott Suzuki DR 200SE szelep beállítás adatai érdekelnének. Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném.
Üdv mindenkinek