Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

PHGB 19es a karbi kb mekkora fúvóka kell bele h kiforogja magát a moci? 50es a moci..
19es a karbi és hogy állitsam be az uszoszintet?
Ha (így első ránézésre) ez egy Dellorto PHBH 28-as, akkor az úszószintet 24 +-0,5mm-re állítod, a keverékcsavart teljesen be, majd 2.5 fordulatra ki és már kész is vagy.
Sziasztok! Úgy néz ki hogy el kell vinnem a gépet szelephézag állitásra mennyire nagy meló az meg kb mennyi ideig tart megcsinálni meg mennyi lové átlagban? Aki csináltatott mát ilyen írjon légyszi!
üdv. valaki nem tudna abban segiteni h ezt a karbit hogy kell beállitani? nagyon meg köszönném
Hello mindenkinek.
Van egy XT600-am, és elég sok baj van vele. A legnagyobb bajom az, hogyha lemerül az aksi, egyszerűen megáll... Még rúgásra sem indul. Valakinek van ötlete hogy mitől lehet?
szevasztok. tanacs kéne tuning R1 (04-06) os modellel kapcsolatban.
szoval volt benne power c.,meg kipufogo.vissza raktak ra az eredetit es most szerintem nem megy ugy mint kéne és ha gyorsitas után vissza veszem a gázt akkor nagyon sokat és aprokat durrog a kipufogóban .....-nekem elso erzesre tok oan mint amikor ala vannak égve a szelepek vagy nincsenek beállítva-de a gépen csak kb6000km van.nagyonn ujnak fest az egész.
Széles utat !
Örülök, hogy beindult. Most jön az ,hogy valőszínűleg rengeteg üzemanyagot kap,vagy borzasztó olajos a
keverék.mielőtt bármit elállitnál rajta javaslom,engedd le a tankból a benzint,benzincsapot szereld le friss benzinnel mosd ki a tankot ,a tankból leeresztett benzint nézd meg, van-e benne szennyeződés.(homok stb) Ha nincs benzincsapot vissza,és vissza-
tölteni pontosan fél litert! és akkor lehet motorozni körbe -körbe. Mérd le mennyit tudtál megtenni a fél liter üzemanyaggal.Megkapod mennyit fogyaszt 100-on durván.És még nincs széttekergetve a karbi,agyoncsavargatva az alapjárati csavar.én 1974 őta motorozom , de még eddig csak két karburátorhoz
kellett hozzányúlni.Azt a benzint ami a tankban van tedd egy külön kannába és tegyél bele benzinkúton vásárolt friss üzemanyagot , ugy hogy 5 l-hez teszel 1,5 dl keverékolajat.még semmit ne állíts!Majd
innen folytatjuk.
Helló!
Megelégeltem a próbálgatást és vettem kompletten új gyújtótrafót kábelt pipát. Ez megoldotta a problémát tolásra beindult. Később már önindítóval is indult ha játszottam a gázzal. Iszonyúan füstölt gondolom az egy heti indítgatástól tele van rakódva olajjal a henger meg már a kipufogódob is. A füstölés amúgy jellemző volt rá eddig is. Gondolom rossz lehet a karburátor beállítása, alapjárata sem igazán van ingadozik. Delorto karburátor van rajta ezen hogyan lehet a bezin levegő keveréken állítani? Szeretném szakszerűen beállítani, mert ezen a motoron minden össze vissza van kókányolva. Az olajszivattyú ki van kötve belőle jelenleg keverékkel megy. Milyen arányú keverékkel célszerű járatni? A tankban még az előző tulaj által kevert benzin van. A délutáni próbakör alatt néha még mindíg prüszkölt, nem megy dinamikusan, szerintem eléggé melegszik és a füstölés. Most ezek a tünetei vannak.
Szia!
A szimering szerintem rendben van tegnapelőtt levettem a hengert, hogy megnézzem odabent minden rendben van-e. A henger a dugattyú és a gyűrű ép-e. Nem látam semmi szokatlant nem volt olajos semmi. A SEM tarfóba nem hiszem, hogy bele van öntve a gyújtókábel mivel forog benne. A pipában egy menetes tüske van hasonlít egy facsavarra azt le lehet tekerni. De a gyújtótrafótól félek nem merem tekergetni nehogy elrontsam mert elég drága. Utánnanézek neten hogyan van összerakva. Holnap kipróbálom a 8mm-es szikraközt és az új pipát + gyújtókábelt.
A gyujtókábel bele van öntve a trafóba,úgy emlékszek!Ha arra gyanakszol,sztem próbálj valahonnan szerezni kölcsön ami tuti jó!Még a robogóéval is mennie kell!
djklein. A szikrának a blokkon kivül a 8 milimétert át kell űtnie, illetve tapasztalat, hogy ha csak
1-2 mm üt át akkor az nem ér sokat . A trafóból a gyújtókábelt úgy kell kitekerninehogy szét tépd.
A másik motorostárs javasolja a szimering ellenőrzését veszteni nem fogsz vele ,de szerintem ez
98 %-ban gyujtásprobléma.ha jutottál valamire értesits.Kösz.
Főtengely szimering nem lehet hibás?Bemegy a blokkból az olaj a robbanótérbe és beköpi a gyergyát?ezért pöccen mindig ha kiveszed.
Helló!
Igen kapott új gyertyát ugyan olyat amivel eddig mennt. Akkor a szikra átverhet? Kívül a blokkhoz érintve van szikrám. A 8mm-t a blokkon kívül át kell húznia ha öningítóval megtekertetem? Holnap kipróbálom és rakok rá új gyújtókábelt és pipát. Majd szétkapkm a roti kapát. Az állórészt leellenőriztem multiméterrel mindegyik átvezet. Áramot is vezettem a tekercsekre felmágneseződtek szóval az állórészem szerintem rendben van. A SEM gyújtótrafóból csak egyszerűen ki kell húzni a gyújtókábelt? Nagyon nem mertem erőltetni mikor tisztítottam az érintkezőket,forogni forog de húzni nem mertem csak befújtam WD40-el.
motorostárs djklein :esetleg 30 3957732
djklein . Abban reménykedtem,hogy valahol Győr körül,mert esetleg személyesen tudok segíteni,mert a távjavitás nagyon bizonytalan .épp az előbb fejeztem be egy honda javitását,1 db gyertyapipa , meg egy gyertya volt a tettes,(nem
akart menni egy henger, leállitották egy hónapja most meg inditani akarták és a középső ujját mutogatta a gazdinak.Gyertyát cseréltél ,?.Attól,hogy kívül leadja a szikrát még nem biztos , hogy nyomás alatt a hengerben is leadja, a szikrának legalább8 mm-ről át kell ugrani külső próba esetén.
helló
na az van hogy kitaláltam valamit és megszeretném tudni hogy szerintetek kivitelezhető e?
szóval:mz ts 125 be egy etz 250-es blokkot bele lehet e fabrikálni?Ha nem akkor egy etz 150-es blokkot?
És ha a 150-es blokkot bele lehet paszírozni, akkor jobban fog menni nem?
na ennyi volna:D:D lécci írjatok rá!
Helló!
Nyíregyháza közelébenlakom. A tegnapi napom szereléssel töltöttem. A gyújtáson már mindent kipróbáltam és az a gyanúm hogy nem az lesz a bűnös. Szikrám van. Ha elrontom és szándékosan elállítom akkor semmit nem csinál, ha helyesen rakom össze akkor önidítóval indítva prüszköl de nem pöccen be. Ha betolni próbálom akkor érzem hogy indúl húz a motor de nem sokáig. Ha így beröffent egy pillanatra akkor utánna soha többet indul, míg ki nem veszem a gyertyát átszellőztetem aztán úra összerakva tolásnál ismét érezhető, hogy húz a motor egy picit indulni próbál. Ha utánna önindítóval próbálom csak prüszköl. Az a baj hogy sok próbálozási lehetőségem mincs mert az aksim lemerül, tologatni meg nem könnyű, pár próbálkozás után nem bírom tovább. Fogalmam sincs mihez nyúljak. A karburátort is szétszedtem de nem láttam semmi rendelleneset. Túl sok állítási lehetőség sincs rajta nem tudom próbálkozzak állítani rajta valamit? Vagy mihez nyúljak?
Hali all

Itt van pr manual Suzuki motorokho (lehet más tipusra is keresni). Lehet te is megtalálod a neked negfelelőt.

http://pdftown.com/search/node...

üd
v
Hali nagyon nagy szükségem lenne egy suzuki sv 650-es hez 2001-es szerviz manuálhoz ha valaki tud segitsen emailben vagy Tel:20-988-0901 ja nem kérem ingyen csak valaki adjon köszi.
djklein,motorostársam.
köszönöm kimeritő válaszod, mostvan annak az ideje ,hogy megnézd a gyijtáskör többi elemét! A gyujtótrafó is tönkre mehet , mondjuk a szikrát belül a tekercs oldalán adja le,kiveszed a trafót, 12V-al próbálj meg szikrát "csiholni" ha jó a trafó, minimum 8 mm-ről át kell ugrani az ivnek. Aztán a gyujtókábelt megnézni , a gyertyapipát cserélni, de legelőbb az lenne a fontos,hogy egy stroboszkóp lámpával megnézni,hol is van a gyujtás.Egyébként merre laksz ?
Szia! A régi és az új lendkerék hajszálra megegyezik. Márka típus minden ugyan az. Már nem vagyok abban biztos hogy ez a baja, azért gondoltunk erre mert mielőtt megállt a lendkerék volt piszkálva és tényleg elég rossz állapotban volt. A gyújtás jelet is a lendkerék adja Az állórész és a lendkerék két körös. Az alsó körben 12 mágnes/tekercs ez a generátor ,felső körben 2 mágnes és két tekercs ez felel a gyújtásért. Szóval mikor a mágnes elhalad a tekercs előtt akkor szikrát indít. Ha a lendkerék nem a megfelelő pozícióban van felrakva akkor a szikra időzítése nem megfelelő. De az enyém szabályosan van felhelyezve ez nem lehet a hiba oka bár mi erre gyanakodtunk de az új lendkerékkel ennek meg kellett volna oldódnia. Szikrám van elvileg az időzítéssel sem lehet probléma de mégsem akar indulni. Ez a motor mindíg első pöccre beindult de, hogy most mi szállt el benne fogalmam sincs. nem értem hogy ha hengerben van benzin és szikra is van miért nem robban be. Kompresszió hiány lenne? Teljesen tanácstalan vagyok. Meg fogom méretni a kompressziót tudom milyen érték volt mikor még működött ha nem változott akkor ez sem lehet hiba. Akkor marad a gyújtás. A gyújtótrafó meghibásodhat? Bár abban nem tudom mi mehet tönkre. Még erre gyanakszom. Le lehet valahogy tesztelni?
Köszi Tesó!
Service manualod is van? Az kellene igazából. Te az alkatrész katalogust küldted el, ami nem baj, de nekem a service manual kellene.
Köszi
Motorostársam Dicklein .
Nagyon lényeges dolog, hogy a lendkerékék horony, a mágnesek elhelyezkedéséhez viszonyitva is pontosan
azonos legyen a régivel , a gyujtásjelet mi adja ? AZ hol találhatő a régin ?
Várom válaszod .
Igen jót! Pontosan ugyan olyan, mint amivel eddig működött csak ez új.