De,végül is az is megfelel. Úgyis kerül rá a motor működése közben valamennyi.Nekem az olajadagoló túllelkesedése miatt időnként ki is kell nyomkodnom belőle a felesleges olajat.
helló valaki tudna ebben segiteni:
kompressió hiány okozhatja e h a motor nem forogja ki magát... még 1,2 esben sem forgoja ki magát...
vagy esetleg karbi beállitást igényelne?
választ előre is köszönöm
Sziasztok!lenne egy fontos kérdésem!Van egy Xt350-es 89-es évjáratú motorom amit most újítottam fel(henger fúrás, wössner dugó,stb.)
Olyan szokása van h megragad a dugó!Tanácstalan vagyok h az olaj a baj vagy a henger lett pászosra fúrva?Olajnyomás van de sztem az nem kell h legyen a hüvelyben kenés.Van egy kis szelephangja is.Ez befolyásolhatja a melegedést és a megragadást?A felújítás után kb 100-150km-t mentem ami alatt 6-szor ragadt meg a dugó.Remélem tudtok segíteni!Aki tud segíteni nagyon megköszönném ha felvenne msn-re
kismogyoro@windowslive.com
Szia. tehat ha egy henger indul akkor a trafo az rendbe,az vagy nem adja a szikrat egy hengernek se vagy adja mindegyiknek.Sok minden oka lehet pl gyertya,karburator szinkron,gyujtas idozites .Turelemmel at kell nezni mindent ,a gyenge szikrat hogy erted ? vilagoskekes kell a szine legyen,es nezd meg a gyertya hezagokat is
!
Sziasztok, kérdésem lenne.
Vki pontosan el tudná mondani, hogy hogyan lehet kivenni a Bazuka b120-ből a fojtást a kipufogó dobból. Lekapom a szegecseket a végéről és onnantól mit kell kivenni? Esetleg vki képes illusztrációt:D Hangja kb mennyivel lesz nagyobb?
Előre is köszi.
Széles utat.
sziasztok köszönöm mindenkinek a hozzászólást de eddig úgy néz ki hogy a bekötéssel minden ok csak a tekercseléssel lehet már valami.........amitől félek mert ujra küldhetem fel postán és ujra tekerhetik meg meg postaköltség stb. amugy 100rugómba került az utóbbi gyujtáshiba is........
mármint ez ami még mindig fennt áll
csak éppen még nem kész........
Nem olvastam tovább a hozzászólásokat bocsi! Látom már rájöttél erre. Biztosan rosszul tekercselték az állórészed. Lehet felcseréltek egy menetirányt, ellenkező irányba tekerték így megfordul a polaritás. Lehet ez is egy hibalehetőség .
Szia!
Az is lehet, hogy minden ok van üzemanyag és szikra is csak az időzítés rossz. Ha hozzányúltak az állórészhez lehet elszúrtak valamit. Utógyújtásod van tehát nem akkor érkezik a szikra mikor kellene. Néha puffan egyet de nem indul be. Én is ezzel küszködök egy Aprilia AF1 125-ösön.
Srácok valaki meg tudná mondani hogy 2004 es ktm 525 exc be milyen tipusu akkumlátor való?Mert a mostani nagyon gyenge ennek tipusa YTX 4L BS.Kérlek segitsetek
Szevasztok egy kis segitség kellene . Egy kawa zzr 400 asom van 91 es. A motorral az a probléma hogy 5000 ig szépen húz 5000-7000 között megtorpan, rángat, ugrál ha ilyenkor egy kicsit vissza veszem a gázt és óvatosan, lassan húzom, akkor megáll a rángatás és lassan gyorsulva eléri a 7000-et. Mikor átlépi a 7000 fordulatot mint akit se@@berugtak ugy megindul. Üresben melegen simán , megtorpanás nélkül felpörög. Van erre valamijen tapasztalat? Gyertyák kicserélve, Karbiszinkron (Vákumos) megcsinálva.
Hello
egy Yamaha aerox robogóm van és most cseréltem légszűrőbetétet, a kérdésem az lenne, hogy nagy baj-e, hogy nem fújtam be légszűrőspray-el? ha lehet válaszoljatok, előre is kössz
Sziasztok segítségetek kérném!cagivámon(2t) ha hidegen beindítom, a gyertyánál szivárog ki a víz, ez ha kicsit melegszik teljesen megszűnik.Ez mitől van, és lehet-e így használni?
sziasztok
van egy gsx-r 250-esem. viszont elég gyenge a szikra. épphogy van. az érintkezések jók és az aksi is (most cseréltem). a legnagyobb baj hogy be sem indul. ma kiszedtem a karbikat kicsit megpucolni de nem sokat értem vele. összeraktam, tötöttem az aksin de így se indul ( bár 1 henger már beindul de a többi nem hagyja magát és így sem indul). én a trafóra gondoltam de örülnék neki ha mondanátok ti is pár ötletet.
köszönöm előre is.
kompressió hiány okozhatja e h a motor nem forogja ki magát... még 1,2 esben sem forgoja ki magát...
vagy esetleg karbi beállitást igényelne?
választ előre is köszönöm
Olyan szokása van h megragad a dugó!Tanácstalan vagyok h az olaj a baj vagy a henger lett pászosra fúrva?Olajnyomás van de sztem az nem kell h legyen a hüvelyben kenés.Van egy kis szelephangja is.Ez befolyásolhatja a melegedést és a megragadást?A felújítás után kb 100-150km-t mentem ami alatt 6-szor ragadt meg a dugó.Remélem tudtok segíteni!Aki tud segíteni nagyon megköszönném ha felvenne msn-re
kismogyoro@windowslive.com
!
Vki pontosan el tudná mondani, hogy hogyan lehet kivenni a Bazuka b120-ből a fojtást a kipufogó dobból. Lekapom a szegecseket a végéről és onnantól mit kell kivenni? Esetleg vki képes illusztrációt:D Hangja kb mennyivel lesz nagyobb?
Előre is köszi.
Széles utat.
'96 xjr 400-hoz valakinek serice manual?
mármint ez ami még mindig fennt áll
csak éppen még nem kész........
Az is lehet, hogy minden ok van üzemanyag és szikra is csak az időzítés rossz. Ha hozzányúltak az állórészhez lehet elszúrtak valamit. Utógyújtásod van tehát nem akkor érkezik a szikra mikor kellene. Néha puffan egyet de nem indul be. Én is ezzel küszködök egy Aprilia AF1 125-ösön.
Mielőbb itasd át mert ezek a szivacsos szűrők így szűrnek megfelelően,gyárilag is elő van írva.
egy Yamaha aerox robogóm van és most cseréltem légszűrőbetétet, a kérdésem az lenne, hogy nagy baj-e, hogy nem fújtam be légszűrőspray-el? ha lehet válaszoljatok, előre is kössz
van egy gsx-r 250-esem. viszont elég gyenge a szikra. épphogy van. az érintkezések jók és az aksi is (most cseréltem). a legnagyobb baj hogy be sem indul. ma kiszedtem a karbikat kicsit megpucolni de nem sokat értem vele. összeraktam, tötöttem az aksin de így se indul ( bár 1 henger már beindul de a többi nem hagyja magát és így sem indul). én a trafóra gondoltam de örülnék neki ha mondanátok ti is pár ötletet.
köszönöm előre is.