Oldalanként kb. 15 Ohm legyen az értéke és kb. 10 wattos, de még így is meleg lesz. Van erre külön elektronika is, de a legjobb, ha egy izzót elrejtesz az ülés alatt.
Sziasztok. Az irányjelzőmel lenne egy kis gond. Amióta lecseréltem az első indexeket ledesekre gyorsabban villognak. Azt tanácsolták iktassak be mindkét irányjelző elé 1-1 ellenállást, már csak azt nem tudom milyet, hány ohmosat és hány wattosat? Ha nem muszáj nem szerelnék be új megszakítót. A segítségeteket előre is köszönöm.
Hellotok! Valaki tudna nekem segíteni tippet adni? lenne egy 2005ös aprilia srem factory de karbis. Az a gond, ha a kijelzö aljára rácsiptetem a csatlakozót azonnal kivágja az egyik biztosítékot pedig még gyujtáson sincs. Ha nem csiptetem fel ugy uj biztositékkal működik az önindító indexek, minden csak az egész kijelzőm halott... Szerintem zárlatos lehet valahol, de nincs véletlen akinek volt ilyen vagy aki értene a motor elektronikához hol keressem a bajt, hogy induljak el? a müszerfalban lenne hiba vagy hol? köszönöm előre is a segítségeteket!
Sziaztok...Oanba szeretnék segitséget kérni h etz-t szeretnék tuningolni...elsösorban gyujtás.valaki tudna ebben segiteni azt megköszöném
elöre is kösz
Rony
köszi az infót de az a probléma mint kiderült hogy rosz ütemben adja le a szikrát szóval rossz ütemszámban...a szerelő srác sem érti és jön rá hogy ez hogy lehet pedig többször is ellenőrizte a vezérlés összerakását és jókor nyit a szelep benyát is kap de aszikrát rosszkor adja le.....!
ÉS EHEZ KI MIT TUD SZÓLNI?
a generátor csak müködö motornál tölt tehát semmi köze a motor beinditásához...ha rossz a generátor akkor is megy pár percig a motor ameddig az aksi le nem merül..két fontos ellenörzés 1 van e szikra...ha nincs megvan a gond ha van szikra van e üzemanyag(nem tankba hanem a krbiban) ha van szikra és mégsem indul az általában üzemanyg probléma lehet dugulás stb...
sziasztok! drz 400 e motorom generátorát megtekercselték és szikrát is ad de viszont nem jövök rá hogy miért nem indul be a moci? lehet hogy rosszul tekercselték meg? az önindítttó teker -teker bizonyos ideig utána pedig pöccen mintha indulni akarna és ezt szabájos időközönként megismétli mindig ugyan annyi ideig.......mit ajánlotok? mit tegyek. lehet hogy a CDI gyújtásomat tönkre tettem ha elkötöttem valamit? bárki aki tud kérem segítsen!
Köszi a segitséget,szerncsére már megoldódott.
MOst a berugókarral vagyok bajban...Valaki tud segiteni?Nem tudom összerakni,vagyis egybe van csak nem megy a vissza a helyére.
Gyújtás állórészed van?
Köszönöm, Kozmax. Így lesz. Átadom a tulajnak az információt. Nálatok is olyan 50.000-ből jön ki egy fjr1300 10.000-es szervíze? Kicsit sokaltam, dehát tudom valamiből meg kell élni télen a motorkereskedőnek is.
Udvozlok mindenkit ! Sziasztok!
KAW. KLR 650 1999 es evjaratu motrom van,2 ik gazdaja vagyok kb. 3 eve.Nagyon elegedett voltam a mai napig semmi gond nem volt idaig vele ,ma viszont elkezdett a kipufogoba lovoldozni ,gyertya csere utan is ugyan az a jelenseg es amikor beindul a huto ventilator akkor a motor le all es nem indul ujra csak kb.5 perc utan! Ha volt valkinek ilyen gondja akkor megkerlek irjatok meg ,hogy mi volt vele ! Remellem nem a gyujtas ment oda!
Koszi! Bela
Hali!
ZZR400 és ZZR600 sportdob érdekelne mind a kettőre a hangjuk és az erejük olyan mint a szúnyogoké!
Ha valaki tud segiteni címekkel tel.számokkal vagy ötletekkel azt megköszönöm!
A hiba ott van mindig ilyenkor amit utoljára csináltak vagy cseréltek. Abból a szűrő tipusból rengeteg félét használ a Suzuki. Hasonlitsátok össze a rével, hogy mekkora a belépő cső átmérője, és mennyire lóg bele.
Egy Suzuki GSX400 Inazumáról van szó, ami japán belpiacos. Nem volt egyszerű hozzá megtalálni a levegőszűrőt és a fékbetéteket sem. A sportmotoron lévők segítettek ebben. A régi levegőszűrő úgy nézett ki mint egy 10 éves porszívó papírzsákja, teljesen szürke és elöregedett volt a körülötte lévő fém rács pedig rozsdás itt ott, tehát nem volt szép állapotú.
Mikor berakták az új szűrőt, teljesen megváltozott a motor, érezhetően könnyebben pörgött fel, de viszont a korábbi 190 helyett 150 lett a max sebessége. Álítottak ezen azon (nem tudom min) és nem változott semmi. 6.-ban mint írtam eltűnt az erő nem megy tovább a gép......
ha lehet 14D20-as modell.vagy valaki olyaski aki javít elektronikákat!
kösz
am 250es az etz
elöre is kösz
Rony
ÉS EHEZ KI MIT TUD SZÓLNI?
Köszi a segitséget,szerncsére már megoldódott.
MOst a berugókarral vagyok bajban...Valaki tud segiteni?Nem tudom összerakni,vagyis egybe van csak nem megy a vissza a helyére.
Gyújtás állórészed van?
Előre is köszönöm!
Roland
üdv.gábor
KAW. KLR 650 1999 es evjaratu motrom van,2 ik gazdaja vagyok kb. 3 eve.Nagyon elegedett voltam a mai napig semmi gond nem volt idaig vele ,ma viszont elkezdett a kipufogoba lovoldozni ,gyertya csere utan is ugyan az a jelenseg es amikor beindul a huto ventilator akkor a motor le all es nem indul ujra csak kb.5 perc utan! Ha volt valkinek ilyen gondja akkor megkerlek irjatok meg ,hogy mi volt vele ! Remellem nem a gyujtas ment oda!
Koszi! Bela
ZZR400 és ZZR600 sportdob érdekelne mind a kettőre a hangjuk és az erejük olyan mint a szúnyogoké!
Ha valaki tud segiteni címekkel tel.számokkal vagy ötletekkel azt megköszönöm!
suzuki rm 250 1993 as évjárathoz keresnék gyújtás állórészt a tekercseket.. aki tud kérem jelezze előre is köszönöm üdv!
Mikor berakták az új szűrőt, teljesen megváltozott a motor, érezhetően könnyebben pörgött fel, de viszont a korábbi 190 helyett 150 lett a max sebessége. Álítottak ezen azon (nem tudom min) és nem változott semmi. 6.-ban mint írtam eltűnt az erő nem megy tovább a gép......
azt akartam h most miért nem vagy fent....