Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az az msn cimed ami kint van az adatapodon mert akkor felvennélek..
Hát ha falsolt és akkor jól ment akkor most sok a benzin neki, kevés a levegő! Kicsivel több levegőt kéne neki adni, de vigyázz mert ha nagyon elszegényíted a keveréket meg is tudod akasztani!
mert falsot szivot aztán az kilett javitva de nem ugy meg azóta... ebben kéne segitség h hogyan állitsam be?
gyerty volt cserélve nemrégen a karbi meg lehet h szarul van belőve...
Nem! 600-as CBF em van és a MAMI ban csináltam!
És 750 es GSX-R ed van?
Pannóniába csináltad?
Gyertya? Esteleg rossz karbi beállítás!
üresbe ha huzom neki 10 fölött fura a hangja a fordulat ugrál, olyna mintha pattogna olyan a hangja
dugó+gyűrű csere volt azóta max 1500km van benne
Hát a motorszerelőit pesten csináltam!
nekemaz a bajom h nem forog a motor 10 felé a végsebessége is jelentősen lecsökkent még 1es be se nagyon forog ki 10 felé mi okozhat ijen hibát..? aprilia rx 50
A lényeg h kiderült h mi a helyzet.Egyébként te nem Pestre jártál suliba?Csak mert volt egy osztálytársam akinek hasonló felhasználóneve volt...
Hát engem ez a mondta részed zavart meg : "a karburátorok az előző elhasználódott szűrőhöz "álltak be".
Én sem arra gondolok hogy attól megy el a karbi sznkronja,csak hogy lehet az is a baj,mert a régivel más mennyiségű levegőt szívott.Ezekszerint féreértettük egymást.
De a karbi szinkronja nem a koszos légszűrőtől megy el! A szinkronnal (gondolom tudod) a hengerek egyforma légnyelését állítod be! Ami ugyan úgy kevesebb levegő minden hengernél ha koszos a szűrő, vagy több ha tiszta!
Persze egy tiszta szűrő meg egy szinkron sokat tud javítani egy karbis motoron, de nem a koszos szűrőtől megy el a szinkron!
Gonolom te is szervízbe dolgozol és légszűrőcsere után ha nagyon szar volt az előző szűrő akkor csináltál karbiszinkront.Volt már egy két eset hogy érdekes eltérések voltak.Más szűrővel más lesz a szívónyomás:D
Helló!
Érdekelne, hogy a karburátor szinkronja mitől változna a légszűrő állapotához mérten?
Jah és ha "beállt" a karbi az elhasználodott légszűrőhöz, akkor be tudna állni az uj hoz is nem?
Ha nincs kuplungagy leszedőd akkor légkulcsal le lehet pörgetni.Tedd vissza a lamellákat meg az acéllemezeket és ha azokat kézzel benyomod akkor valamennyire lefogja a kuplungagyat.Ha kellenek alkatrészek akkor van egy 123-mas ROTAX blokkom hibátlan belsővel.A kuplungja szinte teljesen új,800 km t ment vele a motor csak aztán összetörték és a blokk megmaradt alkatrésznek.Ha érdekel majd a dolog küldök képeket.
A számom 06308707275
Ha csak levegőszűrőt cseréltek a motoron akkor meg kell tudni hogy biztos a hozzá való szűrőt tették-e bele.A Hiflo filtro szűrőket tudom ajánlani mert a gyári minőségével és paramétereivel bír.Ha nem egyhengeres motorod van akkor a szűrőcsere után egy karburátor szinkronizálást is érdemes csinálni mert az új szűrővel változik a motor levegőbeszívási teljesítménye és a karburátorok az előző elhasználódott szűrőhöz "álltak be".
Már csak azt kellene tudni hogy milyen motorról van szó!
hasonló nekemis a problémám...
Egy ismerősömnek lenne problémája, mitől lehet ez a kérdés?

"A mociba új légszűrő után a motor kisimult olyan lett, mint a bársony 140 -nél viszont nem ment többet. Vissza a régi légszűrő, a hidegindítás most már jó, mert állítottak rajta valamit. A mociba visszajött az erő, viszont 150-160 / 12000 fordulat 5-ben rá a hatodik, oszt a nagy semmi. A fordulat vissza graft neki de semmi. A 10 000 és 12000 fordulatszám tartományban rázós a heréimben habossá válik a cuccos. Kétségbe vagyok esve, mindenféle emberkével akiknek szaktudásában bíztam, tanácstalanok. A moci 180-190 is tudott úgy hogy 10000 fordulaton 160 5-ben rá a hat és még volt erő, hova a picsába lett az. Egy helyre járok tankolni. Mi lehet a probléma gyertyák, gyújtás üzemanyag ellátó rendszer? megoldást de hamar. előre köszi."
hali! valaki nem tudna nekem segiteni: van egy rx50em és ugy vettem h a szűrőn fals levegőt szivott. a hibát kijavitottam de mint kiderült h kellet neki az a +levegő de egyszerűen nem tom beállitani a karbit valaki nem tudna segiteni h hogyan kell beállitnai? (azért kelelt neki a fals levegő mert nagyobb karbi van rajta)
a másik baj: egyszerűen nem akar forogni 10ezer felé még 1esbe se, csak nehezen... régen (dugócsere előtt)még 6osba is forgott 12 felé... a nyomatéka megvan csak egyszerűen 10nél nem gyorsul tovább a 2 hiba összefüghet?
köszi előre is...
Sziasztok

Hogy kell lenvenni egy aprilia rotax 123-as bloknál a kuplungot?
Egy M18-as meneten van egy 27kulcsal oldható anya,de ugye a tengely forog,már sok féle képpen próbáltam de csak kinlódás,ja már nincs egyben a blokk.

Aki tud segites,sürgős.

Előre is köszönöm!

Roland
Üdv,
Szivargyújtó aljzatot tettem a gépre (Hornet600) GPS miatt, és direktre kötöttem akksira, csak biztosítékkal szakítottam meg.
Most amikor leveszem a gyújtást, a HISS (elektromos indításgátló) visszajelzője kb 3 másodpercenként felvillan. Segítség kéne, hogy hogyan kell helyesen kötni, hogy ne villogjon a visszajelző - ha ez ugyan hiba. A dugaljba nincsen csatlakoztatva semmi...
Köszi
HELP! Ha a kuplungot kiengedem akkor hitelen lemegy a fordulat és néha még le is áll vajon mi lehet a baj? a karbi?