hi
nem annyira szerelés, de majdnem.............
karcos műanyag idomokkal mit lehet csinálni?
valahogy ki kellene szedni a karcokat
vizes smirgli? polírpaszta?
nem festettek önmagukban szinesek
köszi
Nagyon szepen kosznom! Nagyon megnyugtattal.
Azt hittem nyomast erzekeli ezert jo mindig az okosabbat kerdezni.
Melo utan ontok hozza,utanna teszt,mert nagyon szep ido van ma
Megegyszer kosz!
nem olajnyomás gomba hanem olajszint ellenörzö gomba van benne,valoszinü a minimumhoz közel van a szinted
emelkedökön vagy nagyobb fordulaton szokott ilyet csinálni jelezvén kevés az olaj de hidegben is csinálhatja
Hello
Dr600S vezérlésének valamint szelephézag beállitásának megoldásában várom segitő válaszotokat,nagyon rossz moci nélkül....:-)
mecky40@freemail.hu
Köszi előre is !
Kb 1 honapja egy eles jobb kanyar utan gyorsitas kozben felvillant az olajnyomas kijelzoje (kb 2 masodpercig)
utobbi par napban ismet megtortent.Ma tobszor is.Hozzateszem kozepes fordulnal tortent.
Termeszetesen olajszint ok.Olajat 3 honapja csereltem (igaz mar kb 6ezret mentem azota)
Ha van otlet irjatok legyszi!
sziasztok.egy kérdés.a honda crf 450 r ugye kétcellás motorblokkal rendelkezik.külön a motornak van egy cella és külön a váltónak.mindkettőben olaj van.hogy lehet at hogy a váltó olajszintje lejjebb megy egy bizonyos idő után ,a motor olajszintje pedig feljebb megy.valami szimering ment ki?vagy a középső tömítés mehetett ki.nincsen ott valami szelep esetleg ami visszaenged?.ha valaki hallott már ilyet akkor írjon léci
a bajom az az hogy elindult ment is vagy 50m-ert majd leállt.
azóta ha rárugok akkor pöfög egy kettőt és megáll.a karbi tiszta próbáltam levegőcsavarral játszani de semmi.szikra van ,benzint kap több gyertyát is próbáltam
Az arra szolgál, hogy abban összegyűljön a kicsapódó vízpára, meg a karterszellőzéssel légszűrőházba jutó olaj. Ha megtelik, le kell venni azt a kis lezárt csövet, és kiönteni.
Akkor szerintem tudnál nekem segíteni még abban, hogy a légszűrőház alján van egy szerintem túlfolyó cső de erre egy zárt átlátszó cső van rögzítve és ez rendszerint megtelik olajos "folyadékkal" ez is valami vákumcső ként szolgál?
Akkor sajnos nem tudok segíteni. Szabolcsi vagyok, az egyik haverom csinált már rendszert r-125re, mondjuk ő is kb ennyiből oldaná meg, viszont nagyon profi munkát végez. Én amúgy a nyíregyi Yamahánál vagyok szerelő.
Nagyon szépen köszönöm! Akkor nem piszkítok bele! Én kaptam egy árajánlatot, hogy 50 ezer forintért csinálnak rá egy egész rendszert! Szerintetek ez nem drága egy kicsit 125-ösre? Ismerősnek az ER-6n-jére volt 25 egy egész rendszer...
Szevasz! Az a cső a szekunder-levegőrendszer csöve, ami egy környezetvédelmi segédberendezés. Ha lehúzod, azzal a kipufogórendszer hangolását megváltoztatod, ami ugyan négyüteműnél nem olyan fontos mint 2t-nél, de azért használni nem fog a motor nyomatékkifejtésének. Ráadásul így az SLS rendszerbe olyan szennyeződés juthat, ami tönkreteheti a benne levő szenzort, annak pedig a motormanagement nem örülne... És ott a forró kipufogógáz is süvíteni fog kifelé, ami bármit megolvaszthat ami műanyag. Ha jó hangot meg + teljesítményt akarsz, vegyél vagy csináltass rá egy másik dobot vagy rendszert.
Heló szijasztok! Lenne egy kérdésem a tapasztaltabbakhoz! Van ugye a gyári kipu! Abból jön ki a könyöknél egy vékony cső( valószínűnek tartom hogy a katalizátoré!) Ez a cső egy gumicsőként folytatódik bele egy szerkezetbe! Na most ha én ezt lehúzom jobb hangja van a mocinak! Szerintetek ettől lehet valami baja ha lehúzva hagyom?
nem annyira szerelés, de majdnem.............
karcos műanyag idomokkal mit lehet csinálni?
valahogy ki kellene szedni a karcokat
vizes smirgli? polírpaszta?
nem festettek önmagukban szinesek
köszi