Tisztelt fórumozok. Egy Yamaha RD 125 motor blokk szét lett húzva csapágy csere miatt. Az a kérdésem hogy a blokk középső osztásvonalánál nem volt tömítés, kell e valami tömítő paszta az összerakáshoz?
Nem csak teherautóba , hanem szinte az összes személyautóba /auto=V8 / és a leömlőknél mind a 8 hengernél ott a csövecske , a kompresszor pedig nagyobb a klima kompresszornál ! Aztán még ne beszéljünk az aktívszenes benzin kanisterről ! Voltak ott érdekes részletek !
Számtalan motorhoz lehet kapni készen a reed szelep kiváltására a szelepfedélhez ilyen lezáró lapokat, ha ki akarod kötni, block off plate néven. Én speciel a zrx-en magam csináltam hozzá, de van készen is, gyerek cbr-én csak ledugóztuk, a szelepház ott maradt. https://goo.gl/kWex1r
Sv1000-en pl a légszűrőházból. Van ott egy elektromos szelep, vagy motor, ami rányit, mikor kell. Én simán ledugóztam, de sokan kikötik, csak akkor ugye az ECU-t is átt kell verni, meg kell vakdugó a szelepfedélre is.
Szóval égen-földön nem találok CBF 600-ba a vákumos csapba membránt. A komplett csap ára (amit találtam gyárit - márka szerviz) 32.000 Ft.
- arra gondoltam, hogy kikapom a membránt és az üzemanyag ágba ideiglenesen beteszek egy csapot. Mi a legolcsóbb (10 mm a cső átmérő) megoldás ?
- kínában vannak komplett csapok motorspecifiusan. Ezekkel van valakinek tapasztalata?
Viszont kép keresés alapján végre találtam egy Tourmax katalógus -t Közzétesze, hátha valakinek segítség.
ftp://ftp.intercars.com.pl/_KA...
Persze honda membrán nincs benne.