Az utolsó nagy tolás után kiszedtem a vákumcsapból a rugót, tökéletesen ment. Több mint 300 km-t mentem vele hiba nélkül.
Ezek után megrendeltem a gyári vákumcsap szettet. Beraktam, mentem a lakóparkban 2 km-t és a ház előtt járt 15 percet. Semmi hiba. Még direkt az is leellenőriztem, hogy a vákumcsöben van-e vákum (odaszivja-a e az ujamat. Igen, szivogatja, tehát ez elviekben jó...)
Összerak és 5 km után a Szurdokpart tetején leáll benzinhiány miatt. Persze be se indul, csak az alján miután legurultam vele.
Hová a fenébe tűnik a vákum belőle vagy az új csap is hibás?
Vagy mi a f---e van itt tulajdonképpen?
Mert a vákumcsap (vákum környékén van valami az már kiderült).
Azt elfeledtem ma mesélni, jó volt a tipped a benya csepegésre egérnek, belefújt a túlfolyó csövébe és már nem csepeg!
Köszi még egyszer is a fék, kuplung olaj fékbetét cserét! Holnap akkor meg puccen...
A gombán lévő két tyúkbelet összezárod , ha megy a venti akkor ok. ! Vedd le a vizet , vedd ki a gombát , és a hőfelvételi síkját polírozd fel , lehet a vízkő vagy más rézoxid miatt nem úgy érzi a hőt mint kellene ! Vissza se tedd addig , míg edénybe forralod hőmérővel , közbe tyúkbéllel műszerre kötve figyeled hány foknál kapcsol , mert lehet a hőfok jó , esetleg az órád kezd el magasabb értéket mutatni ! Ha van akkor infrával lőj rá üzem melegen a mocira mit mutat ?!
Kis segítséget szeretnék én is kérni.
Sajnos nem kapcsol a ventilátor a motoromon (09-es ZX6). Múltkor Füreden vettem észre, hogy már 114 fokos a víz és eddig 106-107-nél kapcsolt már, ennél feljebb nem is ment. Aztán megnéztem itthon is, hogy tényleg nem kapcsol és hát valóban.
Na most vagy maga a ventilátor adta meg magát (amit én kétlek) vagy a hőgomba (szerintem inkább az). Hogyan tovább? Azért próbáljunk meg rámérni a ventilátora is? Honnét tudom, hogy a hőgomba rossz? Mit tanácsoltok? Köszi előre is!
Ilyen nekem is volt ezen a motoron. Levan nem indult be csak sokadjara. Viszont akkor folyamatosan ment a veszvillogo hiaba inditottam be tobbszor a motort. Ugy jottem haza vele itthon is csak az akksi lekotese teritetteveszre. Egyszer volt vele ilyen. Egyebkent 10 eves a riaszto.
Hány éves a riasztó? Két autóval szívtam meg 6-8 éve beszerelt riasztóval és mondták a riasztó beszerelők, hogy időnként cserélni vagy frissíteni kell mert meghülyülnek bár nekem mindkét esetben az indításnál volt gond. Ez valami olyan banális hiba lesz ha rájössz, hogy nézünk itt mindannyian mint hal a szatyorban. Vagy nem, de azért még mindig ott kéne keresni a hibát ahol hozzányúlkáltak legutóbb, hátha ki lett csípve egy vezeték vagy valami.
"A reed akadályozza meg a visszadolgozást, ha nem tudna visszadolgozni, nem lenne benne reed sem. Vidom azt írta nagy fordulaton torpan, ha nyitva marad a reed mert elkoszolódik, akkor az megnyomhatja a karbi előtt a nyomást, ami elszegényítheti a keveréket amitől megtorpanhat szerintem."
Nos ennek is megadtam az esélyt. Solenoid szelepről lehúztam a karbiból jövő vákumcsövet, a visszatérő ágát meg a légszűrő házról, hogy még véletlenül se legyen összeköttetésben a légszűrőház "szűrt" levegős részével.
Semmi sem változott, úgy hogy a "berángatás ügyi témában" ezt is kizárhatjuk.
A riasztót még nem próbáltam, de az tuti, hogy a gyujtás kört szakítja meg, mert bekapcsolt állapotban indít(ana) csak nincs gyújtás, viszont az önindító rendületlenül teker.
Meglehet még próbálni plusz egy égővel , amit párhuzamosan kötsz bármelyikkel , ha úgy elkezd pittyegni , akkor kevés a teljesítmény , nincs kiégve véletlen a visszajelző ?! Pl ?
Helo. Ha relé nélkül össze érintem a 2 vezetéket mert 2 érintkezős a relé akkor világít elől hátul. Ha a relé burkolatot leveszem akkor csak behuzva marad nem kapcsolgatja. Ez akkor relé baj? Ha veszek valami univerzális 2 érintkezőst most azzal jó lehet? Egy tekercs egy kondi meg egy ellenállás van csak a relébe nem IC-s. 1988as motor
Az utolsó nagy tolás után kiszedtem a vákumcsapból a rugót, tökéletesen ment. Több mint 300 km-t mentem vele hiba nélkül.
Ezek után megrendeltem a gyári vákumcsap szettet. Beraktam, mentem a lakóparkban 2 km-t és a ház előtt járt 15 percet. Semmi hiba. Még direkt az is leellenőriztem, hogy a vákumcsöben van-e vákum (odaszivja-a e az ujamat. Igen, szivogatja, tehát ez elviekben jó...)
Összerak és 5 km után a Szurdokpart tetején leáll benzinhiány miatt. Persze be se indul, csak az alján miután legurultam vele.
Hová a fenébe tűnik a vákum belőle vagy az új csap is hibás?
Vagy mi a f---e van itt tulajdonképpen?
Mert a vákumcsap (vákum környékén van valami az már kiderült).
Tudom hogy szereted
Köszi még egyszer is a fék, kuplung olaj fékbetét cserét! Holnap akkor meg puccen...
Sajnos nem kapcsol a ventilátor a motoromon (09-es ZX6). Múltkor Füreden vettem észre, hogy már 114 fokos a víz és eddig 106-107-nél kapcsolt már, ennél feljebb nem is ment. Aztán megnéztem itthon is, hogy tényleg nem kapcsol és hát valóban.
Na most vagy maga a ventilátor adta meg magát (amit én kétlek) vagy a hőgomba (szerintem inkább az). Hogyan tovább? Azért próbáljunk meg rámérni a ventilátora is? Honnét tudom, hogy a hőgomba rossz? Mit tanácsoltok? Köszi előre is!
Nos ennek is megadtam az esélyt. Solenoid szelepről lehúztam a karbiból jövő vákumcsövet, a visszatérő ágát meg a légszűrő házról, hogy még véletlenül se legyen összeköttetésben a légszűrőház "szűrt" levegős részével.
Semmi sem változott, úgy hogy a "berángatás ügyi témában" ezt is kizárhatjuk.
A riasztót még nem próbáltam, de az tuti, hogy a gyujtás kört szakítja meg, mert bekapcsolt állapotban indít(ana) csak nincs gyújtás, viszont az önindító rendületlenül teker.