Sziasztok.Van egy Yamaha majesty 250 es,2,5 éve nem ment.Új töltött akksival úgy akar indítani,mint ha merült lenne,épp hogy átforgatja.Önindítót kell pucolni?
Szerintem ha rendesen fel újítanak egy motort akkor nem kell más fúvóka hozzá. Tünetek alapján a vezérlés mehetett el. Vagy szét ütötte valamelyik szelepet, vagy csak simán átugrott a vezérműlánc.
Azt a szerelőt aki ilyen dumát előad Azt hagyd ott a fenébe. Csodák nincsenek ha valami nem működik akkor az rossz nem kell hozzá nagy ész hogy azt be lássuk.
1 éve van B125 jogsim, és szert is tettem egy Keeway RLV 125 motorra (tudom nem motor, de idén lesz korlátlan jogsi). Egy hosszabb 250km-es túra közben megszorult a motor, és úgy táncoltam rajta, hogy ne essek el, mint még soha. Szerencsére nem estem, nem lett baj. A motor komplett felújításon ment keresztül egy helyi "szerelő" által.Viszont sehogy nem áll össze a motor. Már a fele árát ráköltöttem. Ami cserélve lett: Főtengely, dugattyú, gyűrűk, henger, csapágyak. A blokk szét lett rántva, majd összerakva, gyári alkatrészekből. Azóta az a baj, hogy hidegen nagyon nehezen indul szívatóval is. Magas fordulaton durrog a kipufugó, 1500km es bejáratás után se tudok, csak 85-el menni, korábban 90 utazóval simán ment, 110 volt a vége lejtőn, szakadékba, és egy boeing tolt. A "szerelő" össze vissza mókolgat, nagyobb főfuvóka kell bele, van nyári/téli fúvóka. ??? Meg hogy jó ez, csak engem nem szeret....:-S Egy szó mint 100. Most kezdtem a motorozást, de nem hagyom, hogy ezek elvegyék a kedvem, csak bosszant hogy nincs megoldás. Mi lehet a baj? (tudom látatlanból esélytelen) Nincs a környékemen egy szerelő, aki értene hozzá, és megnézné. Nem akarom bontóba eladni a járgányt, csak megcsinálni/csináltatni rendesen. Válaszokat előre is köszönöm. (Egy lelkes újonc)
Sziasztok, egy olyan kérdésem lenne, hogy honda cbr 900 sc28 (1995) honnan tudhatnám meg, hogy gyárilag hanyas fuvóka van a karburátorban? Manualt néztem de sehol nem találom, köszönöm
Ha felűl egy síkba van akkor vagy más motorból van más típus nem egymásnak a párja vagy valami szèthulott a belsejèbe az hogy akad ragad lehet görbe a telószár vagy a csúszócsapágyak szèt vannak kopva az olaj retkes benn stb szèt kell szedni aztan megnèzni
Hali kicsit tanácstalan vagyok.kivettem a CBR első kerekèt ès az egyik villa lentebb van.kb 3-4cm-rrel.ilyenkor mivan?ès ha mozgatom felfelè akkor ragadó èrzès azaz akadva megy.köszönöm
Csütörtökön fordulaton is szépen ment, nem csuklott gázadáskor sem...
Múlt hét végén raktam fel videot a motorrról. Szépen járt.
Csütörtökön kitoltam a garázs elé (fűtott garázs), beindítom és szépen jár. Járt kb vagy 20 percet.
Ma ismét kitolom (gondoltam amig kitakarítok a garázs hagy járjon, utána le is hűl majd letakarom).
Beindítom szépen jár szívatóval. Már melegek a hengerek, gondoltam visszatolom a szívatót. Nos mielőtt ezt megtettem volna leállt. Azóta be sem indul.
Gyertyák ki, kiszellőztetve (gázlámpán megmelegítve) vissza rak és semmi.
Karbiban van minden csészében benzin. Gyertyák elektródája fehét, a porcelán kormos.
Hogy mi változott csütörtök óta és miért állt le nem tudom.
Most mindenesetre hagyom egy napot szellőzni.
Azt a szerelőt aki ilyen dumát előad Azt hagyd ott a fenébe. Csodák nincsenek ha valami nem működik akkor az rossz nem kell hozzá nagy ész hogy azt be lássuk.
1 éve van B125 jogsim, és szert is tettem egy Keeway RLV 125 motorra (tudom nem motor, de idén lesz korlátlan jogsi). Egy hosszabb 250km-es túra közben megszorult a motor, és úgy táncoltam rajta, hogy ne essek el, mint még soha. Szerencsére nem estem, nem lett baj. A motor komplett felújításon ment keresztül egy helyi "szerelő" által.Viszont sehogy nem áll össze a motor. Már a fele árát ráköltöttem. Ami cserélve lett: Főtengely, dugattyú, gyűrűk, henger, csapágyak. A blokk szét lett rántva, majd összerakva, gyári alkatrészekből. Azóta az a baj, hogy hidegen nagyon nehezen indul szívatóval is. Magas fordulaton durrog a kipufugó, 1500km es bejáratás után se tudok, csak 85-el menni, korábban 90 utazóval simán ment, 110 volt a vége lejtőn, szakadékba, és egy boeing tolt. A "szerelő" össze vissza mókolgat, nagyobb főfuvóka kell bele, van nyári/téli fúvóka. ??? Meg hogy jó ez, csak engem nem szeret....:-S Egy szó mint 100. Most kezdtem a motorozást, de nem hagyom, hogy ezek elvegyék a kedvem, csak bosszant hogy nincs megoldás. Mi lehet a baj? (tudom látatlanból esélytelen) Nincs a környékemen egy szerelő, aki értene hozzá, és megnézné. Nem akarom bontóba eladni a járgányt, csak megcsinálni/csináltatni rendesen. Válaszokat előre is köszönöm. (Egy lelkes újonc)
https://media.tenor.com/images...