Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló,köszi,próbálgatom!De az a test dolog is jó ötlet.!
Ez gondolom nem nekem írodott.Ha igen akkor nyeld le amit kiböfögtél.
Az Üzenőfal a legjobb találmány a Sportmotoron.
no igen. de még mindig jobb mint az üzenőfalon egymásnak esni nem... :)
Nem a Te számodra lenne égés hanem a szerelő számára ezért itt a fórumon nagyon ritka, hogy, hogy egy valóban szereléssel foglalkozó nekiálljon diagnosztizálni mert hát így látatlanban ez gyakorlatilag csak ötletelés ami vagy bejön vagy nem.
Azok is ugyan ezek, bár a Simó nem volt túl kényes az indulásra.
En tudom.
nem én, hanem a szerelő nem soroksári ha jól tudom..
Egen,hat nem soroksar.
csak simsonom volt meg babetta.....

MZ már kimaradt....
Szerintem MZ-je volt korábban. Ott számítottak az ilyesmik
Nekem is van egy öreg szar CB750-esem. Nincs benne kompresszió, meg a karburátoron is lenne még mit javítani. Ott annyi van, hogy a bemocskolt gyertyát ki szoktam pucolni és még az is pöcre indul.
Ott inkább azzal szívok, hogy a vákuum csap nem kerülhető meg, és sok idő mire megtelik a karbisor, és ugye szegény keverékkel indít, ami nehezíti az indulást, hajlamos nem beindulni pár henger, de ha feltöltöm előre a karburátorokat, akkor még ez sincs.

Másik meg hogy csak úgy soha nem szoktam motort járatni. Ha beindítom akkor már megyek is vele, hogy kapjon is terhelést meg rendesen átmelegedjen.
kicsit odébb van az elmondása szerint...
lottóznod kellene. Még nem vagy elkésve.. Ha ránézel az adatlapra tudod miről beszélek...
mondjuk emlkeim szerint senkin nem kértem számon, hogy nem jól diagnosztizált...
Én egy hondabubusról hallotam aki eddig sikeresnek tűnik és az Bp.-en van soroksáron, de Lecsóékkal sem nyúlnál mellé.
Mondjuk ez ki is ment a fejemből, köszi...
Már lebeszéltem egy szerelővel. Nem közel van, honda specialista. Oda kicsit jobb idő kell, ha nem akarom kocsival vinni (az ugye a négy utat számolva több mint 400 km.)

Igen féléve igy van. Mondjuk nem mindegy, hogy ez november-márciustól számolt 5 hónap vagy áprilistől számolom az 5 hónapot aminek augusztus a vége.

Igen abban is igazad van hogy nem vittem e (még). MIvel az alap probléma hogy nem ment 150-nél többet (ezt ugye úgy tűnik megtaláltam) de kipróbálni télen nem tudtam (mertem) volna. Igy marad a tavasz, addig is sokat tanultam itt/neten/ meg egyébként.
És Lecsóéknál van teljesítmény mérő pad is, szóval ezt a terheléses hülyeséget is elég jól fel lehetne deríteni.
Szerintem ezeket stresszoldásként a vidámság kedvéért írod , vagy hogy peregjen a topik ! Ilyen szellőztetés , pihentetés , meleg levegő , meg még a kézrátát és a ráolvasás ami nagyon tud segíteni ! Ne szívasd a jó népet !
Vazz...itt valami szellemek lehetnek, van egy mindenki másnál tökéletesen és problémamentesen működő motorod amivel most már vagy féléve szívsz. Mondjuk könnyen lehet, hogy kissé túlspiláztad és olyannal szenvedsz amit lehet, hogy más észre sem vesz vagy átugrik felette, de persze az is, hogy valami olyan hibába futottál bele ami nehezen észrevehető, mondjuk nem vitted máshoz, hogy megnézze hanem megpróbáltad így neten keresztül megoldani, de mint az ábra mutatja ez nem nagyon jön össze, nem véletlenül nem akar hozzászólni egy szerelő sem mert hát könnyen bele lehet abba futni, hogy így bemondás vagy egy vidi alapján nem lesz jó a diagnózis és akkor leég az ember, ha jól emlékeszem Lecsó felkínált egy átnézést, én élnék vele.
Ebben tökéletesen igazad lehet.

DE vasárnap a videó előtt totál feltöltöttem és járt.
Csütörtökön töltés nélkül járt (mármint előtte ne töltöttem az akksit) 20 percet.
Ma is beindult és kb 5 perc járás után állt le. Utána már töltöttem az aksit és szelőztetés után feltöltve próbáltam.

Bontani nem fogom az biztos.. Mert már kétszer tanúbizonyságot tett, hogy megy. Még a túl hideg kinti levegőre gyanakszom...
Igazából teljesen mindegy. Ez is csak beböfögte a problémáját de egy "köszönömre" már nem futja, szóval akár az is lehet hogy el sem olvasta csak írt.
Gondolkoztam, hogy hozzászólok a srác írásához, de ilyesmit nem akartam, túl durva viszont mást meg nem nagyon lehet, amúgy simán lehet, hogy a vezérlés lett eltéve vagy ilyesmi.
Ja, még egy, lehet, hogy lemerült annyira az akksid mivel többször indítottad miközben alig járt, hogy ahhoz ugyan van ereje, hogy úgy tűnik eléggé pörgeti, de az nem biztos, hogy elég ahhoz is, hogy gyújtást is adjon, némely motornál ez szokásos. Tölts rá mielőtt bármit megbontanál megint.
Próbálj egy kis hidegindítót, ha azzal be akar röffenni akkor karbi, ha azzal sem történik semmi akkor gyújtás vagy vezérlés (tudom, ahhoz senki nem nyúlt csak említem mint lehetséges okot).