Mennyi maradt meg a végére a motorból? Én 500m után eldobtam volna az ülést, 1000 után a tankot (ha tele volt hamarabb), 2000 után nekiestem volna a burkolatoknak, 3000 után a láncot vágom el és csak a váz és kerekek amik maradnak, 5000 után miután az árokba lököm hazaindulok egy szál alsógatyában.
Nézd meg, a benzincsapot , szétszedve és alaposan és figyelmesen átnézve miközben elgondolod , hogy kell neki működni, és a benzintank szellőzést is ellenőrizd . Sajnos ez nem megy másképpen , én tudom mert az én Honda CBX 750-em , és 1990 12. hónapban gyártották a gépet .
Sziasztok! Mitöl lehet,hogy a töltésem az istenért sem akar 13,9 fölé menni világittás nélkül? Világíttással megál 13,4- nél! Akár alapjáraton nézem akár fordulaton! Előre is köszönöm
Soros, 4 hengeres, karburátoros motor, vákumcsapos megoldás. A trafók szám a 2 db, egyszerre 2-2 hengert szolgálnak ki. Új gyertya, új levelgőszűrő.
Nem ératem, hogy hiért ott és akkor fogy ki a benzin a karbikból. 8-20-55 km egyaránt előfurodul.
Vagy valami rejtélyes gyújtás hiba, ami egyszerre bénítja meg a négy hengert és ha lehűll a motor akkor helyre áll. Bár ennek ellentmond, hogy a benzin beontés és az utolsó előtti indítás között 5 perc telt el.
Szóval újra itthon. Szóltam a gyerekeknek és a nagyob két utolsó parton együtt toltuk fel.
Hiába nyitottam ki a tankot, hiába fújtam a karbiba menő csőbe, hiába tettem fel másik vákumcsövet és szivtam meg semmi. A sok próbálkozásban az akksi is lemerült olyan szintre, hogy már a olajnyomás lámpa is villogott indítózás közben.
Hazatoltuk. Öntöttem a vákumcsap megkerülésével benzint a karbiba és pöc-röff a lemerült akksival elsőre indult.
Egy hete egyik ismerősömnek a féket kellett javítani , mert fogott az egyik első kerék ! Hát kérem, kiderült, hogy a fékpofák teljesen el voltak kopva, a fékdugattyú annyira kicsúszott, hogy megfogta a tárcsát! Pedig van ferodó rendesen a fékbetéten ,és így a vas csúszott a vason. . Megáll az ész, és toporog. Mi a fsznak kell annyit fékezni??
Ha haza toltam a motort (mar 10 km toltam es 4 van hatra) ha lesz erom direktbe kotom. Ha jo rendelek. Most 20 km utan allt meg de mostbe se indul. De minden motoros megallt.Nekik koszonom!
A Tourmax-nak az anyjuk valagát! Még egy éve vettem szívócsonk-szettet a CB-hez,de csak egy hete bontottam ki,gondoltam kicserélem őket. Két balos volt benne.
Megmertem pontisan csak 9 km-et toltam, ebbol 5,5-ot egyedul a tovbut a gyerekekkel.
Soros, 4 hengeres, karburátoros motor, vákumcsapos megoldás. A trafók szám a 2 db, egyszerre 2-2 hengert szolgálnak ki. Új gyertya, új levelgőszűrő.
Nem ératem, hogy hiért ott és akkor fogy ki a benzin a karbikból. 8-20-55 km egyaránt előfurodul.
Vagy valami rejtélyes gyújtás hiba, ami egyszerre bénítja meg a négy hengert és ha lehűll a motor akkor helyre áll. Bár ennek ellentmond, hogy a benzin beontés és az utolsó előtti indítás között 5 perc telt el.
Hiába nyitottam ki a tankot, hiába fújtam a karbiba menő csőbe, hiába tettem fel másik vákumcsövet és szivtam meg semmi. A sok próbálkozásban az akksi is lemerült olyan szintre, hogy már a olajnyomás lámpa is villogott indítózás közben.
Hazatoltuk. Öntöttem a vákumcsap megkerülésével benzint a karbiba és pöc-röff a lemerült akksival elsőre indult.
Utána Gyöngyös_Gyöngyöspata (12-15 km) na itt állt meg.
és neked mi volt?