Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez igy van, koszi. En ki akarom cserelni/megjavitani. Te hagytad igy?
Vidom ezt javasoltam vedd ki a rúgót!!!!
Pl aki s motoromat csinalta. Szetbarmolt ket fek nyerget,stb.
Ezt kire érted?
A teljes. Nem vagyok olyan mint nemelyik szerelo, hogy azt mondja hogy jo, kozben nem es meg mast is elront.
Mennyi maradt meg a végére a motorból? Én 500m után eldobtam volna az ülést, 1000 után a tankot (ha tele volt hamarabb), 2000 után nekiestem volna a burkolatoknak, 3000 után a láncot vágom el és csak a váz és kerekek amik maradnak, 5000 után miután az árokba lököm hazaindulok egy szál alsógatyában.
Kihereltem a vakumcsapot. Kivettem belole a rugot. 50 km probaut. Eddig hiba mentes. A fenti csuklas megmaradt, az also eltunt.

Megmertem pontisan csak 9 km-et toltam, ebbol 5,5-ot egyedul a tovbut a gyerekekkel.
Nézd meg, a benzincsapot , szétszedve és alaposan és figyelmesen átnézve miközben elgondolod , hogy kell neki működni, és a benzintank szellőzést is ellenőrizd . Sajnos ez nem megy másképpen , én tudom mert az én Honda CBX 750-em , és 1990 12. hónapban gyártották a gépet .
Kitartó vagy! Pár ilyen túra és lesz olyan vádlid mint egy bivalynak.
Igen. De szeretem, Kategória illik hozzám. Na meg 40.000 km-en keresztül hiba mentes volt. Nem adom fel!!!
Sziasztok! Mitöl lehet,hogy a töltésem az istenért sem akar 13,9 fölé menni világittás nélkül? Világíttással megál 13,4- nél! Akár alapjáraton nézem akár fordulaton! Előre is köszönöm
Amivel most szoptál még mindig ugyanaz a motor? Mert ha igen akkor szerintem add el, ez nem akar téged sehova sem vinni, hallgass rá.
Sziasztok valaki nem tudja véletlenül hogy a 150-es aprilia Leonardo keverék csavarjának az alap beállítását?Köszönöm
Tourmax? Mert én nem találtam Honda CBF600 SA-hoz (PC38) semmit a tourmax katalgóusban.
Szóval a logikáját továbbra sem értem.

Soros, 4 hengeres, karburátoros motor, vákumcsapos megoldás. A trafók szám a 2 db, egyszerre 2-2 hengert szolgálnak ki. Új gyertya, új levelgőszűrő.

Nem ératem, hogy hiért ott és akkor fogy ki a benzin a karbikból. 8-20-55 km egyaránt előfurodul.

Vagy valami rejtélyes gyújtás hiba, ami egyszerre bénítja meg a négy hengert és ha lehűll a motor akkor helyre áll. Bár ennek ellentmond, hogy a benzin beontés és az utolsó előtti indítás között 5 perc telt el.
Szóval újra itthon. Szóltam a gyerekeknek és a nagyob két utolsó parton együtt toltuk fel.

Hiába nyitottam ki a tankot, hiába fújtam a karbiba menő csőbe, hiába tettem fel másik vákumcsövet és szivtam meg semmi. A sok próbálkozásban az akksi is lemerült olyan szintre, hogy már a olajnyomás lámpa is villogott indítózás közben.

Hazatoltuk. Öntöttem a vákumcsap megkerülésével benzint a karbiba és pöc-röff a lemerült akksival elsőre indult.
Gyöngyös elkerülő (út a semmibe) kb 8 km.
Utána Gyöngyös_Gyöngyöspata (12-15 km) na itt állt meg.
"3 éve pont így jártam, kissé dühítő..."

és neked mi volt?
Egyébként merre kalandoztál??
3 éve pont így jártam, kissé dühítő...
Egy hete egyik ismerősömnek a féket kellett javítani , mert fogott az egyik első kerék ! Hát kérem, kiderült, hogy a fékpofák teljesen el voltak kopva, a fékdugattyú annyira kicsúszott, hogy megfogta a tárcsát! Pedig van ferodó rendesen a fékbetéten ,és így a vas csúszott a vason. . Megáll az ész, és toporog. Mi a fsznak kell annyit fékezni??
És , valamivel nem lehet helyettesíteni??!
Ha haza toltam a motort (mar 10 km toltam es 4 van hatra) ha lesz erom direktbe kotom. Ha jo rendelek. Most 20 km utan allt meg de mostbe se indul. De minden motoros megallt.Nekik koszonom!
tizenpár ojró, nem vészes... ha kell, szólsz, küldöm..
A Tourmax-nak az anyjuk valagát! Még egy éve vettem szívócsonk-szettet a CB-hez,de csak egy hete bontottam ki,gondoltam kicserélem őket. Két balos volt benne.