Az eredeti elgondolás nálam is ez volt,mert például a CB-hez való Dynojet kitben is a fúvókák, tűk mellett rövidebb és lágyabb rugók vannak, elvileg ezek is közrejátszanak az intenzívebb gázreakciókban. Ha jól tudom a fojtott verzióknál is hosszabb a rugó talán 3-4 menettel.
Jobb. Ha rátépte valami fax és nem indul meg, akkor légkulcs, ha a sima nem, akkor egy gumiszerviz kamionszerelő kulcsa leveszi 1 másodperc alatt. Jártunk már így cimbora motorjával, a falu összes kulcsán kifogott, de a gumis fél méteres kulcsán nem.
és ................milyen jol gondoltad .. amugy a rugonak semmi köze a keverék képzéshez ... azt a tün állitod .... a rugó ereje a terhelés váltást szabályoza ... .. milyen fordulaton induljon meg a cv miror kezdje ki huzzni a kehely csőből a tüt .................. JÓ EZ AZ OLDAL
Egy angol nyelvű oldalon találtam is egy cikket, ahol XS1100-as karburátoránál kísérleteztek rugókkal, eleve rövidebbet is teszteltek és rosszabb lett a gép futása. Az eredeti 30 éves rugók is kissé "elfáradtak" már és a legjobb eredményeket vadonatúj rugókkal érték el. Na, ebből is kiderült, hogy semmi nem olyan egyszerű ahogy elsőre gondolná az ember.
De nem csak a tű emelkedik gyorsabban, hanem a dugattyú is, amitől az áramlás sebessége alacsonyabb lesz, így kevesebb benzint szív fel a venturi elv miatt.
Vagy lehet ésszel is :)
Én ráteszem a 200Ah-s feltöltött akkut, és addig köszörülök amíg be nem indul
Mondjuk nekem könnyű lenne kikerülni a vákuumszelepet, mert nem a benzincsappal van egybe építve, hanem a karburátor soron van rajta külön.
Csak egy bypass szelepen kéne rátenni.
Egyszer csináltam hogy fecskendővel feltöltöttem a karburátorokat egy téli leállás után. Felet fordult a főtengely és beindult.
De az az igazság, hogy az öreg Hondát már csak ritkán indítom be. Van új injektoros Euro4-es motor aminél az üzemanyagszivattyú a gyújtás ráadással elkezd zümmögni és ami mindig azonnal indul
Érdekes ! Jó tanulni ! Pont az ellenkezőjét gondolnám , hogy a gyengébb rugót hamarabb legyőzi a vákum , így hamarabb emelkedik a tű a kehelycsőbe , ezáltal kevesebb markolathoz több benya jut , azaz dúsul !
Nekem elég gyakran. Egy hét állás után nehezen indul.
Te most tényleg azt javasoltad neki hogy szopja le a motorját?
Engem nem izgat túlzottan ez a probléma, de akkor már inkább a mágnes szelepet raknám be
Köszönöm a tippeket,szerintem egy tesztet megér a dolog,ha ennyire beleszól a szabályozásba akkor legalább egy tényezőt kizárhatnék a hiba keresésében.
Nem nagyon látom, miért költene valaki pénzt arra, hogy rosszra cserélje azt a rugót, szóval miért lenne benne nem megfelelő most? Persze attól még kipróbálhatod, legfeljebb szerelsz pár órát feleslegesen.
Hoppá. Vajon melyik lehet a jó,mert egyik sem tűnik "mókolt"-nak? Amúgy CB 500-ról van szó. Ami 2 jelenleg benne van azonos hosszúak,a másik karburátor-párnál szintúgy. Összefügghet esetleg a dolog azzal,hogy nagy sebességnél 6.- ban gyakran elfogy az erő? Érdemes lenne kipróbálni a rövidebb párt?
Sziasztok! A cv karburátorban lévő membrán fölötti rugónak van- e azon kívül más szerepe,mint hogy visszatolja a membránnal szerelt tolattyút alaphelyzetbe? A motoromon lévő Keihin karburátoron és a tartalékba szerzett ugyanolyan, talán valamivel újabb gyártásún nem egyeznek a rugóméretek,az újabbon rövidebbek kb.20 mm-rel. Mi a véleményetek? Köszi!
Ahogy írod ! Én a reléröl lekötöm a z indító felé menő vezetéket , és indítózok , de csak a membrán klattyogja szépen teli a karbikat , utána pedig úgy indul mintha tegnap ment volna !
a kawa más problémát ért, ott a benzinpumpás verzióknál át kell hidalni a relét hogy klattyogja tele a karbikat és ha szerencséje van az embernek nem levegős a pumpa és még benyát is nyom
Nem a kipárolgás a probléma, hanem ha télre leengeded hogy ne rohadjon bele, akkor kell feleslegesen sokat köszörültetni a mocit, egyszerűbb feltölteni. Persze akinek rendes motorja van, pl kawa, az nem érti a problémát. De a gyerek buzi hondáján mi is szivogatjuk a csapot, szerencsére könnyű hozzáférni.
Én ráteszem a 200Ah-s feltöltött akkut, és addig köszörülök amíg be nem indul
Mondjuk nekem könnyű lenne kikerülni a vákuumszelepet, mert nem a benzincsappal van egybe építve, hanem a karburátor soron van rajta külön.
Csak egy bypass szelepen kéne rátenni.
Egyszer csináltam hogy fecskendővel feltöltöttem a karburátorokat egy téli leállás után. Felet fordult a főtengely és beindult.
De az az igazság, hogy az öreg Hondát már csak ritkán indítom be. Van új injektoros Euro4-es motor aminél az üzemanyagszivattyú a gyújtás ráadással elkezd zümmögni és ami mindig azonnal indul
Te most tényleg azt javasoltad neki hogy szopja le a motorját?
Engem nem izgat túlzottan ez a probléma, de akkor már inkább a mágnes szelepet raknám be