Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem akkor volt hasonló,mikor a tank szellőzőtömlője épp egy kicsikét meg volt törve. Mire rájöttem mi a baj jó sokat vakartam a fejem. Tömlő le,onnantól szuper a mai napig is.
Neki csak a jeladó kellene ami mozgatja a pillangószelepeket
Az lesz az!
Az egyik barátomnak keresek!!
Nem néztem!
Sajna nem nagyon vágom ezt az ebay rendszert
itt nézted? Gyéri szám alapján ebay

https://www.bike-parts-honda.c...
Sziasztok!Ezt az alkatrészt keresném 2003-as Honda hornet 900
Előre köszönöm
Pedig a régit is meg kell, hogy lehessen javítani, csak a hibát kell megtalálni! Türelem kell hozzá , gondolkodás és precíz munka!!!
Olyan nincs , hogy elromlik az összes karburátor.
Ja ez az ismeros meselte, hogy volt egy yamahaja. Kapott egy jarbi tisztitast es nem lett jo. Utana meg vagy otszor tisztitottak es nem lett jo. Igy adta el, az uj tulaj us tudott rola. O is tobbszor tobb helyen tisztitatta de nem lett jo. Karbicsere lett a megoldas neki.
Lakoparkban koroztem vele vagy 6 km. Kozben ismerosre akadtam. Beszelgettunk. 6-8-szor kusebb szunetekkel beinditom. Semmi baja.
Nem, a benzincsaprol a karbihoz meno csovet huztam le, abban volt benzin.
Ez így elég gáz. A benzincsapról a vákum csövet huztad le és folyt a benzin!? Engem is szivatott a benzincsapom a benne lévő membrán megadta magát és random nyitott v nem! Az hogy 8-9 ezer fordulatszám dadog az még mindig karburátor probléma de ez már ami most történik az nem ott keresendő.
Volt itt egy jó irás (vagy a virago topikban)

Szóval ma jó idő:
- öröm és boldogság, időbenérek haza gondoltam ki próbálom a motort
- kitol és beíndít.
- gyönyörűen jár, szívatóval és anélkül is
- öltözöm, közben a motor kint szépen duruzsol. Kb 10 perc után (addig is járt a motor) elkészülök.
- felülök és gó.
- városban szépen megy, 3 km után kiérek a gyorsforgalmira
- szép lassan odahúzom gyönyörűen gyorsul.
- igaz 8-9 között bedadog (még mindig) de át lendül rajta
- 6-ban 140 körül utazok kb 5 km-en keresztül.
-egyszercsak el kezd lassulni, mintha ki fogyna a benzin (kezdetben még ment kisebb sebességgel később már egyértelműen nem ment a motor csak lassult.
- ez kb 8 km után volt
- leszállok, betolom az 500 méterre lévő benzinkúthoz.
- próbálom indítani, nem megy (se szivatóval se anélkül)
- tankot kinyitom - semmi szuszogás
- benzin csövet lehúzom a vákum csapról - kis benzin kilottyen a csőből - persze a kezemre.
- kezet mosok
-kb 10 perc telt el, próbálom indítani, nem indul
-na mindegy hazatolom, ráérek (végül is a Gyöngyösi gyorsforgalmi út pont motortolásra van kifejlesztve)
- 2 km után próbálom sebességben beindítani, nem indul
- 3 km után félre állok (mindenhonnan csorog rőlam a viz)
- próbáom indítani, nem indul
- ráhuúzom a szívatot, beindul, visszatolom és gyönyörú alapjárat
- innen hazáig gyonyorűen megy, szép alapjárat

Valaki érti ezt? Vinném szerelőhöz (150 km) de igy elég izgalmasnak néz ki.
-e
Előző motorom a gyári Yuasával adtam el, 10 éves volt és nem fordítottam különösebb figyelemet az akksira..
Soha nem szoktam az akku élettartamának különösebb jelentőséget tulajdonítani, vagy különösebben foglalkozni vele. Egy töltőáram mérést szoktam végezni ellenőrzésképpen, az akku beüzemelésekor , aztán hadd menjen !
Értem! Csak kíváncsi lettem volna hány éves akksi volt a motorban, mert megadta magát, nem baj, holnap töltés és ha úgysem lesz jó akkor veszek egy újat.
Ez igaz, de gondolod, hogy emiatt fontos?
Egy akkumulátornál amíg nincs felsavazva , nincs jelentősége a gyártási időnek ! Az élettartam a savfeltöltéstől és az elektromos töltés megkezdésétől számít.
Többin se nagyon.
Yuasa akksin nincs gyártási dátum?
Üdv. Null perces gyári tankot illik kimosni használat előtt? Mivel hogyan?
Sziasztok,

Én voltan a Kínai RKV125 problémás. Köszönöm a válaszokat. Az ünnepek alatt szétszedtem dugattyúig mindent. A szeleprugót megfordítottam, úgy ahogy mindenhol láttam. Cseréltem dugattyút gyűrű szettet a teljesség kedvéért, noha semmi kopást, sérülést nem láttam. Tegnap voltam teszt körön (65km egyhuzamba). Max 60-al mentem, mert még bejáratom.. (Itt kérdés, kell e 4t-t járatni új dugattyúval, gyűrűvel?) A korábbi durrogás teljesen megszűnt. Mikor sebességet váltok érzem, hogy jól húz. A 60km/h 5-ben min gázon simán megvan. Úgyhogy egyenlőre happy. :-) Viszont a gyertya kormos, azaz sokat kap. A karbim egy PD26JS vákumos karbi. Amit nem tudok beállítani, olyan mintha az üresjárati csavar tekerése semmit nem jelentene. A karbit már szétszedtem, kipucoltam de nincs változás. Egy ilyen karbinál honnan tudom pl.: hogy a szívató rendesen zár e?
A motor érzésre jónak tűnik, a terv hogy 500km-et elmegyek vele 5-6 ezres fordulaton aztán 7-8 1000km-t. Utána már rendesen. Kell ez, vagy mehetek egyből rendesen? Válaszokat előre is köszi. :-)
Sziasztok!

NG márkájú féktárcsákról van tapasztalata itt valakinek?

Köszi!
W.