Új Reginával vettem a GS-t, folyamatosan húzni kellett a láncot: mikor vettem akkor 1/4-en állt a feszítő, 12e km után már 3/4-en. Ennyit élt. Az alig drágább, "alapszintű" DID 520VX2 meg 9 ezret ment eddig, és NEM kellett utánhúzni egyetlen egyszer sem.
Yamaha BT-1100-ról keresnék információkat, milyen motorolaj kell bele, szelephézagok, szűrők, hajtómű olaj milyen kell.
Nem találok róla semmit. Vagy ami van az amerikai oldal, vagy 20W40 olaj kéne bele?
A sok hidegindítás ès üzemi hőmèrsèklet el nem èrèse nagy mèrtèkben nyírja a gyertyát főleg a nyári hőèrtèkű gyertya ebben a hidegben ha nem tudsz vele menni inkább ne is indítgasd el
Sziasztok, egy olyan problémával fordulok hozzátok, hogy van egy sc28 as 900 rr em ( 1995) , 5-6 nap után az uj gyertyát is kivégzi (bekopi) (cr 9e) olajfogyasztás nincs, én az anyaggra gondolok, mintha sokat kapna, kb egy honapja van nálam, nagyrészt csak egyhelyben járatom még ( rendszámra várok)de azért egyszer kétszer meg meg kuldom , elozo tulaj nagyon keveset használta , Ti mire gondoltok ? szivesen meghallgatnám a tapasztalatokat, ötleteket. köszönöm
Sziasztok láttatok már ilyet zsír új 500km ment brembo tárcsa eredeti uj brembo betétekkel rendeltetésszerű használat. A hátsó tárcsa is brembo és a betét is az tökéletes de az első tele van ezekkel a sérülésekkel. Foggalmam sincs mi lehet garanciába kicserélik igaz?
vettem utána rendes lánccal ellátott motort