Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget!!! , egyszerüen hihetetlen .... nem akarok itt nyálazni meg ilyenek, de valóban észre vehető , hogy a motorosok tényleg egy összetartó népség
Teljesen jó a csavar átfúrás, kontrával.
A csavart fogd be a fúróba, a fúrót a satuba, és akkor egészen hosszan ki lehet fúrni a csavart, másként mellé fog menni.
Persze sokkal jobb ha esztergán csinálod ezt, de kézzel is megy.
Ha lehet sárgaréz csavart használj, mert azt könnyebb megmunkálni mint az acélt, de szerintem jobb autós, vagy pneumatika boltban is kapsz ilyen csőcsatlakozást.
Jaaaaaa értem már :D hát szivesen elfogadnám akkor azt az esztergált dolgot, de ha mondanál vmi ötletet hogyan csinálhatnék egy ilyet, szívesen meghallgatom, arra gondoltam, hogy átfúrok egy ilyen menetű csavart , ráhuzom a csövet , betekerem , estüetleg elé még egy kontra anya aztán csö... vagy esetleg más ötlet?
Ok amikor szinkrontesztet végzel a szivotorkon lévő csavarok egyikére gondoltam . A benzincsap felőli oldalról a második pontosan amin van!
Ha kell ilyen esztergalok egyet gratisz !
Köszi, azért megfordítóm Spec szerszámmal, mert van szép érzékem. És ez bántja a szemem. :-) Attól félek, ha egy rugót így rakott bele, akkor a főtengely, váltó....
Mondjuk aki ranezesre nem latja ezen hogy milyen gagyi az minek vesz alkatreszeket azt nem ertem....
Vannak jo alkatreszek onnan csak azokat is meg kell fizetni. Szarer hugyert csak szart lehet kapni
Azért nem egyenletes a rugó sűrűsége, mert így nincs egy határozott saját rezonanciája, és nehezebben lebeg be adott fordulaton.
Ezért is van benne két különböző rugó is.
Illetve azért kell a sűrűbb menet lefelé, hogy a szelep mozgatott tömege kisebb legyen. A rugó paraméterei nem változnak ettől.
81-es CB750-esemen egyenletes a rugók tekercselése, és 10ezret forog. Ezért gondolom hogy egy egyhengeres motornál ez nem kritikus.
Megfordíthatod, de elég macerás a hozzá való szeleprugó összenyomó célszerszám nélkül.
Pöccre indult. Még az eső előtt mentem a lakóparkban 3 km-t. Örültek nekem.
Ki érti ezt?
A csavart fogd be a fúróba, a fúrót a satuba, és akkor egészen hosszan ki lehet fúrni a csavart, másként mellé fog menni.
Persze sokkal jobb ha esztergán csinálod ezt, de kézzel is megy.
Ha lehet sárgaréz csavart használj, mert azt könnyebb megmunkálni mint az acélt, de szerintem jobb autós, vagy pneumatika boltban is kapsz ilyen csőcsatlakozást.
Alább topiktárs írta, hogy ha kell, akkor ingyen esztergál neked egy csonkot.
Ha kell ilyen esztergalok egyet gratisz !
Köszi, azért megfordítóm Spec szerszámmal, mert van szép érzékem. És ez bántja a szemem. :-) Attól félek, ha egy rugót így rakott bele, akkor a főtengely, váltó....
Vannak jo alkatreszek onnan csak azokat is meg kell fizetni. Szarer hugyert csak szart lehet kapni
Ijesztő hogy mennyire veszélyes.
Ezért is van benne két különböző rugó is.
Illetve azért kell a sűrűbb menet lefelé, hogy a szelep mozgatott tömege kisebb legyen. A rugó paraméterei nem változnak ettől.
81-es CB750-esemen egyenletes a rugók tekercselése, és 10ezret forog. Ezért gondolom hogy egy egyhengeres motornál ez nem kritikus.
Megfordíthatod, de elég macerás a hozzá való szeleprugó összenyomó célszerszám nélkül.