Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget!!! , egyszerüen hihetetlen .... nem akarok itt nyálazni meg ilyenek, de valóban észre vehető , hogy a motorosok tényleg egy összetartó népség
Elküldtem :)
Adj egy címet ide azt csinálom a csónakot! mrpiac@citromail.hu
Összeraktam 2 napi szellőzés után.

Pöccre indult. Még az eső előtt mentem a lakóparkban 3 km-t. Örültek nekem.

Ki érti ezt?
Teljesen jó a csavar átfúrás, kontrával.
A csavart fogd be a fúróba, a fúrót a satuba, és akkor egészen hosszan ki lehet fúrni a csavart, másként mellé fog menni.
Persze sokkal jobb ha esztergán csinálod ezt, de kézzel is megy.
Ha lehet sárgaréz csavart használj, mert azt könnyebb megmunkálni mint az acélt, de szerintem jobb autós, vagy pneumatika boltban is kapsz ilyen csőcsatlakozást.
Jaaaaaa értem már :D hát szivesen elfogadnám akkor azt az esztergált dolgot, de ha mondanál vmi ötletet hogyan csinálhatnék egy ilyet, szívesen meghallgatom, arra gondoltam, hogy átfúrok egy ilyen menetű csavart , ráhuzom a csövet , betekerem , estüetleg elé még egy kontra anya aztán csö... vagy esetleg más ötlet?
Próbáld kitekerni!
Alább topiktárs írta, hogy ha kell, akkor ingyen esztergál neked egy csonkot.
Hú köszönöm :) alakul, de nekem az le van vakdugózva egy imbusz csavarral, arra én hogy dugok rá csövet??
Kép!
Ok amikor szinkrontesztet végzel a szivotorkon lévő csavarok egyikére gondoltam . A benzincsap felőli oldalról a második pontosan amin van!
Ha kell ilyen esztergalok egyet gratisz !
Szia,

Köszi, azért megfordítóm Spec szerszámmal, mert van szép érzékem. És ez bántja a szemem. :-) Attól félek, ha egy rugót így rakott bele, akkor a főtengely, váltó....
Mondjuk aki ranezesre nem latja ezen hogy milyen gagyi az minek vesz alkatreszeket azt nem ertem....
Vannak jo alkatreszek onnan csak azokat is meg kell fizetni. Szarer hugyert csak szart lehet kapni
Not FOR China , it is for poor buyer who cannot buy a good quality handlebar. It is FROM China.
Ijesztő hogy mennyire veszélyes.
Nem, Laczkó Máté azért volt annyira rutinos...
Szinkron csavar? Nem megyen az sehá, áll egy rugó közepében.
Nos a szuvotoirok ,ahova a szinkron csavar megy!
-csajna
Rakd be palyamotorosok csoportba ott van egy ket csajna elvetemult csajna párti nemlett baj?
Pályázás, féktáv.
Na és akkor hol keressem azt a kis pucát? A szívótorkon?
Jártam én is így nem csájna Pazzaz kormánnyal, fékezés közben maradt a kezemben a kormány.
Azért nem egyenletes a rugó sűrűsége, mert így nincs egy határozott saját rezonanciája, és nehezebben lebeg be adott fordulaton.
Ezért is van benne két különböző rugó is.
Illetve azért kell a sűrűbb menet lefelé, hogy a szelep mozgatott tömege kisebb legyen. A rugó paraméterei nem változnak ettől.
81-es CB750-esemen egyenletes a rugók tekercselése, és 10ezret forog. Ezért gondolom hogy egy egyhengeres motornál ez nem kritikus.
Megfordíthatod, de elég macerás a hozzá való szeleprugó összenyomó célszerszám nélkül.
Mit kapott? Vagy csak meghuzas?
Karikaselvtarsnak ment az elozo
Médincsájna for íbéj...