Helló. Érdeklődnék, hogy Honda CBR 600rr 2007-2008 ról mi a véleményetek megbízhatóság terén. Milyen az alkatrész ellátása és kb mennyi km-t bír ki egy ilyen komplett generálozás nélkül ?
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék, ötleteket?
CRF 250x - ről lenne szó, ahol az alábbi jelenségek jöttek elő.
- váltókar tengelynél csepegett az olaj, biztos nem jó már a szimering ezért szimering csere, sok olaj nem volt már a váltóban így olaj betöltés.
- ezt követően indulás, de már megint olajszivárgás, elég jelentősen, immáron fent a kuplung tengelynél - elviekben nyomás nem lenne szabad itt legyen,
- a levegőztetők átnézése során a váltóba fújva - közben a váltó olajbeontóje kitekerve nem áramlott a levegő, kompresszor kicsit befujás, és utána áramlott a levegő,
- ismételten indulás, úgy tűnt hogy elhárult minden, pár perc alatt néhány kör megtétele után, a meleg motornál, álló helyzetben a levegőztető csőn keresztül tenyérnyi mennyiségű olajfolyás , csepegés, különösen álló helyzetben néhány full gázhúzás után, folyamatos olajfolyás.
Mi okozhatja ?
Előre is köszönöm.
Olajszint ellenőrizve lett, természetesen a váltóból hiányzik (egyébként szint alatt volt az újratöltés után, a blokkból minimális hiányzik)....
Sziasztok!
A CR/CRF topicban írtam, de ha nem gond itt is érdeklődnék, hogy valakinek lenne e javaslata merre induljak:
Egy kis segítséget kérnék, ötleteket?
CRF 250x - ről lenne szó, ahol az alábbi jelenségek jöttek elő.
- váltókar tengelynél csepegett az olaj, biztos nem jó már a szimering ezért szimering csere, sok olaj nem volt már a váltóban így olaj betöltés.
- ezt követően indulás, de már megint olajszivárgás, elég jelentősen, immáron fent a kuplung tengelynél - elviekben nyomás nem lenne szabad itt legyen,
- a levegőztetők átnézése során a váltóba fújva - közben a váltó olajbeontóje kitekerve nem áramlott a levegő, kompresszor kicsit befujás, és utána áramlott a levegő,
- ismételten indulás, úgy tűnt hogy elhárult minden, pár perc alatt néhány kör megtétele után, a meleg motornál, álló helyzetben a levegőztető csőn keresztül tenyérnyi mennyiségű olajfolyás , csepegés, különösen álló helyzetben néhány full gázhúzás után, folyamatos olajfolyás.
Mi okozhatja ?
Előre is köszönöm.
Olajszint ellenőrizve lett, természetesen a váltóból hiányzik (egyébként szint alatt volt az újratöltés után, a blokkból minimális hiányzik)....
Üdv.
az xx azert rip...mert porrá törtem.
A box kesztyűt jól láttad...ereklye. apámé volt.....
a csemete miatt nem aggódom...évekkel ezelőtt megfertőződött...
bár ő a terepes vonalat favorizálja egyenlőre....
Pontosan ugyanaz a két karbi. Kicsit kísérletezgettem,meg ezen már megvolt a szinkronizálás, de ha még sokáig makacskodik, lehet, hogy ráteszem a másikat. Amúgy volt példa éppen az elmúlt napokban, hogy a Mátra felé haladva sztrádán nagyon intenzíven előjött ez a rángatódzás, de azért tettem egy nagy kirándulást. Hazafelé viszont ez eltűnt és nagyon szépen ment a gép . Gondoltam már valami időszakos dugulásra is, de nem látok semmi dzsuvát a tankban, meg benzinből is csak jófélét kap plusz időnként egy kis Spuri-t is.
Azzal már nem emlékszem, hogy konkrétan ezt a dolgot produkálta-e, de lehet, hogy egy tesztre visszarakom majd. Ja, a benzincsapot is leellenőriztem, tettem bele új Tourmax membránt, rugót is. Nem tudom milyen típus lehet a gyári szűrő, de ennyire érzékeny lehet(ne) erre? Egy sportszűrő esetében biztosan nagyobb főfúvóka kell, de ez amolyan normál.
Elvileg mióta megvan a motor. Akitől vettem anno egy nagyon nyugis arc volt, bevallása szerint 140-től gyorsabban soha nem ment vele és hát eleinte én se, így nem is tűnt fel a dolog. Mikor ez kiderült, utána kezdtem ezzel foglalkozni. Idővel viszont már 130-cal sem volt hajlandó menni, szemmel láthatóan semmi hiba nem volt, de úgy gondoltam, hogy nem kap elég benzint a gép. Pont akkor kapóra jött, hogy jó áron kínáltak komplett, szép állapotú karburátort, amiből próba-szerencse átraktam a membránokat és lőn csoda, óra szerint bőven megfutotta a 200-at. Pedig amik benne voltak szemre tökéletesnek tűnnek, én már lesegettem annyit, hogy csak egy cseppnyi kis szakadást találjak ami indokolná, de semmi. Viszont ez a hiba megmaradt, akármit cserélgettem. Mondjuk még van egy gyújtás elektronikám, azt még nem tettem bele, bár nem hinném hogy ilyet okozna...
Üdv...
Valakinek valami ötlete lenne a következő problémára? :
750 srad -nál ömlik a benzin a hengerbe...mintha nem zárna el a tűszelep...a karbi full felújítva..sőt másik karbival is csinálja...az érdekes az hogy nem mindig ugyanaz a karbi...van ,hogy az 1-es hengernél , a többi jó , utánna egy másik hengernél , vagy kettőnél egyszerre...
már arra is gondoltam , hogy lehet a szivattyú csinál túl nagy nyomást...(bár a tűszelepnek akkor is zárnia kellene... )
valaki tapasztalt már hasonlót?
és én nem cseréltem, pipát, trafót, kábelt, stb. Amig nem tuti, hogy az a hiba. Viszont a csap megjött, gyári honda (remélem jó, cikkszám egyezik). Márkaszerviz 17, ebay postával együtt 12. Majd hétvégén próba...
Még egy kérdés? Nálad mióta (milyen beavatkozás óta) csinálja? Vagy egyszerűen előjött?
Gyári a légszűrő és a karburátor fúvókázása is. Az enyémben mondjuk nincs semmi plusz elektronikai kütyü. Amúgy hasonló a jelenség mint amit leírtál, alacsony fokozatokban mondjuk gyorsan, szinte észrevétlenül átlendül a kritikus tartományon, 5.,6.-ban azonban markánsan érezhető és egy dinamikusnak szánt előzésnél nem a legjobb egy ilyen. Vagy például autópályán nem is igen tudok kb.140 körül menni, mert pont ott jön a jelenség. Úgy hogy inkább megyek 110-120 körül kényelmesen, vagy 190 körül mint tegnap. Mert már fáztam hazafelé
Pl. valahol oda van csípve, megtörve, bármi, ami a szabad szellőzést gátolja.
Egy kis segítséget kérnék, ötleteket?
CRF 250x - ről lenne szó, ahol az alábbi jelenségek jöttek elő.
- váltókar tengelynél csepegett az olaj, biztos nem jó már a szimering ezért szimering csere, sok olaj nem volt már a váltóban így olaj betöltés.
- ezt követően indulás, de már megint olajszivárgás, elég jelentősen, immáron fent a kuplung tengelynél - elviekben nyomás nem lenne szabad itt legyen,
- a levegőztetők átnézése során a váltóba fújva - közben a váltó olajbeontóje kitekerve nem áramlott a levegő, kompresszor kicsit befujás, és utána áramlott a levegő,
- ismételten indulás, úgy tűnt hogy elhárult minden, pár perc alatt néhány kör megtétele után, a meleg motornál, álló helyzetben a levegőztető csőn keresztül tenyérnyi mennyiségű olajfolyás , csepegés, különösen álló helyzetben néhány full gázhúzás után, folyamatos olajfolyás.
Mi okozhatja ?
Előre is köszönöm.
Olajszint ellenőrizve lett, természetesen a váltóból hiányzik (egyébként szint alatt volt az újratöltés után, a blokkból minimális hiányzik)....
A CR/CRF topicban írtam, de ha nem gond itt is érdeklődnék, hogy valakinek lenne e javaslata merre induljak:
Egy kis segítséget kérnék, ötleteket?
CRF 250x - ről lenne szó, ahol az alábbi jelenségek jöttek elő.
- váltókar tengelynél csepegett az olaj, biztos nem jó már a szimering ezért szimering csere, sok olaj nem volt már a váltóban így olaj betöltés.
- ezt követően indulás, de már megint olajszivárgás, elég jelentősen, immáron fent a kuplung tengelynél - elviekben nyomás nem lenne szabad itt legyen,
- a levegőztetők átnézése során a váltóba fújva - közben a váltó olajbeontóje kitekerve nem áramlott a levegő, kompresszor kicsit befujás, és utána áramlott a levegő,
- ismételten indulás, úgy tűnt hogy elhárult minden, pár perc alatt néhány kör megtétele után, a meleg motornál, álló helyzetben a levegőztető csőn keresztül tenyérnyi mennyiségű olajfolyás , csepegés, különösen álló helyzetben néhány full gázhúzás után, folyamatos olajfolyás.
Mi okozhatja ?
Előre is köszönöm.
Olajszint ellenőrizve lett, természetesen a váltóból hiányzik (egyébként szint alatt volt az újratöltés után, a blokkból minimális hiányzik)....
az xx azert rip...mert porrá törtem.
A box kesztyűt jól láttad...ereklye. apámé volt.....
a csemete miatt nem aggódom...évekkel ezelőtt megfertőződött...
bár ő a terepes vonalat favorizálja egyenlőre....
azt , hogy érted , hogy nincs jó helyen a szellőző?
Lehet megyek egy probakort szuro nelkul
kipróbálom egy másik szivattyúval...
vagy nincs jó, szabad helyen az úszóház szellőző
Valakinek valami ötlete lenne a következő problémára? :
750 srad -nál ömlik a benzin a hengerbe...mintha nem zárna el a tűszelep...a karbi full felújítva..sőt másik karbival is csinálja...az érdekes az hogy nem mindig ugyanaz a karbi...van ,hogy az 1-es hengernél , a többi jó , utánna egy másik hengernél , vagy kettőnél egyszerre...
már arra is gondoltam , hogy lehet a szivattyú csinál túl nagy nyomást...(bár a tűszelepnek akkor is zárnia kellene... )
valaki tapasztalt már hasonlót?
Még egy kérdés? Nálad mióta (milyen beavatkozás óta) csinálja? Vagy egyszerűen előjött?