Kulturált vitával, ahol az ember nem faszozik, nem kurvaanyázik, mi a baj? Na persze a szofisztikált kifejezésmód finom eszközeivel odaszúr az ember ha van rá tehetség meg lehetőség, így jónéhány lélekbe belegázolhattam már életemben, de mindig megmaradok azon a szinten, amit egy szemtől szembe állva vitában is fel lehet vállalni. Ezt a vitapartnerekről nem mindig tudnám elmondani. Erre a faszozásra is kíváncsi lennék, elhangzott volna ha ütéstávolságon belül állunk egymással szemben.
Válaszoljunk politikailag korrekten, ne tereljünk, csak az igazságot mondjuk.
Tehát: hazudsz, nem basztál te engem ki ott sehonnan, nem tiltottál ki, nem ugattam bele mások dolgába. Itt egy képernyőkép, 1 perce csináltam, akár ebben a pillanatban is tudnék hozzászólni az oldaladon, ahonnan kibasztál.
Nem tudom, konkrétan nem is emlékszem a sztorira, de ott is kevertek néha minket. De az ökolábnyom távol áll tőlem, és nem szoktam világosságot gyujtani sötét fejekben
Meg egy dolog... Mert kikivanja a belsőm.... Lecsó és a mami... Fikáztam őket... Mert haragudtam. Hogy a diákok nagyobb része végzés után 0 tudású... Lecsóval le beszéltük.... A véleményem ma is ez... De..... De közben sokat gondolkodtam... És rá jöttem nem lecsó... És nem a mami tehet arról hogy a diákok szart sem érnek... Persze vannak jó szaki akik onnan kerülnek ki... De ismétlem a nyersanyag a szar.... Tiszt kivételével..... Itt van nem egy fórum társ.... Kőzűk nincs ehhez a szakmához... Mégis tolják... Én 39 éve autoszerelo vagyok 12 évesen a saját motoromat szereltem.. Egy darabig nem jövök
Szánalmas vagy.... Előszőr is szetszedes nélkül nem mondok. Konkrét dolgot... Másodszor a tulajnak mondtam még mokolom.. Ő viszont ragaszkodott a gyári új lánc hozz. És feszítőhőz... És ő rendelte meg .. Aztán én javítottam.. Én adtam rá 1 év garit... Ne erőlkődj..... Nem a semmiért basztalak ki az oldalamrol... Ott is folyton osztotta az észt... És bele kőtőtel a kuncsavtok hozzászolasaiba... Részemről le zárva.. Lapozal... Nem vagy te más csak egy kötekedő okos tojás.... Lecsót is sok papíros nak tituláltad... Itt lejjebb engem 40000 rajongósnak... És minekűnk nincs fingunk hisz Tasi meg lecsó is csak találgat ... Szerencsétlen
Le van bontva, várom a javított futót. Ami egy vagyon lesz, a gyári nekem drága, nem, hogy tovább bontás. Egy kibsztt alátét 2 rongy bele. Kb. Én nem tudom ki h van vele de az árak több mint felháborítóak.
Nyílván egy ilyen válasz jobban érthető, köszönöm. Alant már elvileg született valami érthető válasz.
Ott vagyok vagy 10 éve, de nem emlékszem ilyenre, ha viszont ezzel a névvel, akkor igen. Mi volt az eset?
Kérdeztél, válaszoltam. Lehet nem voltam egyértelmű, akkor pontosítok, alapjáraton semmi hatása a légszűrőnek a szinkronra, meg az alapjárati keverékösszetételre.
Szerintem a légszűrő falsolása teljesen kizárt, hogy ilyet okozzon.
Szerintem nem a karbi a ludas.
Szerintem tökéletesen be lehet szinkronizálni alapjáraton a motort kiesett főfúvókával, ha a gázhoz nem nyúlunk.
Kimaradt valami?
Ui: a motorozz.hun pár éve te gyujtottál világosságot a sötét fejemben?
Passz. Elvileg ez egy egyirányú hengergörgős csapágy szokott lenni, szóval vagy durván nagy visszarúgást kapott, amitől sérült a csapágy, vagy olajnélkül futott, vagy rossz olajjal futott, vagy szennyeződés került bele amitől szorult és szétkopott, vagy eleve rosszul rakták össze egyszer.
Vagy csak simán rossz a konstrukció, de arról azért találnál infót a neten.
" Az emberek már nem emlékeznek erre az igazságra – tanította a róka. – De neked mindig emlékezned kell rá. Ha egyszer megszelídítettél valakit, mindig vigyáznod kell rá. Neked is vigyáznod kell a rózsádra…"
Ez a saját történetem a motorral.
Volt egy ismert (és elismert) szerelő. Ebből él (élt) hivatásszerűen. Nem győzte a munkát, ezért vett fel egy embert, hogy miközben ő ügyet intéz, motort szállít, stb haladjon a munka is. DE a felvett embert nem mindig volt olyan ügyes mint ő. DE ő erre nem hivatkozhatott, és nem lehetett ugy elvállalni a munkát, hogy ezt én csinálom, azt meg a másik ember....
Mert a motorosok a névvel azonosítják a munkát. Erre figyelj majd oda Taschi.
Nekem lett egy rutin javításből egy ilyen motor. Két szétnyalt féknyereg és egy szétrancsírozott termosztátház takaró.. Lehet a karbi jó lesz, de vegyek két hibátlan (ránézésre is) féknyerget és egy termosztátházat?
Kívánom, hogy bejöjjön a számításod.
Megjegyzem hosszútávon nem fog, mert ha jó minőségben szerel akkor előbb vagy utóbb ő is önálló akar lenni, Hiszen miért elégedne meg a 2500-3000 Ft-os bérrel, ha ennél sokkal többet is kereshet. A referenciát meg ta adtad alá. És ha úgy fog kiválni, hogy Taschi alatt/mellett dolgoztam x évig és bele kényszerít egy árversenybe akkor máris kész a saját magad által kreált konkurencia.
Nem kell reagálni rá. Csak erre (is) figyelj majd oda.
Megsérteni nem akarsz senkit csak simán faszozol. Mondjuk rólam lepereg, elég ezt az egy írásodat kibogarászni(mert olvasni nem lehet a mondatonkénti 10 hiba és elírás miatt) és máris tudja az ember hogy kezelje. További melóhoz meg sok szerencsét és sikert, én meg majd ugyan úgy csinálgatom a saját motorjaimat szakértelem nélkül, ahogy 35 éve mindig is. Oszt valahogy mindegyik jó lesz, megjavul, függetlenül attól hogy karbipucc vagy főtengely csere, váltó vagy csak valami karbantartás, eddig még minden sikerült, ezután is fog.
Azért egy gyenge történet a többiek szórakoztatására:
Tasi úrnál volt egy fehér zrx. Zörgött, mondta is a videóban hogy majd megnézi mi az, szét kell szedni. Ez a hülye fotelgyerek, ez a fasz(mármint én) megemlítette tasi úrnak, hogy egy ismert zrx betegségről van szó, önindító láncfeszítő. Oszt úgy is lett, tasi úr a másnapi videójából már csuklóból mondta hogy ő ezt a hibát ismeri(előző nap még csak azt tudta hogy zörög) meg is rendelte a cuccot valami 68 rugóért, és meg is javította, mert ügyes. A wc pucoló gyerek ezt szétszedés nélkül is megmondta. És 20 rugóból is meg tudta volna javítani, mert semmi szakértelem nem kellet ehhez a hibához, bárki aki ki tud szedni egy kereket, meg tudja csinálni. A sépsége a dolognak csak annyi, hogy a wc pucc gyerek javítása örökös, mert kiküszöböli a gyári alkatrész gyengeségét, a mesteri javítás meg olyan 30-40.000km után megint javításra fog szorunli. Szép és marakodás mentes napot! Ja és én nem sértegetek faszozással senkit, még így se, hogy nem kell arconnyalástól félni mert ez csak egy fórum, mert az az alacsony intelligencia jele.
Tehát: hazudsz, nem basztál te engem ki ott sehonnan, nem tiltottál ki, nem ugattam bele mások dolgába. Itt egy képernyőkép, 1 perce csináltam, akár ebben a pillanatban is tudnék hozzászólni az oldaladon, ahonnan kibasztál.
Ott vagyok vagy 10 éve, de nem emlékszem ilyenre, ha viszont ezzel a névvel, akkor igen. Mi volt az eset?
Szerintem a légszűrő falsolása teljesen kizárt, hogy ilyet okozzon.
Szerintem nem a karbi a ludas.
Szerintem tökéletesen be lehet szinkronizálni alapjáraton a motort kiesett főfúvókával, ha a gázhoz nem nyúlunk.
Kimaradt valami?
Ui: a motorozz.hun pár éve te gyujtottál világosságot a sötét fejemben?
Vagy csak simán rossz a konstrukció, de arról azért találnál infót a neten.
" Az emberek már nem emlékeznek erre az igazságra – tanította a róka. – De neked mindig emlékezned kell rá. Ha egyszer megszelídítettél valakit, mindig vigyáznod kell rá. Neked is vigyáznod kell a rózsádra…"
Ez a saját történetem a motorral.
Volt egy ismert (és elismert) szerelő. Ebből él (élt) hivatásszerűen. Nem győzte a munkát, ezért vett fel egy embert, hogy miközben ő ügyet intéz, motort szállít, stb haladjon a munka is. DE a felvett embert nem mindig volt olyan ügyes mint ő. DE ő erre nem hivatkozhatott, és nem lehetett ugy elvállalni a munkát, hogy ezt én csinálom, azt meg a másik ember....
Mert a motorosok a névvel azonosítják a munkát. Erre figyelj majd oda Taschi.
Nekem lett egy rutin javításből egy ilyen motor. Két szétnyalt féknyereg és egy szétrancsírozott termosztátház takaró.. Lehet a karbi jó lesz, de vegyek két hibátlan (ránézésre is) féknyerget és egy termosztátházat?
Kívánom, hogy bejöjjön a számításod.
Megjegyzem hosszútávon nem fog, mert ha jó minőségben szerel akkor előbb vagy utóbb ő is önálló akar lenni, Hiszen miért elégedne meg a 2500-3000 Ft-os bérrel, ha ennél sokkal többet is kereshet. A referenciát meg ta adtad alá. És ha úgy fog kiválni, hogy Taschi alatt/mellett dolgoztam x évig és bele kényszerít egy árversenybe akkor máris kész a saját magad által kreált konkurencia.
Nem kell reagálni rá. Csak erre (is) figyelj majd oda.
Azért egy gyenge történet a többiek szórakoztatására:
Tasi úrnál volt egy fehér zrx. Zörgött, mondta is a videóban hogy majd megnézi mi az, szét kell szedni. Ez a hülye fotelgyerek, ez a fasz(mármint én) megemlítette tasi úrnak, hogy egy ismert zrx betegségről van szó, önindító láncfeszítő. Oszt úgy is lett, tasi úr a másnapi videójából már csuklóból mondta hogy ő ezt a hibát ismeri(előző nap még csak azt tudta hogy zörög) meg is rendelte a cuccot valami 68 rugóért, és meg is javította, mert ügyes. A wc pucoló gyerek ezt szétszedés nélkül is megmondta. És 20 rugóból is meg tudta volna javítani, mert semmi szakértelem nem kellet ehhez a hibához, bárki aki ki tud szedni egy kereket, meg tudja csinálni. A sépsége a dolognak csak annyi, hogy a wc pucc gyerek javítása örökös, mert kiküszöböli a gyári alkatrész gyengeségét, a mesteri javítás meg olyan 30-40.000km után megint javításra fog szorunli. Szép és marakodás mentes napot! Ja és én nem sértegetek faszozással senkit, még így se, hogy nem kell arconnyalástól félni mert ez csak egy fórum, mert az az alacsony intelligencia jele.