Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pontosan igy van ................ egy dolog maradt ki .............. azt pedig hogy a cv tolatyu le fel mozgása közben kopik igy a gyári légszürö beszivási sebeség a kopás miatt a cv mozgását lassitja ... ezzért veszi szarabul egy kopott motor a fordulatott ... a másik pedig az hogy a cv membrán benzin állo ugyan de az évek allat a benzin göz miatt meg nyulik igy egy idő után egy bizonyos nyulás után nem tudja teljesen fell huzzni a tolyatyut .. ergó a tüt se huzza ki a kehely csőből .. ergó nem tud teljes fordulaton müködni a motor .. kedves kawa 550 én nem fikáztalak .. probáltam nagyon diszkréten rá mutatni arra hogy a nagy arcod ellenére a tudásod . pont elég egy wc tisztitásához ... az én tudásomhoz pedig olyan kevés hogy azt ki se lehet felyezni .. valojában pontosan ezzért nem szeretek itt már szerepelni .. mert az ilyen faszok mint te azt gongolják hogy kicsi felyükben minden a helyén van ... meg sérteni nem akarlak nálam egy ilyen srác egy bowdent se olajozhatna be maradok tiszteletel .. marakodjál a veled egy tudásu gyerekekel
Eszembe jutott, mert így kiderüt, hogy nem e az indító motor hagy ki. Utána vált világossá, hogy segít a hibán, napokig nem volt utána baja. De amúgy jogos, nekem sem jutna eszembe amúgy.
Jó oké. Akkor: 2011-2105-ig ivanics pátyolgatta, olajcsere Motul 5100-ra (8700km-ig) , aztán nálam 8959-nél 5100 motul, aztán már 6000km alatt kapta, de a lényeg, hogy csinálta 13000 körül. Rés ott van ahol vettem mert kb 1 éven túl volt benne olaj kis km-el.
Csak ne essen szét, egy vagyon lesz.
Sok minden lehet. De pl a hosszú olajcsereperiodus.
Azt sem értem , mikor olyan egyszerű lenne , csak az indító relé negatívot az olajnyomás gombától kapná , és már nem is lehetne véletlen indítás !? ? De valamiért nem !
Értem megint tanultam.
Hibafeltarasnal fontos
De nem is értem. Járó motornál eszembe nem jutna indítózni mert mért is ugye.
Mert egyik okként merült fel, talán régen valaki vandál volt vagy passz.
Jó akkor miért ment tönkre 18000km után?
3 dolog lehet ! a dobtengely nem pozicionálja a fokozatot , a léptető villa kopott és nem rakja be teljesen az ablakba , vagy maga a köröm kopott és terhelésre kivágja az ablakból ! Ezt sajnos szét kell borítani újra !
Az ég világon semmi baja nem lesz ha már járó motornál rainditozol. De mivel az indító motor nem arra van tervezve, az élettartama csökken. Pl nem lehet ventillátort építeni belőle.
A hibat hallani kell. Sajnos sztenderen nem tudom ellenorizni, hogy 8-9 kozott dadog-e vagy nem kap eleg benzint.

Szinkron nelkul igy jar. Veszi es ejti a fordulat.

Ennyi. Hogy mi kopott, vagy hol sziv falsot ebvol sajna nem derul ki.
És KériLaci! Köszi. Attól nem esik szét ha 1* rányúlok. A végén mikor már halódott épp ettől javult meg bármilyen fura. Menet közben pillanatra indít és napokig nem recsegve indult. 13000km-től indult a hang, csak próbálok rájönni mitől kezdett megkopni. Bakonymotort ismeri valaki? Ők vették kezelésbe.
Ez jó!!!!! Feliratozni kellene
A link jó csak meg kell várni amíg a YT feldolgozza. Mindenesetre vízszintesen tartsad a telefont legközelebb ;-)
http://youtu.be/Bt9zSfinwFA
Ezen a videón én még a hibát sem látom, nemhogy a javítani valót! Pontosan mi itt a baj? Húzogatod, megyeget.
GS500-nál is létezik "hasonló" hiba - ott a vákuumos benzincsap elégtelen átengedése (elöregedett membrán) szokta okozni. Mivel külön javító készlet nincs a csaphoz, így sajnos cserélni kell (26 ezer forint).
Jéé pedig jó a link..

http://youtu.be/zpUtb_VR06Q;feature=youtu.be
Nos feldobtam egy HQ minőségű videot.. :)

Ha ebből valaki megállapít valamit akkor kalapot emelek előtte... :)

http://youtu.be/zpUtb_VR06Q;feature=youtu.be
Ja és eszembe jutott egy régi hiba. Azzal jártam több honda márkaszervizben és szerelőlnél is hiába.

Szóval 2013-2014-ben (nem írtam el az évet!!!! és azóta több mint 25 ekm.el ezelőtt) ha másodikban 3/4-ed gázon gyorsítottam akkor 4500.nál csuklott egyet a motor és gyorsult tovább. De se más fokozatokban nem csinálta 3/4.ed gázon se másodikban akár teljes gáznál sem.

Aztán ez a hiba eltűnt és azóta sem jött elő többet. Azóta csak gyertyacserék voltak...
Ugyanaz a légszűrő márka van benne 5. szezon óta.

Hacsak a gyártási minőség nem változott megjelentősen.

Fuvóka sorrend megfelelő és a számozása is. Tényleges luk mértet nem tudok csak a számokra hagytkozok.
Ez is (lehet)egy jó válasz, és ez is egy VÁLASZ. Az hogy hány éve vagy szerelő, hányan imádnak, ilyesmi, az a nem válasz, ahhoz se szakértelem, se tudás nem kell.
Úgy látom a Honda karburátor másokat is szívatgat. Én sokat szívtam azzal (CB 500 Honda), hogy hatodikban 130 fölött elkezdett a gép úgymond "darálni" és nem tudtam gyorsabban menni. Viszont ötödikben ki tudtam forgatni maximális fordulatig Kísérleteztem már mindenfélével (ami szerényke tudásomból telt), végül kis pénzért szereztem két újszerű membránt és rugót és beépítettem az amúgy teljesen jónak látszó membránok helyére. A kapott rugók amúgy valamivel hosszabbak az eredetieknél. Nagyon elcsodálkoztam, mert a gép hipp-hopp jó lett,alulról karistolja a 200-as végsebességet. Csak az az érdekes, hogy azért időnként még mindig előjön az a hiba, hogy mondjuk 3 kilométeres sík útszakaszon ODAFELÉ még vígan söpör 180-nal, az út végén megfordulva meg már 140-nél nem hajlandó többet menni. Szóval valami még nem okés mindig...
Vagy ez is lehet