Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez jo lehet(ne). Mivel elmondtak a mukodest igy ez itt nem jatszik. Karbis motir, pair szelep vakum vezerelt. Csovek tisztak es szerintem a szelep nem bonthato ha jol latom. 12 v a kozeleben sincs. Persze ha hibas attol lehet fekete a kipufogo, de nem attol dadog fent.
Ez jo meglatas. De akkor szinte minden topik felesleges, eleg az aranyoldalakat linkelni.
Tipp. ha még nem próbáltad, nézd meg, hogy a pair szelep rendesen működik-e, a csöveket takarítsd ki, ha direktbe kötsz rá 12v ot nyit-e egyáltalán, mert szerintem az szivat téged.
Én azt az áramkőrt zártam amit a riasztó is relével, csak a riasztón kívűl. Tudtam melyik vezetékek bontják a gyújtást riasztás esetén.
Egyszerű beállítás jellegű probléma ha nem éget rendesen! Azt még ki tudja mit tankolsz bele ! Sose lesz kétszer ugyan az ! Neked egy specialista kell
aki nem találgat hanem megcsinálja !
Ahogy nezem ilyen gt-970 lehet benne.

http://www.autoriasztok.hu/mot...
Es hogy talalom meg a relejet?
Nem allithato. Kimertem a hozzavalo szerszammal es a tulfolyon keresztul us atlatszo csovekkel
A tűt meg lehetne nézni éppenséggel,mennyi alátéttel van ellátva,ha van akkor leveheted róla egy tesztre,akkor szegényedik a keverék. Benzinszintek tutira jók? Amúgy engem is szívat a gép,mikor már azt hiszem hogy jó,akkor kiderül hogy mégse. Mivel a karburátorral már eleget kísérleteztem tűnődöm nem-e a gyújtás körül kellene nézelődni.
A risztóval egyszer én is szívtam.
Minden sebességben ugyanazon a fordulaton a rezgéstől elengedte a relé az érintkezést és bontotta a gyújtást. Kipróbáltam átkötni így megszűnt. Szerencsére hamar kiderűlt így csak egyszer álította le a motort váratlanúl 190 nél. utánna már direkt figyeltem és készűltem rá.
No alakul a molekula (igaz a Mátrában kifogyott a benzin.)

Szóval felül még mindig meg van a dadogás (bár egyre ritkább és egyre feljebb tolódik fordulatszám tartományban).á
A motoron van riasztó és fokozatjelző is, aminek van fordulatszámhoz tartozó villogtató funkciója, de nincs beállítva.

Szóval:
szerelő1: szerinte a rángatás (nem csuklás, mert 3-4 másodpercig tarat) a riasztótól van, kössem ki.
szerelő2: át kellene "fúvókázni" a motort

Nos ha egy karbin a tű magassága nem állítható, a benzinszint se akkor ha sokat kap (márpedig fekete a kipufogó) akkor hogy lehet állítani?

Elviekben játszhatok a fúvókákkal (drága kisérletezős játék), vagy a cv alatti rugók hosszával, vagy erősségével. Ez is macera és drága

Más ölet?
Áááá! Szakmát cseréltek!
Nem hiszem el, hogy Te ne tudnád kicserélni, bár lehet, hogy szakítok rá időt, hogy kicseréljem szegény motorodban ! Majd a nyáron kellő serital-felvezetés mellett megoldjuk!
Annak is orulnek ha valaki megmondana hol tudok venni
Igaz oda vihetné a disznyót Gergő...
a motor másik "tulajdonosa" a mami-ba jár, ott nincs egy szerelő se.... ?
Az enyémen is cserélhetnéd ha nem laknál olyan messze.
Én az öreg motoromban 2 éve cseréltem le, és abból gondolom, hogy jó, hogy mentem egy elég szr úton és a kormány szinte meg sem rezzent, pedig dolgozott rendesen a teleszpók !
A baj csak az hogy a szerelőm akiben 100%-ban megbízom lelépett Németbe. Azóta kb szinten tartás volt. Olaj csere légszűrő meg abroncs. Most keresem az új megbízható szerelőt. Amint meg lesz ilyenek is sorra kerülnek majd. De a szerelés szerelőhöz hordás számomra egy nagyon bizalmi dolog.
Na ezt nem kellene megvárnod ! Én minden évben lecserélem , az 1 liter nem tétel , és minden évben ilyen faszán elhasználódott koksz lesz belőle , még azt sem mondhatom hogy tízezrek mentek bele , max ha 5000km t megyek egy szezonban !
Mondjuk én mikor 2 éve levettem. Akkor nekem ilyen méz állagú trutyi folyt belőle. Ami meglehetősen kevés volt. Olyan 2 deci körli mennyiség száranként. és asszem olyan fél liter megy bele. Szerintem az volt a gyári olaj akkor volt a Malac 15 éves
Udv
Esetleg valakinek egy ilyen elfekvobe?
Az.
Kivétel a Honda abban csak akkor kell cserélni ha elfossa magát a tömítés.
Elrettentő az állaga !