Az airbox esetleges tömítetlensége(nem arról beszélünk hogy hiányzik egy féltéglányi az oldalából) miért olyan lényeges? Mi a fizikája, hogy egy kis repedés vagy lyuk ilyen nagy mértékben befolyásolná a motor működését? Ez még a karbi előtt van, tehát tiszta levegő, a keveréket nem befolyásolja. Az előző motoromnál (tdm850) a komplett airboxot légszűrőstül le kellett venni szinkronállításhoz, akkor olyankor mi van, mikor nemhogy tömítetlen, de rajta sincs? Szóval mit befolyásol ilyen nagy mértékben?
Sziasztok,Van egy olyan problémám,hogy a motor alap járaton szépen dolgozik,de ha gázt adok le ál,már kitakaritottam az üzemanyag rendszert is de akkor sem működik :( mi lehet a robléma? Egy BMW R1200GS ről van szó 2007 es év.
Simán lehet gyertya... Lehet egy rossz kábel... Olyan is van hogy hidegen tökéletes a trafó... Aztán nagyobb fordulaton van ugyan szikra... De gyenge... És nem ugrik át a nyomás miatt.. Lehet karbi túl folyás ... Attól is le dadog... Lehet egy sima benzin cső melegen meg tőrik... Bem enged át annyi benzint... Már dadog is.... Persze a tankot le veszed... Már ki is rúgta magát.... Sőt már volt olyan hogy csak bizonyos fordulaton rángatta... Egy szaros trafó ki dőrzsőlt vezeték miatt... Bizonyos zarkodasnal testelt.... De itt mint mondtam.. A karbi és az air box a ludas... Szerintem .. Mivel mindig a karbi mókás alkalmával jőnn vissza a hiba... Ki mosod. Minden tiszta.. A kopasokba... Az air box repedeseibe.... Hezagaiba.. Nem ül meg a por a kösz ... Ami itt tőmitőkent funkcionál......
Az volt. Viszont nem annyira ritka mint gondolná az ember. Az oldaltámasz tartója szép lassan kinyílik kissé az évek alatt és lekezd mozogni benne a támasz mire a kapcsolót hol elengedi hol nem egy bizonyos rezgésnél.
Mikor először jártam úgy, hogy hasonló tünet volt (olyan 9-10 körül dadogás stb, de ha túljutott akkor jó) sokat szívatott mire rájövés volt, hogy az oldaltámasz kapcsolója annál a rezgésnél kikapcsolt és így ha elérte azt a fordulatot akkor letiltott, de persze kihagyósan mert hol érintkezett hol nem, azért nézd meg azt is.
Ha nedves(olajos?) benzines, az simán lehet a gyújtáskimaradás. Az összes gyertya olyan vagy csak 1? Érdemes azokat is lepucolni meg kompresszorral kifújni a porcelán mellett mielőtt visszateszed, rézkefétől se lesz baja, meg a gyertyahézag ellenőrzés se baj, leejthették esetleg vagy valami. Karbisba az iridium nekem nem jött be, de ha nem olyan, akkor lehet hogy nem ártana dupla elektródásra cserélni.
Pl úgy, ahogy én nem tudományosan megtaláltam a bibit a minap. Hideg moci beindít, lézeres hőmérő a kézbe, amelyik kipuff lassabban vagy nem melegszik, ott valami nem gyó. A kettes hengerem lassabban melegedett és melegen is 50 fokkal hidegebb volt mint a többi, így már célirányosan néztem át csak azt. Gyertya kábel, pipa, gyertya, trafó saruk, vákuum cső(az megy a benzincsapra nálam), próba szikrára, kontakt spré, szívótorok gumi, ilyesmi. aztán az addig dadogó, nem kipörgő motor megjavult, megy minta zállat. Persze attól még lehet nálad karbi, sok dolog okozhat ugyan olyan tüneteket, egyesével kell kizárni. A karbi spré se használ mindig, a fiam motorján csak az ultrahangos tisztítás+ új O gyűrűk segített, utána jó lett.
valami szopatós hiba lesz, mert nem fokozatosan jott elő, hanem karbi tiszítás után (amit nem én csináltam). Viszont azt hittem, hogy kicsavarodott főfúvóka visszarakása megoldja.
DE a dadogás se mindig jön elő (nem minden fokozatban és random, hogy mikor csinálja).
Mégegyszer átfújtam karbitszítítóval és sűrített levegővel.
Az akksi kezdi bemondani az unalmast az 5. szezon után. Ha 4-5 indítás után nem kapja el akkor már tölteni kell.
Legszebb az egészben, hogy be indult, de mire összeszedte magát a karbi benzinnel (pedig fel is töltöttem) addig a vadi új gyertyák közül (20 km van benne) 2-őt be is köpött. Igy 3-4-es henger (két külön trafó) nem is megy.
Falsolás: nem elképzelhetetlen, de a múltkor már a tülörről is folyt a féktisztó spray és nem változott az alapjárat.
Lehet kopottak a tolattyúk de mivel teljes felületét meg van a műanyag eredeti fénye és sehol nincs benne mattulás vagy fénytörés igy nem tudom se megerősíteni se cáfolni.
Néztem porszívóval felhúzza. Könnyen mozog fel és le is.
Mindegy, holnap hajnalban megyünk igy marad vasárnapra. Addig is a gyertyák kivéve.
Csak a 2 es lett cserélve vagy a párja si ? Megnéztétek a dob tengelyt , villákat is rendesen ? Milyen állapotban voltak , kép nem készült berakás elött esetleg ?!
üdv olyan problámám lenne hogy a van egy kawasaki zx9-es gépem és kidobálja a 2 sebeséget volt egy váltócsere és nem változott tud valaki valamilyen megoldás a problémára? elöre is köszönöm
Simán okozhat dadogás a tü szelep 0 gyűrű... De mielőtt vita lenne... Itt nem ez okozza a dadogás... Az air box fársol... És a cv sibler kicsit is kopott... Máris meg... Meg akad magasabb fordulaton.. Nincs elég szívó elenallasa .. És mielőtt még itt bárki is azt hinné.. Hogy okoskodni szeretnék.. Vagy szerepelni... Nem erről van szó.... Csak bele fáradtam itt a sok okosba... Van nekem saját 40 000 kőzőnsegem... 2honapra előre munkám... És csak Jani hívása és tisztelete miatt tetem le a lantott... Maga a véleményem... Semmit nem változott... Hajrá Magyarország.... Hajrá magyarok
Teljesen kizárt, hogy az az o gyűrű ilyen hibát okozna. Deeee az nem csak úgy szakadt el... valaki úgy tette be a csavart, hogy keresztbe volt fordulva, és szétdarálta a csavar. A morzsalék azért lehet itt-ott.
Nem szabad ezekkel kenegetni. A1207b is normal RTV. Fuggetlenul hogy a manual mit ir. Vannak megfelelo threebond termekek ide, szamat leirom ha erdekel valakit.
Loctite 518 viszont meg szetcseszett karbihoz is jo, ha nincs cash. Meg nagyon sok helyre. Erdemes ranezni a technikai adatlapra ha vki komolyan gondolja. En csak ezt hasznalom.
DE a dadogás se mindig jön elő (nem minden fokozatban és random, hogy mikor csinálja).
http://youtu.be/ndHmI9flPCA
A másikat ahol kompresszorral máshol fújják meg, most nem találom.
Mégegyszer átfújtam karbitszítítóval és sűrített levegővel.
Az akksi kezdi bemondani az unalmast az 5. szezon után. Ha 4-5 indítás után nem kapja el akkor már tölteni kell.
Legszebb az egészben, hogy be indult, de mire összeszedte magát a karbi benzinnel (pedig fel is töltöttem) addig a vadi új gyertyák közül (20 km van benne) 2-őt be is köpött. Igy 3-4-es henger (két külön trafó) nem is megy.
Falsolás: nem elképzelhetetlen, de a múltkor már a tülörről is folyt a féktisztó spray és nem változott az alapjárat.
Lehet kopottak a tolattyúk de mivel teljes felületét meg van a műanyag eredeti fénye és sehol nincs benne mattulás vagy fénytörés igy nem tudom se megerősíteni se cáfolni.
Néztem porszívóval felhúzza. Könnyen mozog fel és le is.
Mindegy, holnap hajnalban megyünk igy marad vasárnapra. Addig is a gyertyák kivéve.
Az egyik pilot csavar alatt el volt szakadva a gumigyűrű.
Néhány kép.
Loctite 518 viszont meg szetcseszett karbihoz is jo, ha nincs cash. Meg nagyon sok helyre. Erdemes ranezni a technikai adatlapra ha vki komolyan gondolja. En csak ezt hasznalom.