Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

legutóbb ezt vettem, elég jó és viszonylag olcsó volt:
Négy területet ír elő általában a manual. Ezek:
A blokkok osztósíkjai, ahol nincs síktömítés.
Ha muszáj, akkor legalább ezt:
Nem vágod , szerintem iróniából írta neked lecso !
tudom hogy nem lenne szabad, ami normális oda nem kenek, de egyik másik olyan állapotban van hogy inkább kenek
sosem volt még gondom a szilóval
de láttam már fémszűrőt teli fecnivel olyat is amiben volt piros is és fekete is pedig tuti nem egyszerre alkalmazták, szerintem nem is tudták hogy van fémszűrő
Ilyen is előfordul , és ezért minden tiszteletem azoknak a szerelőknek , akik más gány munkáját kell helyrehozni ! Bíz sokkal nehezebb , mint újat rendelni ! Márpedig általában az ehhez hasonló javításokon átesett vasakat nem a leggazdagabbak vásárolják , és ők is szeretnének így vagy úgy de motorozgatni !
nem szabad ini, sehova
én a régi lomoknál mindig használtam fbs-t még az új tömítésekkel is
de nem úgy hogy végigkenve minden hanem nyomtam az ujjamra és végigtapogattam a tömítést szinte semmi fbs nem volt rajta de mégis volt annyi ha épp előtem valaki csavarhúzóval feszegette le a deklit akkor azt betömítette, de nem türemkedett ki sehol sem annyit hogy le tudjon válni
amúgy már én is láttam nem egy zsákfuratos menetet a blokkokban ahol annyi sziló meg egyéb szar volt hogy a betekert csavarral szétdurrantották a furatot, és csodálkoztak miért akad a váltó
Nem,nem fogtad fel.
Tovabba nem te mondod meg hogy mit tehetek vagy nem.
Levinek van veled kapcsolatban igaza.Sok mindenben nem ertek vele egyet,de ebben 100% ig.
Amíg egy álltalam becsmérelt szerelő nem mondja addig semmi gond ! Az hogy te folyamatosan megtalálsz egyéb sérelmes gondjaiddal , arra mondtam már van más fórum ! Mint írtad többször több fórumon beraktál egy fiókba , kérlek csukd már be és ne húzogasd , csak a bőrt ! NE a motorszerelő fórumot fosd tele , nem ide tartozol !
Arra nem gondolsz hogy azok akiket lenezel mint hivatasosakat azert nem jonnek ide segiteni mert a hozzad hasonlo hatalmas egoju hobbiszerelok ugyailyen vehemenciaval becsmerelték minden alkalommal ahogy mostanaban te teszed?
Tiszta sor , ahol nincs és az van előírva , azt kell használni ! Én arra gondoltam mikor csupa takony a szelepfedél kívül belül , , olajcsatorna tele sziló reszelékkel , de még a karbi tömítést is azzal ekecseli mert jó az még !
értelek, én az astrán a vezérlést is itthon cserélem, és a szervizeket sem szeretem, nem az én 130 ezeres fizetésemhez mérik az óradíjukat
én csak azt mondom hogy egy szervíz vagy egy képzett ember sok esetben más kritériumok alapján szerelel mint aki itthon csinálja
paszta
pl nekem az lc4-en nincs szelepfedél tömítés, azt pasztázni kell
Lehet hogy sarkos , csak gondolj vissza pár évre ki hogy segített kinek , és ma ki az aki próbál segíteni annak aki esetleg maga szeretné , vagy nem olyan az anyagi lehetőség !
Ini én elhiszem hogy van olyan is amit írtál de tanulatlan ekecselők között is van aki PRÓBÁL maximalista lenni , én is megveszek mindent a mocihoz gyárit a féktől a láncig , sőt ahányszor /kb 2 év / leveszem a szelepfedelet mindig új deknitömítést /18e ft/ rakok , és sehova nem használok szilót , mert nem kell még a vezér hajlatokba sem kell ahova a Kawa ajánlja ! Újnál nem kell ! Vagy valahol 10 perc egy betétcsere 8ezerért nálam meg 3-4 óra és nem azért mert hülyébb vagyok annál aki tanulta , ezt galériába is foglaltam , és nem véletlenül , és kivagyiságból ! A miértre ugranak is emberek ! Szóval nem mindenki kókler akinek nincs papírja ! 80-as évek végén a 90es évek elején avanzsálódtak a motorszerelők kisgépszerelőből cukrászból meg mittudom én kikből ! Meg is éltek belőle , mert nem volt más , a finommechanikák megszűnése miatt ! Most egy kicsit a szervízek kezdenek átesni a ló túloldalára , ha akarod érteni érted , ha nem nem !
Azért ez elég sarkos megközelítés ebben a formában.
különben be akartam íratkozni a Mami-ba tizenpáréve , voltam is fenn pesten Talmácsi magyarázott az egyik teremben csak aztán nem lett belőle semmi nem tudtam megoldani minden hétvégén az utat nagyváradról a büdzsé nem engedte ....
érdekességképp:
ismerősnek tönkrement valami faszság a váltóba(nem motor, tiptronic) 70 ezres alkatrész
azt mondta az ember aki csinálta hogy csak az a baja de nem csinálja meg csak úgy ha egy komplett felújító kittet(ha jól emlékszem 210 ezer volt) tesz bele, erre még garanciát is vállal
de addig rinyált az ember amíg csak azt cserélték ki ami szar volt, utána fél éven belül úgy beállt a váltó hogy futón vitték a váltóshoz vissza....
szóval a "cserélésnek" megvan a jogosultsága, csak nehezen nyeli le az ember hogy egy 300 ezres motorhoz is annyiba kerül az alkatrész mint a 6 millásba
mz etz azok nagy szavak voltak nálunk a 90 es évek elején .... simsongyújtás meg babettakuplung na az igen ja meg a villanyos kütyük lámpásrádióra rákötni a walkmen-t hogy üvöltsön az akela
Miért is nem csodálkozok ? De még hányan így kezdték ! Nem piszkolják a kezüket , és részben megfizethetetlen összegekért "javítanak " a cserélők ! Ök azok akik egy ilyen sorhoz hozzá sem fognak ! Volt már itt sok értékes ember akik ezért vagy azért ma már a környékére sem jönnek a sm-nek ! Pedig szükség lenne rájuk akár nekem is !
én amikor hatodikos voltam összeraktam úgy az mz-etz gyújtást hogy előtte az életben nem láttam még olyat
ráadásul zsiguli trafóval és zsebtelepekkel és működött a dög
bár én mindig mindent szétszedtem, megvettük az első vhs lejátszót 90felé de én már azon a héten leszedtem a burkolatot
én rá lettem kényszerítve 12 -13 évesen ha berregni akartam az ócska szarral piszkálni kellett tizenpáréve bepörgött a dolog elkezdték hozni a kissebb nagyobb lomokat aztán hirtelen pár éve már csak ezt csinálom mert már egyre kevesebben piszkolják össze a kezüket .....
Kettő....
Hát nem ugyan az !? És megkérdezhetem hogy hol tanultad ezt a szakmát ?