Az a megoldás átmeneti volt, 1997-ről beszélünk ugye....
Azóta a hengerenkénti trafókat külön-külön hajtják meg, a tárcsán meg van vagy 30-40 szegmens ugye...
A te képzettségedet úgy kell beadni valakinek ? ! Ejnye tanárúr ! Bár a legutolsó kiállításon elég barátságtalanul válaszolgattál kérdésekre miközben ekecseltél , nem csodálkozok hogy meg kell győzni az embert hogy rádbízza a szarját !
Pont ez a röhelyes 50 év konstrukcióján úgy modernizál , hogy fizikailag kettéveszi , és betesz 4 trafót , ráadásul 2-2 sorbakötve , és marad a tárcsán a két jel egy jeladóval ! Aztán qrva jól hangzik , hengerenkénti trafó , közbe szarabb mint az eredeti !
Lehetne azokat is duplázni, de gondolom itt is mint mindenhol a súlycsökkentés, meg az egymillio darabra vetített megtakarítás számít. Ezek a szempontok máshol is a minőség, tartósság, üzembiztonság rovására mennek.
Nem tudok szakmai érvet. Hacsak nem a tekercsek induktív visszahatásának duplázódása, ami kivégezheti a kapcsolótranzisztort, de ebben nem vagyok biztos.
De akkor ezt zárjuk le azzal, hogy az egész világon tévúton járnak a motorelektronika fejlesztői, kivéve te.
Mondj érvet miért jobb a soros ! A a japán mérnökös sztori már rég lejárt , gyenge próbálkozás ! És hogy párhuzamosan is életképes , továbbra is kitartok mellette ! , független attól hogy ha rajzon még nem láttad , akkor az nincs is , és nem is működhet !
Tehát nem tudsz olyan motort, ahol párhuzamosan van.
És szerinted úgy jobb. A japánok szerint meg nem. Nyilván hülyék, de te majd tájékoztatod őket a tévedésükről.
A többivel kapcsolatban írtam egy hosszút, de inkább kitöröltem, mert nem reagálok a terelésedre. Maradnék inkább a topik témájánál.
Biztos úgy van ahogy te mondod Tanárúr ! Sehol nem mondtam hogy hülyeség , csak azt nem értettem milyen szerepe van egy jelről sorba kötött trafóknak , már csak azért sem , mert ha primér oldalon behány valamelyik , rögtön két henger kuka !? Típust valóban nem tudok mondani , de párhuzamosan kötve éppoly életképes egy jeladóval , mint a soros , sőt ha valamelyik beszarik , a másik megy gond nélkül tovább ! Ez a hengerenkénti trafó egy jelről jobban hangzatos , mint a hasznos ! Persze , ekecselek , akár rajz nélkül főleg Kawát minden egyes hajszálát ismerem a kötegben ! De mivel én nem javítok senkinek pénzért , nem értékelem túl magam , sőt azt sem bánom ha átsiklasz felette ! De míg kb. 35 pénz egy karbi tisztítás 25-30 egy korongozás meg 15 egy szinkron elhiszem hogy fájó pont nektek ez a fórum , pedig volt itt olyan ember aki ebből él , és még is szívesen segített bárkinek ! Míg nem jöttetek nagy megmondók ! Most meg valaki kérdez , aztán nagy hallgatás !
Olyan anyaggal moshattad le vagy a motort, vagy magát a láncot, ami zsírtalanít. És ekkor megrohad. A régiek is. A Red Baronnál (még 2000-ben) egy rakás láncot cseréltünk, mert fossá volt rozsdásodva.
Csak egy típust kértem, ahol párhuzamosan van bekötve a gyújtótrafó. Bármelyik motornál a világban. Merthogy szerinted a soros kötés hülyeség. Tehát tudsz példát? Az, hogy te mit ekecselsz össze magadnak otthon, senkit nem érdekel.
Kértél soros kötést, tettem be rajzot neked. Most én kérek ellenpéldát.
A karbinál leírtam amit így távolról le lehet írni. Egyébként akkor lapítok, amikor nekem tetszik, úgy gondolom. Az óradíjas agymenésedre nem is emlékszem, annyira meghat, kicsit túlértékeled a hozzászólásaid jelentőségét.
Ajanlom figyelmetekbe: http://www.hengjiu-pt.com/about.html
Szantam ra nem keves idot hogy Japanban megismerjem a preferalt beszallitokat, azok beszallitoit. Nem azert rossz valami mert Kinaban vagy Taiwanon gyartjak. Erdekes az is hogy a Japanok nem vetik meg a kinai alapanyagot vagy termeket. Helyen kezelik es vasaroljak ha megfelelo az applikaciohoz
Azóta a hengerenkénti trafókat külön-külön hajtják meg, a tárcsán meg van vagy 30-40 szegmens ugye...
De akkor ezt zárjuk le azzal, hogy az egész világon tévúton járnak a motorelektronika fejlesztői, kivéve te.
És szerinted úgy jobb. A japánok szerint meg nem. Nyilván hülyék, de te majd tájékoztatod őket a tévedésükről.
A többivel kapcsolatban írtam egy hosszút, de inkább kitöröltem, mert nem reagálok a terelésedre. Maradnék inkább a topik témájánál.
Kértél soros kötést, tettem be rajzot neked. Most én kérek ellenpéldát.
A karbinál leírtam amit így távolról le lehet írni. Egyébként akkor lapítok, amikor nekem tetszik, úgy gondolom. Az óradíjas agymenésedre nem is emlékszem, annyira meghat, kicsit túlértékeled a hozzászólásaid jelentőségét.
http://www.hengjiu-pt.com/about.html
Szantam ra nem keves idot hogy Japanban megismerjem a preferalt beszallitokat, azok beszallitoit. Nem azert rossz valami mert Kinaban vagy Taiwanon gyartjak. Erdekes az is hogy a Japanok nem vetik meg a kinai alapanyagot vagy termeket. Helyen kezelik es vasaroljak ha megfelelo az applikaciohoz
Jövőre kend le olajjal, hátha jobb lesz
Használat előtt meg egy kihízott pólóval le lehet törölni 3 perc alatt