nem nem először arra gondoltam hogy festették és a farok festő belefújt a levett karbiba de nem , aztán arra hogy beleöntötték a hígítót a tankba amivel mosták az ecsetet de mégse a tank lett belülről lefestve és a benzin feloldotta a festéket a karbicsésze viszonylag tiszta volt a pilotrendszer fúvókáján festék a pilotállítócsavaron festék a kehelycsőben festéknyomok pár lyuk eltömődve de a motor ment így hozta haza a tulaj aki nemrég vette különben gpz1100 a gép a pillangószelepen valószínüleg azért maradt ilyen vastagon mert volt ideje rászáradni ilyen letakarítva
okos megoldásokból nekem se szokott hiány lenni a régi lomoknál
bár mostanában nem szerelek, kurvára meguntam a témát
pedig szép pénzt lehetne keresni vele még (félig)hivatalosan is
erről egy egyszerű példa jutott eszembe. Ha váltogatod az autókat napközben lehet olyan helyzet, hogy összekeveredsz a saját autóid között a hátra menet kapcsolásánál:
- lenyonyomod a váltót (vagy felhúzod a gyűrűt) és balra előre fel
- vagy lenyomod jobbra és hátra
Senki nem járt még igy?
Ablaktörlőt vagy reflektor kapcsolót most nem is említem...
sokszor az a gond hogy abból indul ki valaki hogy neki volt vagy van egy akármilyen seggbosszantója és azon így vagy úgy van megoldva vagy valamilyen hibát kijavított akkor azt ráhúzzuk akármire , nagyon sok eltérő konstrukció van és nagyon sok hülye megoldás vagy épp okos megoldás aki ezzekkel foglalkozik folyamatosan tanul és mindig lát érdekes hibákat pl ezt
Nekem teljesen más a szakmám és hobbi szinten alapdolgokat karbantartok.
Viszont sok esetben még service manual segítségével is gondot okoz néha az idomok hibátlan (törésmentes) lebontása.
Nekem nehezen elképzelhető (lehet van ilyen) akinek az összes motor összes alkatrésze a fejében van, hogy mit hogyan lehet törésmentesen lebontani.
Nem véletlenül kezdtek el egyesek szakosodni (akár autó szervizek is), Ott persze közre játszik a spéci szerszámok mellett a tipus specifikus szoftverek is, amit nem mindig tudnak kiváltani az univerzális programok..
miután én a mindenhez IS értek érdemesnek látom megosztani a véleményem:
vannak emberek akik tanulták a aszakmát és dolgoznak is benne tasi, lecsó és sokan mások x ideje csinálnak ezt-azt (nem ismerem őket így azt sem tudom hogy jól vagy rosszul)
vannak emberek akik lelkesek és ezt-azt megtanultak, sok esetben a gyakorlás során de nem iskolában tankönyvekből, esetle szerelési útmutatókból de leginkább "rájöttek a dologra"
ez 2 különböző nézőpont
a tanult emberek megtanulták és alkalmazzák és jó, nagyon ritkán gondolkoznak el azon hogy lehetne másképp csinálni hiszen amit csinál az mindig eredményes
aki meg "csak rájött" lehet épp teljesen más megközelítés útján éri el a célt, és az is jó
sok esetben azért is vannak eltérések mert aki nem tanulta nem érdekli pár olyan opció amit a suliban tanultnak úgymond belevertek a fejébe pl munkavédelmi, környezetvédelni stb előírásoknak megfeleljen a munkavégzése
vagy épp az általa elvégzett munka során ne szopasson be más dolgokat-tevékenységi köröket ( pl nem férünk oda a karbihoz aztán vagdossunk ki pár dolgot az útból, úgysem én fejezem be)
szóval sok esetben a butaságok nem azért vannak mert aki tanulta az idióta hanem mert sok esetben más nézőpontból értékeli azokat a dolgokat
és igen biztos vagyok hogy mindkét fél részéről lehet hibákat találni......szóval kár is evvel szenvedni
Mégis válaszoltál annak ellenére hogy nem a válasz gombra nyomtál
Mivel törtem össze a pici lelkedet ami miatt “nem felejtettél el” ? Talán nem tetszett hogy kijavítottalak egy két dologban, vagy nagymellénnyel beszéltél butasagot ?
Tovább megyek , ha kiveszed a gyertyát és szépen körbeforgatod , nem akad , nincs víz-benzin a hengerben , lehet az indító , szabadonfutó hiba ! Ezt is inygééé !
Te szakmád , tanítod / aki... az tanítja / és még is kínálgatod egy álltalad vélt tök hülyének ! Lehet lóval kártyázol de 21re kérsz lapot , én meg csak nyerítek !
Ne mond már annyi csak belefért volna már akkor, hogy konkrét 4 gyüjtás jelet vegyen a főtengőről ! Valamiért így oldotta meg , de nem látom a miértet !
Egy ilyen hiba , nekem nem probléma nem neki ! Mivel én soha nem vittem a szarjaimat megmondókhoz noha előfordult hasonló jelenség nem egyszer az életben ! Te személyeskedtél a japánokkal , akkor most mit hisztizel ?!
Miattam nehogy osszevesszetek. Mint mondtam szetszedtem, kitakaritottam nem tslaltam hibat.
Jobb mint elotte, de nem tokeletes. Viszont muszerek nelkul itt a vege. Se co-t, se szinkront se vslodi fuvoka meretet nem tudok ellenorizni. Szam van rajra, de mekkira tenylegesen nem tudom.
Lehet brazivol meg obtok bele spurit, mert amit latok a karviban az teljesen tiszta de hatha valahol megbujt valami innen a beallitasok muatt szerelo lesz ugyis
Kevés motoron van, de ha mondjuk pl. telefolyik benzinnel a henger, nem görbíti el a hajtókart. Mondjuk az okosok nekiállnak ötödikbe kétszeméllyel vontatni autóval...
Személyeskedsz megint. Ezt leszarom, csináld csak. Legközelebb mondd, hogy te vagy az, megtudhatod milyen az, mikor barátságtalan vagyok.
Nem arról kell meggyőznöd Vidomot, hogy bízza rám a szarját bazmeg, hanem arról, amit írtál, hogy a baja nem is probléma.
bár mostanában nem szerelek, kurvára meguntam a témát
pedig szép pénzt lehetne keresni vele még (félig)hivatalosan is
- lenyonyomod a váltót (vagy felhúzod a gyűrűt) és balra előre fel
- vagy lenyomod jobbra és hátra
Senki nem járt még igy?
Ablaktörlőt vagy reflektor kapcsolót most nem is említem...
Nekem teljesen más a szakmám és hobbi szinten alapdolgokat karbantartok.
Viszont sok esetben még service manual segítségével is gondot okoz néha az idomok hibátlan (törésmentes) lebontása.
Nekem nehezen elképzelhető (lehet van ilyen) akinek az összes motor összes alkatrésze a fejében van, hogy mit hogyan lehet törésmentesen lebontani.
Nem véletlenül kezdtek el egyesek szakosodni (akár autó szervizek is), Ott persze közre játszik a spéci szerszámok mellett a tipus specifikus szoftverek is, amit nem mindig tudnak kiváltani az univerzális programok..
vannak emberek akik tanulták a aszakmát és dolgoznak is benne tasi, lecsó és sokan mások x ideje csinálnak ezt-azt (nem ismerem őket így azt sem tudom hogy jól vagy rosszul)
vannak emberek akik lelkesek és ezt-azt megtanultak, sok esetben a gyakorlás során de nem iskolában tankönyvekből, esetle szerelési útmutatókból de leginkább "rájöttek a dologra"
ez 2 különböző nézőpont
a tanult emberek megtanulták és alkalmazzák és jó, nagyon ritkán gondolkoznak el azon hogy lehetne másképp csinálni hiszen amit csinál az mindig eredményes
aki meg "csak rájött" lehet épp teljesen más megközelítés útján éri el a célt, és az is jó
sok esetben azért is vannak eltérések mert aki nem tanulta nem érdekli pár olyan opció amit a suliban tanultnak úgymond belevertek a fejébe pl munkavédelmi, környezetvédelni stb előírásoknak megfeleljen a munkavégzése
vagy épp az általa elvégzett munka során ne szopasson be más dolgokat-tevékenységi köröket ( pl nem férünk oda a karbihoz aztán vagdossunk ki pár dolgot az útból, úgysem én fejezem be)
szóval sok esetben a butaságok nem azért vannak mert aki tanulta az idióta hanem mert sok esetben más nézőpontból értékeli azokat a dolgokat
és igen biztos vagyok hogy mindkét fél részéről lehet hibákat találni......szóval kár is evvel szenvedni
Mivel törtem össze a pici lelkedet ami miatt “nem felejtettél el” ? Talán nem tetszett hogy kijavítottalak egy két dologban, vagy nagymellénnyel beszéltél butasagot ?
Jobb mint elotte, de nem tokeletes. Viszont muszerek nelkul itt a vege. Se co-t, se szinkront se vslodi fuvoka meretet nem tudok ellenorizni. Szam van rajra, de mekkira tenylegesen nem tudom.
Lehet brazivol meg obtok bele spurit, mert amit latok a karviban az teljesen tiszta de hatha valahol megbujt valami innen a beallitasok muatt szerelo lesz ugyis
Nem arról kell meggyőznöd Vidomot, hogy bízza rám a szarját bazmeg, hanem arról, amit írtál, hogy a baja nem is probléma.