Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tök mindegy merre mutat,a szoknyás része van alul a hengerben!
sziasztok! valaki megtudja mondani hogy, a dugattyún lévő nyílnak merre kell állnia? köszi
dr 350 motoromba 2jeladós elektronika volt.persze a motorom 1 jeladós.
lenne egy olyan kérdésem hogy vettem 1 jeladós elektronikát és mióta beletettem fehér füst jön a kipuból.

állítólag karbibeállítás,mit gondoltok vagy kinek mi a véleménye?

köszi
Még nem szedtük szét. De most mindenképpen ez lesz a következő. Remélem megtaláljuk az okot. Köszi a segítséget! Ja, és igen, bowdenes.
Nem tudom hogy jön ez ide, de jól szórakoztam.
Erre Tomikám csak ennyit mondhatok:

http://www.youtube.com/watch?v...
Volt már szétszedve a kuplung? Le kéne kapni a kuplungfedelet, kivenni a lamellákat, megnézni hogy nem banánosak e, nem sérültek, ilyesmi. Rugókra is nézzetek rá, épek e, kinyomó szerekezeten nincs e rendellenes elváltozás. Gondolom bowdenes a kuplungkiemelés?
Mondjuk 1700-nál 1 kicsit olyan mintha nem járna min henger mert a motor rezonanciája meg nő.
Akkor a szinkron ja ment volna el?Mert mint irtam volt mintha 1700 alatt nem lenne szikra nem hebeg-habog hanem leáll mintha a vész leállítóval lenne leálítva
Szinte semennyire. Akár szét is húzhatod.
Nem az a baja.
Tisztítás ok szinkron esés után még nem volt, figyu ez a gáz állás érzékelő bisz basz menyire érzékeny dolog
Karbi tisztítás, és szinkron.
A karbin van rajta
Ja és van rajta a gáz állás érzékelő szenzor ami az előgyújtást állítja
Hali.Segítsetek nekem.Van egy zx7-esem és ma motoromelegítés közben fütyülő hangot hallottam a blokk körül kb 4 másodpercig majd elhalkult.Szerintetek mi lehetett az?
Már herótom van tőlle kezdek be dilinyózni Csúztam vele és azóta csinálja ezt
Mindig ezt csinálja 1700-asnál már remeg az alá kerül le áll
Egyszer csak?
javítás 1db900rr-motorom
Helló
Tanácsot szeretnék kérni van nekem 1900rr motorom 99-es vákumos után égetős és nem akar alapjáraton járni vagyis kb1700-as fordulat alatt leáll és hiába húzok neki gázt semmi következő indításra újra jár de ha a kritikus fordulat alá esik hip hop le ál kicsit meg ugrik és le ál miért lehet?
Hali. Köszi mindenkinek a hozzászólását.
Hétvégén húzzák szét a blokkot, akkor már okosabbak leszünk. Valaki tud ehez a motorhoz blokk alkatrészeket?
Mégegyszer köszi a tippeket.
Sziasztok!

Van egy 50-es Gileránk. A gond az vele, hogy kb. tíz perces állás után nem emel ki a kuplungja. Csak úgy oldódik meg a dolog, ha behúzott kuplunggal 2-es, vagy nagyobb sebességbe téve megvan mozgatva a motor. Ezután azonnal beindítva a gép, teljessen normálissan müködik. Aztán ha leállítod a motort, és utána rögtön indítózól, semmi gond, müködik rendesen, nem is csúszik. De viszont mint ahogyan már említettem vársz kb. 10 percet, akkor megint előjön ez a gond. Olyan mint ha összeragadnának a lamellák, és az első kuplung behúzásra nem reagálnának. Az olajat már cseréltük, de semmi változás. Szerintetek mi lehet a gondja? Előre is köszönöm!
Leellenőriztem, és működik rendesen a kar. Nincs se kiakadva, se megnyúlva.
Tegnap sikerült végülis beindítani, de nem gyengén kell erősebben rárúgni...
Vmi nem kerek...
Ezen már túl vagyok!1 csanádapácai elég neves ill komoly szerelő volt az álldozat ! És ő is érdekesen nézett rám mikor ezt elújságoltam neki Végül is ő az exup szelep "berágódására" gondolt, vagy a láncfeszítő nem elég jó működésére! szó szerint: két fog közt van a tengely és még nem tud ugrani a köv. fogra! Asszem vmi ilyesmi volt a diagnózis!Azóta kiderült az exup JÓ! Ő ajánlotta a szelephézag állítást /amúgy azóta bárkivel beszéltem ezt ajánlotta!/De ilyenről még SENKI nem hallott! Sajna! 1ébként megnyugtatott az illető h. semmi komoly? mert ha már nagy a baj akkor azt mindíg lehet hallani! Mellesleg azóta már 7000km-t letekertem de semmi válltozás!Vannak akik azt mondják hülye vagy !ne hallgatózz! motorozz! Ja amúgy köszi h. foglalkoztál a levelemmel! Ha esetleg vmi eszedbe jut ÍRJ!