dr 350 motoromba 2jeladós elektronika volt.persze a motorom 1 jeladós.
lenne egy olyan kérdésem hogy vettem 1 jeladós elektronikát és mióta beletettem fehér füst jön a kipuból.
állítólag karbibeállítás,mit gondoltok vagy kinek mi a véleménye?
Volt már szétszedve a kuplung? Le kéne kapni a kuplungfedelet, kivenni a lamellákat, megnézni hogy nem banánosak e, nem sérültek, ilyesmi. Rugókra is nézzetek rá, épek e, kinyomó szerekezeten nincs e rendellenes elváltozás. Gondolom bowdenes a kuplungkiemelés?
Akkor a szinkron ja ment volna el?Mert mint irtam volt mintha 1700 alatt nem lenne szikra nem hebeg-habog hanem leáll mintha a vész leállítóval lenne leálítva
Hali.Segítsetek nekem.Van egy zx7-esem és ma motoromelegítés közben fütyülő hangot hallottam a blokk körül kb 4 másodpercig majd elhalkult.Szerintetek mi lehetett az?
Helló
Tanácsot szeretnék kérni van nekem 1900rr motorom 99-es vákumos után égetős és nem akar alapjáraton járni vagyis kb1700-as fordulat alatt leáll és hiába húzok neki gázt semmi következő indításra újra jár de ha a kritikus fordulat alá esik hip hop le ál kicsit meg ugrik és le ál miért lehet?
Hali. Köszi mindenkinek a hozzászólását.
Hétvégén húzzák szét a blokkot, akkor már okosabbak leszünk. Valaki tud ehez a motorhoz blokk alkatrészeket?
Mégegyszer köszi a tippeket.
Van egy 50-es Gileránk. A gond az vele, hogy kb. tíz perces állás után nem emel ki a kuplungja. Csak úgy oldódik meg a dolog, ha behúzott kuplunggal 2-es, vagy nagyobb sebességbe téve megvan mozgatva a motor. Ezután azonnal beindítva a gép, teljessen normálissan müködik. Aztán ha leállítod a motort, és utána rögtön indítózól, semmi gond, müködik rendesen, nem is csúszik. De viszont mint ahogyan már említettem vársz kb. 10 percet, akkor megint előjön ez a gond. Olyan mint ha összeragadnának a lamellák, és az első kuplung behúzásra nem reagálnának. Az olajat már cseréltük, de semmi változás. Szerintetek mi lehet a gondja? Előre is köszönöm!
Leellenőriztem, és működik rendesen a kar. Nincs se kiakadva, se megnyúlva.
Tegnap sikerült végülis beindítani, de nem gyengén kell erősebben rárúgni...
Vmi nem kerek...
Ezen már túl vagyok!1 csanádapácai elég neves ill komoly szerelő volt az álldozat ! És ő is érdekesen nézett rám mikor ezt elújságoltam neki Végül is ő az exup szelep "berágódására" gondolt, vagy a láncfeszítő nem elég jó működésére! szó szerint: két fog közt van a tengely és még nem tud ugrani a köv. fogra! Asszem vmi ilyesmi volt a diagnózis!Azóta kiderült az exup JÓ! Ő ajánlotta a szelephézag állítást /amúgy azóta bárkivel beszéltem ezt ajánlotta!/De ilyenről még SENKI nem hallott! Sajna! 1ébként megnyugtatott az illető h. semmi komoly? mert ha már nagy a baj akkor azt mindíg lehet hallani! Mellesleg azóta már 7000km-t letekertem de semmi válltozás!Vannak akik azt mondják hülye vagy !ne hallgatózz! motorozz! Ja amúgy köszi h. foglalkoztál a levelemmel! Ha esetleg vmi eszedbe jut ÍRJ!
lenne egy olyan kérdésem hogy vettem 1 jeladós elektronikát és mióta beletettem fehér füst jön a kipuból.
állítólag karbibeállítás,mit gondoltok vagy kinek mi a véleménye?
köszi
http://www.youtube.com/watch?v...
Nem az a baja.
Tanácsot szeretnék kérni van nekem 1900rr motorom 99-es vákumos után égetős és nem akar alapjáraton járni vagyis kb1700-as fordulat alatt leáll és hiába húzok neki gázt semmi következő indításra újra jár de ha a kritikus fordulat alá esik hip hop le ál kicsit meg ugrik és le ál miért lehet?
Hétvégén húzzák szét a blokkot, akkor már okosabbak leszünk. Valaki tud ehez a motorhoz blokk alkatrészeket?
Mégegyszer köszi a tippeket.
Van egy 50-es Gileránk. A gond az vele, hogy kb. tíz perces állás után nem emel ki a kuplungja. Csak úgy oldódik meg a dolog, ha behúzott kuplunggal 2-es, vagy nagyobb sebességbe téve megvan mozgatva a motor. Ezután azonnal beindítva a gép, teljessen normálissan müködik. Aztán ha leállítod a motort, és utána rögtön indítózól, semmi gond, müködik rendesen, nem is csúszik. De viszont mint ahogyan már említettem vársz kb. 10 percet, akkor megint előjön ez a gond. Olyan mint ha összeragadnának a lamellák, és az első kuplung behúzásra nem reagálnának. Az olajat már cseréltük, de semmi változás. Szerintetek mi lehet a gondja? Előre is köszönöm!
Tegnap sikerült végülis beindítani, de nem gyengén kell erősebben rárúgni...
Vmi nem kerek...