Engem igazán érdekelt a rajz ! Összerakom neked a kedvedért ! A sima dual helyett bekötök neked párhuzamosan kettőt azaz hengerenként egyet , ugyan úgy egy jeladóval ahogy a soros van ! Rajz nélkül ! Kapsz videót róla ! Bár a karburátor problémánál lettél volna ilyen aktív ! Olyankor lapítasz mint a szar ! Sőt gondolom az óradíjas megnyilvánulások hatottak velőig ! Nagy fájdalom ez nektek !
Hát pedig 35 éve motorozok, did-ből meg télből se ez az első, de ilyen szégyen még soha nem ért, hogy rozsdás a láncom. És semmit se csináltam másként mint eddig. Mellesleg azóta még 2 cimbora jelezte, és nekik se szokványos ez.
Az a tól-ig az függhet a szorítandó anyagtól is ! Pl. a plexi 5-ös csavarjai koránt sem vannak úgy meghúzva , mint fémeket szorító 5-ös csavar ! De konkrétan a Kawa kormánykiflik telószár szorítócsavarjai a felső 10-es 28Nm az alul dupla 8 -asok 21 Nm-re vannak húzva , a kormánykiflik 8-asai 20 Nm-re
Szia!Nem vagytok egyedül az enyém is rozsdásodik.Úgy látszik elfelejtettúk hogy kell ápolni ami azért érdekes mert régen sem csináltam máshogy.De mondhatnám az egy éves exide akkumat is,persze a gari fél év.Vicc amit alkatrészellátásnak hívnak.
téli tárolásról volt szó
a natúr olajtól csak a zsír a jobb konzerválni, csak azt utána szar leszedni
a menet közbeni lánckenésről kár vitatkozni, időnként úgy is egymásnak feszül a 2 oldal
Ja. Az endúródét az Alföldön, nem az utcaiét az Alpok kanyarjaiban, ahol nagyon jól jön az olajozott oldalfal. De ezen aztán nem vitatkoztunk, kenjed csak jó vastagon.
3 hónap állás alatt zárt,száraz garázsban megrozsdásodott a DID láncom, tisztán lemosva tettem le a mocit mint mindig. Említettem cimboráknak, és egyből még hárman mondták hogy az övék is. Ekkora szar lett már ez is vagy kamu láncokat lehet a népszerű vwebshopokban kapni?
ehh nem buzik azok csak válogatni kéne, amit feltehetőleg a gyárba megcsinálnak az össze-vissza értékűeket meg kiszórják a népnek , különben érdekes az is hogy megveszel egy gyári pozicióégőt ledest és nem tart semeddig vagy megdöglik vagy pislogni kezd amit meg otthon összecínezek éveken át megy .... a kocsimba 4db 5 wattos pozicióégő van hátul plusz kettő a rendszámtáblavilágításnak azokat házi gyártásúra cseréltem ocsmányak de évek óta megy, az első lámpába mikor a második szett gyári led égőt raktam egy éven belül beraktam a sima izzót mert lusta voltam előre is ledezni
a natúr olajtól csak a zsír a jobb konzerválni, csak azt utána szar leszedni
a menet közbeni lánckenésről kár vitatkozni, időnként úgy is egymásnak feszül a 2 oldal
Tudja esetleg valaaki verseny kormanyokat mekkora nyomatekkal kell lehuzni?2 imbus ami telora fog valamint 2 ami a kormanycsovet
mert olajozni kell és nem azt a ragacsos fossal fújogatni
akkor nem rohad
nekem a fészerben lóg az utcai láncom 2 éve és nem rozsdás