Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha szépet akarsz és jót akkor valmi 2 komponensűvel fújd
az akril elég könnyen lejön
Igen az a parám, hogy a kompresszorom nem bírná a strapát egész nap homokolnék 1 darab felnit, mundjuk házilag akrillal fújnám. Van egy srác a környéken de sajna láttam a dolgait hát határeset. Lehet a végén homokoltatni vele fogok.
látom felnit már ők sem fújnak
kb 10 ből 9 nem tudja szépen festeni
ráadásul a lakk elég drága
Én a Szinter2000-nél csináltattam a motorvázat.
http://www.szinter2000.hu/
Nem a legolcsóbb, de jó minőségű.
Homokszórást más cég csinálja.
Ezekkel vannak kapcsolatban:
http://www.homokfuvocentrum.com/
Itt leadtam, és a szinter2000-nél meg átvettem. Nem neked kell hurcolni.

Bár szerintem neked ez messzi van. Lehet érdemes lenne körbenézned a környéken.
az olcsó porfestés nagyon gáz, láttam már párat de akkor inkább lefújom spray-vel
Üdv infó kéne merre lehetne (olcsó, minőségi, gyors) vagy legalább ebből 2nek megfelelően homokoltatni felnit? Esetleg még porfestetni is ha olyan árban van. 6 darab felnit kéne megcsináltatnom ebből 2db 18"as így az ár azért fontos lenne. Ötletek tapasztalatok?
sorba vannak kötve
Kettesével sorba , vagy párhuzamosant akartál írni !?
különben megjegyezném hogy a hengerenkénti trafós se mindig akkor ad szikrát mikor kellene legalábbis a srad suzukinak kettesével sorba vannak kötve a trafói és a fz1 nek is ha jól emlékszem (nem jegyeztem meg a trafókat mikor lecsupaszítottam a vázat és ki kellett bogozzam mi hova meg )
A szerelőd vélhetően nem akar rosszat neked , de mint írtam , te válassz magadnak az egyéni vezetési stílusodnak , habitusodnak , na meg a pénztárcàdnak megfelelőt ! Az alábbi szösszenet első bekezdése segíthet ha nem érted !
http://m.shox.hu/cikkek/amit-a... Azzal a kiegészítéssel /legalább is a Kawánál / hogy a gyári betét arany középút , nem teszi tönkre a tárcsát , nem melegszik el , nem üvegesedik meg , az utolsó lehelletéig egyformán fog a fék HA a nyereg is megfelelően van karbatartva . / szervízpercek című galériámban kb. / Hozzá kell tenni a gyárit nem olcsón mérik , de valahogy azt a keveréket nem akarja egy gyártó sem ingyééé osztogatni ! A Kawámra amit most cseréltem 16500 ft volt a hátso gyári , ja és gyáriba nincs ilyen vagy olyan !
motoralkatresz.eu kereseshez is jo
A feszitő biztos hogy gatya. Letekertük a csavart és szemmel láthatóan lötyög a belseje...

Fékek terén kezdek hülyét kapni. 2005-ös FZ6-ba milyen a gyári fékbetét? Szinter? A szerelőm mindenképpen EBC szinter betéteket akar rakni bele... vannak kétségeim :)

Nem tud valaki egy jó kis webshopot ahonnét érdemes alkatrészeket rendelni? Vezérműlánc feszítő, fékbetétek, és láncszett kellene.
Az a kerdes, hogy egy trafonal hogy allitjuk elo ezt a szekunderfeszt? Azt mindegyik trafonal ugyanolyan elven. Vagy nem ertem a kerdest?
Ezt megmondom őszintén nem tudom. Csak annyit hogy most hogy ráírta a szerelőnek kell e gyertyát cserélném annyit mondott hogy idén biztos nem. 2 éve cseréltem azóta olyan 30.000 ment a malacba.
Nem egyenáram, és nem is egyen feszültség, időben változik.
Mert nekünk elektrotechnika órán véletlenül feszültségforrás helyett áramforrásról beszéltünk egy akumlátor esetén , egyessel le is ülhettünk ! De ebből is volt már itt parázs vita , és rámírt egy villamos mérnők hogy engedjem el , mert ezen a fórumon ezt nem tudom érdemben elfogadtatni ! Halgattam rá ! Ahogy egyenáramot sem lehet transformálni és erre régen rájött már Déri-Bláthy-Zipernowsky ! Tehát ha egyenáram , akkor a transformátor után kell hogy valami történjen ?!
Hiszek neked a rajz alapján , már csak arra lennélk kíváncsi , az inbjektor hengerenkénti transformátora után mi készít nagyfeszültségű egyenáramot ?!
Iv fenntartasi feszt nezd. Nem valtakozo.
És közben elég sok áram fogy, azt is tedd hozzá......
Jó lenne ha otthon amikor felkapcsolom a villanyt, vissza ki is folyna az ami előtte befolyt. Sose kéne villanyszámlát fizeni....
Egy egyszerű kérdés !? Váltóárammal lehet galvanizálni ?! Nem muszáj válaszolni !
Tenyleg nezz utana :D
Feladtam !