Igen az a parám, hogy a kompresszorom nem bírná a strapát egész nap homokolnék 1 darab felnit, mundjuk házilag akrillal fújnám. Van egy srác a környéken de sajna láttam a dolgait hát határeset. Lehet a végén homokoltatni vele fogok.
Én a Szinter2000-nél csináltattam a motorvázat. http://www.szinter2000.hu/
Nem a legolcsóbb, de jó minőségű.
Homokszórást más cég csinálja.
Ezekkel vannak kapcsolatban: http://www.homokfuvocentrum.com/
Itt leadtam, és a szinter2000-nél meg átvettem. Nem neked kell hurcolni.
Bár szerintem neked ez messzi van. Lehet érdemes lenne körbenézned a környéken.
Üdv infó kéne merre lehetne (olcsó, minőségi, gyors) vagy legalább ebből 2nek megfelelően homokoltatni felnit? Esetleg még porfestetni is ha olyan árban van. 6 darab felnit kéne megcsináltatnom ebből 2db 18"as így az ár azért fontos lenne. Ötletek tapasztalatok?
különben megjegyezném hogy a hengerenkénti trafós se mindig akkor ad szikrát mikor kellene legalábbis a srad suzukinak kettesével sorba vannak kötve a trafói és a fz1 nek is ha jól emlékszem (nem jegyeztem meg a trafókat mikor lecsupaszítottam a vázat és ki kellett bogozzam mi hova meg )
A szerelőd vélhetően nem akar rosszat neked , de mint írtam , te válassz magadnak az egyéni vezetési stílusodnak , habitusodnak , na meg a pénztárcàdnak megfelelőt ! Az alábbi szösszenet első bekezdése segíthet ha nem érted ! http://m.shox.hu/cikkek/amit-a... Azzal a kiegészítéssel /legalább is a Kawánál / hogy a gyári betét arany középút , nem teszi tönkre a tárcsát , nem melegszik el , nem üvegesedik meg , az utolsó lehelletéig egyformán fog a fék HA a nyereg is megfelelően van karbatartva . / szervízpercek című galériámban kb. / Hozzá kell tenni a gyárit nem olcsón mérik , de valahogy azt a keveréket nem akarja egy gyártó sem ingyééé osztogatni ! A Kawámra amit most cseréltem 16500 ft volt a hátso gyári , ja és gyáriba nincs ilyen vagy olyan !
A feszitő biztos hogy gatya. Letekertük a csavart és szemmel láthatóan lötyög a belseje...
Fékek terén kezdek hülyét kapni. 2005-ös FZ6-ba milyen a gyári fékbetét? Szinter? A szerelőm mindenképpen EBC szinter betéteket akar rakni bele... vannak kétségeim :)
Nem tud valaki egy jó kis webshopot ahonnét érdemes alkatrészeket rendelni? Vezérműlánc feszítő, fékbetétek, és láncszett kellene.
Ezt megmondom őszintén nem tudom. Csak annyit hogy most hogy ráírta a szerelőnek kell e gyertyát cserélném annyit mondott hogy idén biztos nem. 2 éve cseréltem azóta olyan 30.000 ment a malacba.
Mert nekünk elektrotechnika órán véletlenül feszültségforrás helyett áramforrásról beszéltünk egy akumlátor esetén , egyessel le is ülhettünk ! De ebből is volt már itt parázs vita , és rámírt egy villamos mérnők hogy engedjem el , mert ezen a fórumon ezt nem tudom érdemben elfogadtatni ! Halgattam rá ! Ahogy egyenáramot sem lehet transformálni és erre régen rájött már Déri-Bláthy-Zipernowsky ! Tehát ha egyenáram , akkor a transformátor után kell hogy valami történjen ?!
az akril elég könnyen lejön