Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézz utánna.......
Csak remélni tudom , hogy nem komoly a kérdés !?
Gondolod, ide-oda ugrál, a frekvenciának megfelelően?
Váltóáramnál ?! Biztos ha te mondod !
Az áram egyirányba folyik......
Hagyományos trafónál nagy fesz és váltóáram , Hogy is lesz ez más irányú áram ?!
kornyeknek az, de meg hideg van hosszabbra. megbeszeljuk ha nem jutok dulore...
kettonel mas lesz az irany, kettonel normalis.
adatlapot latod
Mármint az elektródák között ?
A hengerenkenti trafos is gyujt holtponton. Az aram iranya lesz mas
Es szabad-e ezt barkinek latnia?

Azt hittem azert irod, mert te is a kornyeken vagy...
Dupla annyit dolgozik, szerintem igen.
nem erezheto. siman mozog fel es le. porszivo es kompresszor tesztre szepen mozog.
mire nem jo ez a nemzetbiztonsagi adatbazis
Gondolod attól mert a kipuffogás végére is be nyom egy szikrát attól hamarabb megy tönkre a tű ?
igen!
mar ha nem kint vagok nemetben. :D
16 ker?
Csak egy kérdés !? A síber lapok mennyire kopottak ?
en nem keverekkepzestol tennem fuggove az irridiumost, hanem trafoszamtol. a zxr zzr parazitaszikras, ebbe ertelmetlen ez a gyertya. vannak erzekenyebb motorok, pl cbf a sima gyertyat lekopi. en nem tapsztaltam ezt, amit te, ettol fuggetlenul ebben a szakmaban barmi lehet. szivesen vettem volna az adatokat, hogy hany km-t mentel ezzel-azzal a gyertyaval es mit vettel rajta eszre... mindegy.
az injektoros motor meg eleg sokfele lehet, nyilthurkosnal szerintem nem allja meg a helyet a tokeletes keverek. az olyan, ahogy eloszor be lett allitva, nincs vezerles, raraksz egy nyitottab vegdobot es mar nem tudja mivan, elrontja.
Ennek magyarázatát, okát, lehet tudni?
Na erre vártam ! Hogy aki tanulta és érez hivatást az érezzen már egy kis preztist hogy igen is végére jár a konkrét esetnek ! És ha ez még dokumentálva is lenne , meghajlok a tudás elött !
imadom az ilyen hibakat, legszivesebben elkernem a motorod, hogy kideritsem, mi az :D
Már hogy minden injektorosba szerepel az irridiumos lehetőség is , vagy hogy nem tökéletes a keverék ?!
De nem ám ! A sima gyertya egyből négyhenger , egyforma melegedéssel , míg a tűelektródás esetenként , és nem mindíg ugyan az , lemarad a melegedésben , a könyököket tapizva , és akár háromhengerezik ! Ugyan ez van ha esetleg túlfolyik valamelyik karbi , ha változik , eldúsul valamelyik henger , abban a pillanatban behal a tű ! Vagy más , belövök egy sort , fasza minden , feldob szinkron fasza , csere tűre , azt már a hangján hallani valami nem fasza , vissza a szinkron , azt tök szar az egész ! Ezért írtam , amelyik vasat muszály dúsabbra állítani , az már nem hajlandó a tűvel normális üzemre ! És igen tudom hogy karbiba nem való tű , pont ezekért a szopásokért , Nem is erőltettem még senkinek , de a sajátomban mindíg is az lesz !