en nem keverekkepzestol tennem fuggove az irridiumost, hanem trafoszamtol. a zxr zzr parazitaszikras, ebbe ertelmetlen ez a gyertya. vannak erzekenyebb motorok, pl cbf a sima gyertyat lekopi. en nem tapsztaltam ezt, amit te, ettol fuggetlenul ebben a szakmaban barmi lehet. szivesen vettem volna az adatokat, hogy hany km-t mentel ezzel-azzal a gyertyaval es mit vettel rajta eszre... mindegy.
az injektoros motor meg eleg sokfele lehet, nyilthurkosnal szerintem nem allja meg a helyet a tokeletes keverek. az olyan, ahogy eloszor be lett allitva, nincs vezerles, raraksz egy nyitottab vegdobot es mar nem tudja mivan, elrontja.
Na erre vártam ! Hogy aki tanulta és érez hivatást az érezzen már egy kis preztist hogy igen is végére jár a konkrét esetnek ! És ha ez még dokumentálva is lenne , meghajlok a tudás elött !
De nem ám ! A sima gyertya egyből négyhenger , egyforma melegedéssel , míg a tűelektródás esetenként , és nem mindíg ugyan az , lemarad a melegedésben , a könyököket tapizva , és akár háromhengerezik ! Ugyan ez van ha esetleg túlfolyik valamelyik karbi , ha változik , eldúsul valamelyik henger , abban a pillanatban behal a tű ! Vagy más , belövök egy sort , fasza minden , feldob szinkron fasza , csere tűre , azt már a hangján hallani valami nem fasza , vissza a szinkron , azt tök szar az egész ! Ezért írtam , amelyik vasat muszály dúsabbra állítani , az már nem hajlandó a tűvel normális üzemre ! És igen tudom hogy karbiba nem való tű , pont ezekért a szopásokért , Nem is erőltettem még senkinek , de a sajátomban mindíg is az lesz !
Azt hittem azert irod, mert te is a kornyeken vagy...
mar ha nem kint vagok nemetben. :D
az injektoros motor meg eleg sokfele lehet, nyilthurkosnal szerintem nem allja meg a helyet a tokeletes keverek. az olyan, ahogy eloszor be lett allitva, nincs vezerles, raraksz egy nyitottab vegdobot es mar nem tudja mivan, elrontja.