Mi változik oldaltámaszon ? Ezt most nem komolyan kérded ugye ? Bármiben is igaza lett volna , ez a karbi most is befolyna , ill, menet közben is becsurogna ! Abban sem értek egyet hogy szivároghat ! És nem is szivárog ! Ha megnyitom a leeresztőt akkor nyit a tűszelep , ha betekerem a leeresztőt akkor meg zár , méghozzá tökéletesen szivárgás mentesen ! És mégegyszer megjegyezném ha csak egy kicsit is túlcsorogna a szelep miatt egy irridiumos gyertya abban a pillanatban megáll mint a szög ! Úgy hogy amit az ember kifejtett abban én semmi igazságot még féligazságot sem véltem felfedezni ! És mekkelek létemre nem mondanám azt hogy szivároghat , azt jó van az úgy , hanem abban a pillanatban szedném szét a faszba aztán ha kell tű és fészekcsere /csak is gyári / ha elég a fészek polírozása akkor az lenne , de hogy nem szivárogna az qrva isten ! Az hogy tünetmentes kis szivárgással egy irridiumos gyertyával azt te csak hiszed ! Te így tanultad , én meg az ellenkezőjét tapasztaltam , tőbb motornál , esetenként kopottabb motorban el sem megy az irridiumos gyertya , a dusabbrea állítás miatt , szerinted melyik a hitelesebb ! ?
Mi változik oldaltámaszon?
Aztán meg... kis mértékű szivárgás a tűszelepnél valóban nem baj... ugyanis üzemszerűen is átenged ugye annyit, amennyit a motor elfogyaszt, hogy tartsa a szintet.
Ha a szivárgás olyan kis mértékű, hogy a normál működés közben (még alapjáraton is) többet fogyaszt a motor, akkor az a motor működés közben tökéletesen tünetmentes. Itt jön képbe (leállított motornál természetesen) egy jó benzincsap ugye, mert ha az valóban tökéletesen zár, akár vákumos, akár mechanikus, és a tulaj nem felejti el elzárni, a motorba nem fog befolyni egy csepp sem.
Úgy hogy vót némi igazság annak a megmondó egy ipari ökörnek...
Én ezt mind elhiszem neked , főleg hogy értelmes embernek tartalak ! Én sem tudnám szakszerűen elmondani , nevükön nevezni az alkatrészeket , mert nem tanultam . DE ! Mekkkkkkcsinyálom legyen az bármilyen ótvar , mert tudom hogy MIT csinálok ! Én az internet világa elött , is ezt csináltam , először azért mert nem volt ki csinálja , aztán már azért mert nem szenvedtem vele mint qrva a templomban , csak kellett hozzá sok sok türelem , tapasztalat ! Egy példa Tavaly év elején 1000km-es friss olajba belefolyt a benzin , én jó szándékkal leírtam hogy figyeljen rá akinek benyócsapja nem vákumos , / de vákumos is befolyt egy boci tavaly amit javítani kellett ! / mert én balfasz módon oldalsztenderen hagytam a garázsba egy hétre , és nem zártam a csapot ! 15e be fájt az új olaj+szűrő ! Nem is ez a lényeg hanem egyből megtalált egy megmondó egy ipari ökör , nem akarom megnevezni , mert most el van a picsáján , aki megmondta , az azért van mert szar a karbi ill. a tűszelep ! Nem tudtam meggyőzni ha szar a szelep az menet közben is befolyik ,és mivel irridiumos gyujtók vannak bent , az azonnal megáll a faszba ! Piszkos kényesek a keverékre ! Ha másért nem ezért jó az irridiumos gyertya a karbis vasba ! Van úgy hogy oldalsztenderen sem folyik be mert pont elzárnak , de előfordulhat ahogy párolog a benzin az úszóházba alább ereszkedik a tű és nem zár rendesen , becsurog . Ez középálványon ritkán , de előfordulhat ! Nos én minden évbe nyomáspróbálom a karbikat , ahogy most is ! És mellékesen megjegyzem nem azért folyt be mert szar a karbi ahogy most már 3 napja nyomás alatt vannak , néha megnyitom a leeresztőket , de mivel hót tiszta a benya ami kifolyik , idén sem kell szétszednem , és köszöni szépen , jól vannak a tűszelepek ! Erre így tél végén érdemes időt szakítani , ha mást nem is , az ablakon az olaj szintet ill. állagát ellenőrizni ! Most egy ilyen befolyás miatt egy R1 vár olajcserére meg javításra ! Nyakig van benyával a blokkja ! Az enyém meg így pihen 3 napja szigszalag csík a benya szintjét jelöli a flakonon !
a 92026 nem kell, az csak egy támalátét, vagy hézagoló, viszont kell az a gyűrű, amelyiknek a száma nem látszik, a generátor forgórészének hátuljára van felcsavarozva 3 csavarral...
pont ennel a hiba megoldasanal, illetve megvitatasanal dobbentem meg azon, hogy nem tudja a mester, hogy mi az a venturi. nem tudja konkretan mitol mukodik egy cv karbi. nem tudja mitol mennek fel a vakuumtolattyuk egy karbiban. szerinted megcsinalna 1 perc alatt ezt a szopatos hibat?
a modor masodlagos lenne, ha nem egetne be magat folyamatosan, hogy alap dolgokat nem tud. es o megy hazhoz a lofaszert, de annyira nincs kepben sok dologgal, hogy meg is volt itt rendesen csinalgatva azzal a lofasszal. raadasul nagyon konnyeden. olvass vissza egy picit :D
Köszönöm a válaszokat, akkor megnyugodtam hogy a töltés rendben :) Idénre beszereztem egy motoros GPS-t amit majd a gyári fix töltőjével kötök be ;) Majd tesztelem...
Fékek terén akkor szerintem maradok a simánál. Azt hiszem a mostani sem szinter, és azzal sincs gondom :)
Vezérműlánc feszítőre valaki? Cseréljem a vezérműláncot is, vagy elég csak a feszítőt?
Na ja. Csak ha messz egy megbeszelesre es epp kikeveredtel a dugobol akkir sefitseg, hogy megtippeli hogy mikor erhetsz oda. Hangsulyozom nem a szomszed varosrol beszelek.
Jó néha azért, ha van:) de többnyire én is pairalapún közlekedek, legalábbis csapásirányokat azon jelölöm ki. Magyarországon, Felvidéken nem tévedek el, de nagyon idegenben jól szokott jönni.
Cserélj USB töltőt. Vagy kábelt. Egyébként az enyém sem képes töltődni rendesen folyamatos használat mellett a nagy kijelző miatt, 2 A-es usb-vel. Amikor nem szükséges látnom, akkor a kijelzőjét lekapcsolom.
Tökéletes a töltésed , ha zselés aksi van benne , akár magasabb is lehetne ! Ami a féket illeti , az a te habitusodnak megfelelőt válassz ! Van jobb betét ami fejre állít , de megeszi 2 garnitúra a tárcsát , ill. a másik véglet hogy elpuhul a kezed alatt , viszont vizes kerékkel is megállsz , a tárcsád meg örökös ! Én az arany középutat választom mindíg azaz csak is gyári betéteket !
lehet mert igy jartam miota 2A-as toltot hasznaltam azota nem volt ez. Az 1-1.2 a-s usb tolto keves a maximalis fenyerohoz. Azota mar motoros navi van.
Sziasztok!
Remélem jó helyen kérdezek. Egy 2005-ös Yamaha FZ6-ról lenne szó.
1. Az mennyire normális, hogy 35e km-nél van egy kis vezérműlánc zörgés? Valószínű a feszítő szarik be, de ilyenkor elég csak a feszítőt cserélni, vagy azzal együtt a láncot is kéne?
2. Fékbetétekből mit ajánlotok? A szerelőm folyton azt mondogatja, hogy csak szinter betétben gondolkodjak... Mit gondoltok erről? Milyen típusú betéteket javasoltok?
3. Még tavaly, egy túra alatt történt, hogy az USB töltőn keresztül 4000-es fordulat alatt nem volt képes tölteni egy autós GPS-t.... Most multiméterrel méricskéltem feszültségeket és kíváncsi lennék a véleményetekre. A téli állás után, egy kb 50 km-es motorozás után méricskéltem. Szerencsére videóra vettem a mérést, így pontosan ki tudtam elemezni :)
1. mérés: gyújtás nélkül: 13,01 V
2. mérés: gyújtást ráadva: 12,66 V
3. mérés: indítózás közbeni legalacsonyabb feszültség: 10,46 V
4. mérés: indítás + 5 sec, alapjáraton: 12,88 V
5. mérés: indítás + 18 sec, alapjáraton: 13,03 V
6. mérés: indítás + 30 sec, alapjáraton: 13,15 V
7. mérés: indítás + 55 sec, alapjáraton: 13,30 V
8. mérés: 3800-as fordulaton tartva: 14,01 V
9. mérés: alapjárat: 13,06 V
10. mérés: 6000-es fordulat: 14,02 V
11. mérés: alapjára: 13,70 V
12. mérés: 4000-es fordulaton tartva: 14,05 V
13. mérés: 6000-es fordulaton tartva: 14,05 V
14. mérés: alapjára: 13,96 V
Lehet ezekből az értékekből valamire következtetni? Rendben vannak, vagy inkább alacsonyak? Ha nem jók, akkor hogy lehet kiszűrni, hogy a fesszabályzó vagy a generátor a ludas?
Nem. Ma kb 20 km-ert mentem. Nem fokozat fuggo, neha elojott. Meg az uzemanyag hiany is. Mondjuk erre gyurtam, maskor nem megyek ennyivel es nem forgatom eddig.
Na most akkor még egyszer pontosítok , ha az adott témához érdemben nem tudsz , akarsz hozzászólni márpedig ehhez tök hülye vagy , kérlek az én hozzászólásaimat figyelmen kívül hagyni , még ha szakmailag , vagy lelkileg sértő számodra ! Itt a problémához kel hozzászólni , nem pedig hozzám szólni ! Érzed a különbséget ? Szóval ne szard tele ezt a fórumot is , egyszerűen tedd túl magad ezen , és ereszd el !
Jajj ne legy mar besertodve,Siman betettelek egy fiokba.Jol elvagy ott.
A szemelyes ellentet csak a te fejedben letezik mert ehhez ket ember kell.Es csak te vagy benne.
Az egesz mondandod csak egy nepszeru panel amit lehet szajkozni.
Nagyon messze van a valosagtol.
Ismerek tobb szerelot akire rabiznam a motoromat,legalabb akkora tudassal mint a mester.
csak nekik nncs akkor reklamjuk.
Viszont en szeretek mindennek utanajarni.Sajat magam megoldani.De sajnos nincs akkora idomennyiseg erre.Igy lassan haladok.
Vagyis nem,de van olyan hogy ket-harom hetet felre van teve.Amit te helytelenul szenvedesnek titulalsz.
Es ez nem igaz.
Aztán meg... kis mértékű szivárgás a tűszelepnél valóban nem baj... ugyanis üzemszerűen is átenged ugye annyit, amennyit a motor elfogyaszt, hogy tartsa a szintet.
Ha a szivárgás olyan kis mértékű, hogy a normál működés közben (még alapjáraton is) többet fogyaszt a motor, akkor az a motor működés közben tökéletesen tünetmentes. Itt jön képbe (leállított motornál természetesen) egy jó benzincsap ugye, mert ha az valóban tökéletesen zár, akár vákumos, akár mechanikus, és a tulaj nem felejti el elzárni, a motorba nem fog befolyni egy csepp sem.
Úgy hogy vót némi igazság annak a megmondó egy ipari ökörnek...
a modor masodlagos lenne, ha nem egetne be magat folyamatosan, hogy alap dolgokat nem tud. es o megy hazhoz a lofaszert, de annyira nincs kepben sok dologgal, hogy meg is volt itt rendesen csinalgatva azzal a lofasszal. raadasul nagyon konnyeden. olvass vissza egy picit :D
A kopás gondolom majd látható.
Vagy mindkettő.
Fékek terén akkor szerintem maradok a simánál. Azt hiszem a mostani sem szinter, és azzal sincs gondom :)
Vezérműlánc feszítőre valaki? Cseréljem a vezérműláncot is, vagy elég csak a feszítőt?
Elektromos hiba,jelado.kontakt hiba kizarva?
Remélem jó helyen kérdezek. Egy 2005-ös Yamaha FZ6-ról lenne szó.
1. Az mennyire normális, hogy 35e km-nél van egy kis vezérműlánc zörgés? Valószínű a feszítő szarik be, de ilyenkor elég csak a feszítőt cserélni, vagy azzal együtt a láncot is kéne?
2. Fékbetétekből mit ajánlotok? A szerelőm folyton azt mondogatja, hogy csak szinter betétben gondolkodjak... Mit gondoltok erről? Milyen típusú betéteket javasoltok?
3. Még tavaly, egy túra alatt történt, hogy az USB töltőn keresztül 4000-es fordulat alatt nem volt képes tölteni egy autós GPS-t.... Most multiméterrel méricskéltem feszültségeket és kíváncsi lennék a véleményetekre. A téli állás után, egy kb 50 km-es motorozás után méricskéltem. Szerencsére videóra vettem a mérést, így pontosan ki tudtam elemezni :)
1. mérés: gyújtás nélkül: 13,01 V
2. mérés: gyújtást ráadva: 12,66 V
3. mérés: indítózás közbeni legalacsonyabb feszültség: 10,46 V
4. mérés: indítás + 5 sec, alapjáraton: 12,88 V
5. mérés: indítás + 18 sec, alapjáraton: 13,03 V
6. mérés: indítás + 30 sec, alapjáraton: 13,15 V
7. mérés: indítás + 55 sec, alapjáraton: 13,30 V
8. mérés: 3800-as fordulaton tartva: 14,01 V
9. mérés: alapjárat: 13,06 V
10. mérés: 6000-es fordulat: 14,02 V
11. mérés: alapjára: 13,70 V
12. mérés: 4000-es fordulaton tartva: 14,05 V
13. mérés: 6000-es fordulaton tartva: 14,05 V
14. mérés: alapjára: 13,96 V
Lehet ezekből az értékekből valamire következtetni? Rendben vannak, vagy inkább alacsonyak? Ha nem jók, akkor hogy lehet kiszűrni, hogy a fesszabályzó vagy a generátor a ludas?
Köszi
Te tenyleg fura vagy.
A szemelyes ellentet csak a te fejedben letezik mert ehhez ket ember kell.Es csak te vagy benne.
Az egesz mondandod csak egy nepszeru panel amit lehet szajkozni.
Nagyon messze van a valosagtol.
Ismerek tobb szerelot akire rabiznam a motoromat,legalabb akkora tudassal mint a mester.
csak nekik nncs akkor reklamjuk.
Viszont en szeretek mindennek utanajarni.Sajat magam megoldani.De sajnos nincs akkora idomennyiseg erre.Igy lassan haladok.
Vagyis nem,de van olyan hogy ket-harom hetet felre van teve.Amit te helytelenul szenvedesnek titulalsz.
Es ez nem igaz.