Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezzel nem ertek egyet
hany km-t mentel az irridiumossal, amikor kicserelted, tehat az 5 ev alatt? az elektordara csak raneztel a sima es az irridiumos eseteben is a cserenel... illetve a hideginditasnal a tuneteket a sima gyertyaval nem produkalja a motorod?
Dobok egy karbi képet a cbf karbijáról.

Komment nélkül. Ennyire szedtem szét (csak a négyet nem húztam szét)

És nem találtam semmi különlegeset. (Ha a kiesett főfúvókát nem tekintjük annak. A fúvókákon nem láttam nyalás, vagy bővítés nyomát - persze ettől még valaki szépen belenyúlhatott...)
a 12 ezerre írtam
Melyikre irtad?
Akkor a honda a jobb?
De csak gondolom , tapasztalom , mert tanulni nem tanultam !
És szinte minden injektorosba , mert tökéletes a keverékképzés !
Gixerekbe is...
Így igaz , de azt hogy milyen minőségű , és főleg mennyiségű szikrát szór a zizi csak a japánok tudnák letérképezni ! Nem is lehet egy lapon említeni a két vasat !
Az XX-be alapból iridiumos gyertya vam 48 ezres csere periódussal - nem mitosz ( a hagyományos gyertya cca 20 ezer). Ami viszont fura, hogy a zzr1400-be szintén iridiumos gyertya, harmadáron, 12 ezres csere.
Olyan nem rendelhető nincs is számozva sem oemparts-on sem sehol.
A hőértékek azonosak ! Csak az egyik ötvözött vas elektródás a másik meg irridium tűelektródás !
Én nem vettem észre különbséget , élettartam között , mert nem akkor cseréltem mikor beszart , hanem ha úgy voltam pont egy egy szervízeléskor , pl. 5 évente , így több garnitúra is volt ill. van , mindegyik tökéletes még ! Pl. amit most ekecselünk rettenetet , abba cr9-eseket raktam , de lehet vagy 15 évesek is , hibátlanok !
Én ma betöltöttem a friss olajat, szűrőket cseréltem, a fékfolyadék is új, úgy hogy indulhat a szezon.
Hallottam mítoszokat (magam nem láttam) hogy az xx-Ben az irridiumos dupla akkor intervallumot és bírt mint a sima. De ezt alátámasztani nem tudom csak amolyan hallomás.
Valószínű a magas hőérték miatt. Lehet holnap gurulok kora délután egy rövidet, csak az íze bűze kedvéért.
Nem. A sima gyertyahoz kepest mennyit bir futasteljesitmenyben az irridiumos?
Volt-e kulonbseg a zxr-nel es a zzr nel a sima es az irridiumos gyertya elettartama kozott?
Ha jó a motor , örökös mint a szegénység ! A mostani 3 éve van a motorban , azzal a pici ténnyel , ha márciusban hidegebb időben rávesznek a hülyeségre , hogy guruljunk , akkor vissza kell tenni a sima cr9-eket mert az iridiumos nem szereti ezen hideg időszakokat !+ Hogy miért , ne kérdezd , nem tudom ,/nem tanultam / de tapasztaltam hosszú éveken kersztül és ez nem csak a Ziziknél , a ZXR-nél is dettó !
Oke akkor megnezem az adatlapod :D
Szoval zzr 1100. Ott mi a kulonbseg az elettartamban?
Az a boci , igen , abba normál gyertya volt , annak szimplán átfolyt a vákum csap , és telerakta a blokkot benyával ! A saját motraimban volt és van irridiumos gyertya !
Az irridiumos gyertyanak mennyi volt az elettartama a bociban? A boci a gsxf 750 lenne?
ilyesmit láttam már én is
ki volt kopva a tengely és nem fogta meg a golyó ha kihúzta, aztán mindig visszaugrott a szivató a motor rázkódástól
Hülye telefon miket ir.....
Stermelőtől jött a motor. És még a keresztneve is Harley a palinak. Bármilyen szerelők is vannak. Vagy ez spéci tuning?