könyörgöm, ezt nehogy így feltedd, szerintem ez az anyag védi meg a felületet a krómozás alatt, a krómozó meg lusta volt letakarítani... de miért nem kérdezed meg őt?
Sem a szinkron, sem az alapjárati keverékszabályzó állása nem befolyásolja a teligázas, 8-9000-es fordulaton lévő dadogást... Főfúvóka, levegőszűrő esetleg
Üdv! A napokban eljut szerelőhöz a motorom az alábbi hang jelenség miatt: http://youtu.be/BVWvgYbzNKg;t=0s&list=WL&index=58
Ez úgy indult, hogy 100-ból 1 a videón első indításkori hangot hallatta. Azt is hidegben reggel sok állás után. Ugorjunk... Random jön 40%-ban mind1 hideg vagy meleg van. Sztem a szabadonfutó kopott meg és el el kapja, nekem még kehesen is ha elkapja és beindul. Egyéb ötlet? Már ha csak ez a baj egy vagyon lesz. Egy oka van amiért nem én bontom meg: Nem vagyok szerelő, hiába tudom hány kilóval kell a mágnest meghúzni, hiába ismerem a robbantott rajzot, nem az én terepem. Esetleg valakinek volt már ilyen baja?
Nos megigertem. Tavaly évvége felé elég komoly fórumélet alakult ki, hogy miért nem megy a motorom sík uton 150-nél többet és miért nem akar 6-7 ezer fölé forogni. Akkor a karburátor szétszedése után szembesütlem vele, hogy az egyik karbiban a főfúvóka ki volt csavarodva a helyéről. (Honda CBF 600, karburátoros).
Ma meg volt a próba kör. Hát még finomításra szorul.
- Már jóval 190 felett is megy.
- Jól gyorsul minden fokozatban, komoly emelkedőkön is jól gyorsul és bőven 160 felett megy.
Ami gond:
- 8-9 ezres fordulat között durván bedadog minden fokozatban. Ha ezen átlendül akkor simán forog 11-ig.
- intenziv és erős gyorsítások után (folyamatos gyorsítás) 8-9 környékén elfogy a benzin a karbikból. 3-5 másorpercig lassul majd kisebb fordulaton magához tér és megy tovább.
Szinkron a szétszedés után még nem volt rajta. Alapjárati levegő csavarok gyári értéken, emlékeim szerint 2,25-2,5 körül lehetnek.
A tolattyúk felmentek, a pillangó szelepek (vagy hogy hívják őket szakszerűen) egyszerre nyitnak - ránézésre. A karbik szétszedéskor nem voltak széthúzva egyenként a karbik (4 egyben maradt.) Minden fúvóka kitisztítva, átfújva karbitiisztítóval, műanyagsörtével és kompresszorral is.
Ugyan nem értek hozzá, de próbáld meg óvatosan megkaparni egy tapétavágó pengével, lehet az is elég lesz. A furatokat meg egy fúrószárral kitisztítanám.
Sziasztok. Van valaki itt aki galvanizáltatott/krómoztatott már oldal dekliket? Van egy Intruder aminek a 2 oldala lett megcsinálva, viszont a csavar furatokban marad valami gyanta szerű, félig-meddig sárgás áttetsző anyag és a tömítettsége is kicsit oda lett, mert nem síkban maradt a felülete ami a blokk középpel érintkezik, hanem vannak rajt (más szóval nem tudom kifejezni) kis huplik, mintha elfolyt volna rajta egy bizonyos anyag. Mivel lehetne ezt síkba hozni? Finom olajos csiszolópapir? Vagy tegyek az új tömítés mindkét oldalára minimális pasztát még?
Hát mert az alapjárati keveréket be kéne állítani előbb. Az is része a szinkron állításnak.
Ha ki kell nyitnod a karbit, hogy életben maradjon, akkor a vákuummérők már hülyeséget néznek, arra felesleges állítani.
Suzuki DRZ400S motorom service manual-ja SS-05-ös villaolajat ír elő, vagy ezzel egyenértékűt. Milyen ajánlanátok? Pl. innen: https://www.motul.com/hu/hu/pr...
Az olaj szórást megoldottam.de nem lehet szinkront állítani mert nincs rendes alapjáraton ès ha tartom a gázt akkor is ugrál.ha a nègy óra egy èrtèket mutat akkor még katasztrófa.Pörög majd leáll vagy alapjáraton jár majd gázt adok neki ès alig akar visszaesik a fordulat.gyertyák ùjak
Attól függ milyen motor.
2T esetén elégé nehezíti a működést ha falsot kap a forgattyúsház.
4T esetén sem egészséges ha lyukas az olajteknő, de a szinkront nem befolyásolja...szóval simán csak elcseszted
Sziasztok ha a blokk szórja az olajat akkor befolyásolja az alapjáratot?mivel a blokk közèpnèl folyik.csináltam csinkront de mèg szarabb lett mint mikor nem csináltam.gondolom mert falsot szív.
A vezérláncokból kiindulva max egy rezgés csillapító van a a húzón , a lefutót meg feszítik ! Azért kap akkor ez a feszítő indításkor ! Ennek ellenére nem voltak ilyen gondjaim !, Hogy a kuplung ledarálja a kosarat !
Ez úgy indult, hogy 100-ból 1 a videón első indításkori hangot hallatta. Azt is hidegben reggel sok állás után. Ugorjunk... Random jön 40%-ban mind1 hideg vagy meleg van. Sztem a szabadonfutó kopott meg és el el kapja, nekem még kehesen is ha elkapja és beindul. Egyéb ötlet? Már ha csak ez a baj egy vagyon lesz. Egy oka van amiért nem én bontom meg: Nem vagyok szerelő, hiába tudom hány kilóval kell a mágnest meghúzni, hiába ismerem a robbantott rajzot, nem az én terepem. Esetleg valakinek volt már ilyen baja?
Ma meg volt a próba kör. Hát még finomításra szorul.
- Már jóval 190 felett is megy.
- Jól gyorsul minden fokozatban, komoly emelkedőkön is jól gyorsul és bőven 160 felett megy.
Ami gond:
- 8-9 ezres fordulat között durván bedadog minden fokozatban. Ha ezen átlendül akkor simán forog 11-ig.
- intenziv és erős gyorsítások után (folyamatos gyorsítás) 8-9 környékén elfogy a benzin a karbikból. 3-5 másorpercig lassul majd kisebb fordulaton magához tér és megy tovább.
Szinkron a szétszedés után még nem volt rajta. Alapjárati levegő csavarok gyári értéken, emlékeim szerint 2,25-2,5 körül lehetnek.
A tolattyúk felmentek, a pillangó szelepek (vagy hogy hívják őket szakszerűen) egyszerre nyitnak - ránézésre. A karbik szétszedéskor nem voltak széthúzva egyenként a karbik (4 egyben maradt.) Minden fúvóka kitisztítva, átfújva karbitiisztítóval, műanyagsörtével és kompresszorral is.
Ha ki kell nyitnod a karbit, hogy életben maradjon, akkor a vákuummérők már hülyeséget néznek, arra felesleges állítani.
Suzuki DRZ400S motorom service manual-ja SS-05-ös villaolajat ír elő, vagy ezzel egyenértékűt. Milyen ajánlanátok? Pl. innen:
https://www.motul.com/hu/hu/pr...
Köszi!
2T esetén elégé nehezíti a működést ha falsot kap a forgattyúsház.
4T esetén sem egészséges ha lyukas az olajteknő, de a szinkront nem befolyásolja...szóval simán csak elcseszted