Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majd beszámolok, hogy mi volt.
Tőlem nem fogod (meg senki sem) megtudni. Fel is ajánlotta, hogy vigyem vissza, de ha egyszer elvesztem a bizalmat...

Tudod.
egyébként részeredmény, hogy legalább többet megy mint 150 és kiforog tiltásig. Ez a hivatásos ismert (és elismert) szerelőnél történő kétszeri javítás után sem volt igy. Pontosabban előtte jól ment, csak belenyúlt.

És mégegyszer. Hivatásszerűen ebből él...
Máris kiváncsivá tettél
Nem tudom figyelted-e, hogy nem irtam be hogy ki volt a szerelő. Ha beirnám sokan meglepődnének itt.

Más. Valljuk meg főfúvókát meg alapjáratit vagy azt 2-3 félét nehéz összekeverni. De ha mégis service manual eligazít....
Semmi koze a szemelyes ellentetnek.
Nem szerelek csak amator szinten sajat magamnak.
Ket dolog van,az egyik hogy kevered a valodi tudast az autodidakta modon sok szorgalommal kiseggelt semat a valodi tudassal.
A 400 eves profizmus ugy fagyott le egy sima aprilia pegasotol mint a vöcsok.
Mert az alapveto elmeleti tudas nincs meg amire lehet epiteni.
Es emiatt vagy elkezdi tanulni most azt amit az altalad fikazott tanulo csuklobol tud,vagy marad a ketszazeves rommatakolt szarokbol varat epitesnel keves penzert.
En amire szanok idot utananezek azt hidd el megcsinalom.
Nem mindenki időmilliomoy betotalicskazo.
Te legalább értelmesen állsz hozzá ! Szóval az a gond hogy a bíbelődésnek hajtépés a vége , mint jelen esetben várd ki míg valaki érdemben segít a rídernek !
Itt arról van szó sokszor, hogy mondjuk taschihoz esélytelen amúgyis, hogy eljusson, mert pl kurva messsze van, viszont a saját motorján megtudná csinálni, mert szeret vele bibelődni. Nem haszonszerzés a cél, meg nem is a fillérbaszás hanem saját öröme. Ha meg ugyis másra bizza akkor nem hiszem hogy szükség van segítségre. Az OKJ sem feltélenül baj, mert ha szivvel lélekkel csinálja, akkor fog tanulni folyamatosan és idővel nekik is lesz rutinjuk, tapasztalatuk. A saját tudásomra alapozott mások hülyének nézése meg elég ostoba dolog.
Személyes ellentétünk miatt ezen a fórumon kár belém állnod ! Mert ehhez aztán hóóót hülye vagy ! Mondtam már neked van erre más fórum , de a szerelést te mellőzd !
Az elejetol a vegeig.Komplett.
Melyik a hülyeség , szerinted ?!
Ez ugy ahogy van netto hulyeseg.
Nem azt mondtam hogy megválaszolta volna , hanem hogy két pillanat alatt megcsinálná ! A másik hülyézése sem véletlen , mert a mások szar munkái után a legnehezebb javítani ! Ez meg ezért van ! Aztán hidd el jöttek az OKJ-sek a nagy megmondók , akik most mélységesen kussolnak ! Ahogy arról is hogy 8-10e /h díjjal, vagy 3ezer valamennyi 20 percenként , faszt sem tudnak javítani , csak cserélni , azt is nehezen , mert alvázszám kell ahhoz is , és még ha a kezükben van az alkatrész is szart rendelnek ! szóval ezek nagyobb problémák , mint Taschi esetenkénti modora ! Teszem ezt úgy , hogy soha nem találkoztam vele , és osztott már engem is ! De hidd el az ő tudását , ha 400 évig élnek mint a teknősbéka sem fogják megtanulni sehol a világban iskolapadban ! Ilyen emberek az értékek , nem a 12/egytucat papírtz lobogtató ipari ökrök !
Ez azért butaság, mert Taschi ezt sem válaszolta volna meg normálisan. A 15 mondatos válaszában lenne egy félmondat a problémáról, az összes többi meg másik hülyézéséről. Talán pont erre nincs szüksége sokaknak.
Hát ezt mondom , minden tiszta minden jó , és még is szar ! A fuvókákat kalibrálni kell , ha valaki hozzányúlt elötted , mert lehet 5-ös hegesztő pálcával tisztította ! De hidd el hiába szeded atomjaira , ha csak fujdogálod , és nem tudod mit miért hova melyiket milyenre kár hozzányúlni ! Te szerinted minden rendben van , még sem jó ! Szerintem meg nem hozzáértő nyúlt hozzá ! Ezt nem lehet könyvből megtanulni , és ha itt sok ostoba ember nem nem utálta volna ki a Taschihoz hasonló szerelőket rég túllennél a problémán , mert bekötött szemmel kezét a seggébe duzgva is sec perc alatt rendbe vágná azt a szarodat ! E helyett még itt fogsz sokáig írogatni , mert a nagy megmondók mélyen kussolnak ilyenkor , mert hozzá sem tudnak szólni ! Szóval kitartás !
olvasom. pont ennyire szedtem szét. Minden fémtisztán összerakva, fuvókák, áztatva, műanyagsörtével átfúzve, átfújva.

Nem volt alatta szűrő.

Ha érteném nem irnám le.. :)

Enyém ehhez képest gyári állapot...
Még egyszer , nem a helyes sorrend , hanem megfelelő furatok , és a tűszelep fészket ha kiveszed nincs-e alatta szűrő ? De ez a fujogatás , nézegetés ez csak ekacselés ! Pont most van egy ilyen problémája egy ZZR-nek arra is írtam hogy ha minden rendesen megvan nézve ellenőrizve nem létezik hogy nem jó ! Oda tettem is képeket milyen karbisort is fel lehetett támasztani , ezért nem értem hogy minden jó minden fasza és szar az egész ! ?
https://www.sportmotor.hu/foru...
Nem is kétség, hogy ott kell keresn a hibát.

Tankból fémszűrő kivéve, megtisztítva.
Vákumcsap szétszedve, működik, membrán ép (kérdés, hogy szállít-e eleget). AC ebben nincs, vákumcsapos.
Benzincső gyári.
Tűszelepek kivéve, kitisztítva, átfúlya. Alatta nem volt semmi szutyok.
Fuvókák épek, helyes sorrendben berakva.

Persze lehet pont most kapott fel valamit, kitudja...
Nem szeretek táv gyógyítani , de ha a levegőszűrő nem változott , a karbit meg ekecselték , akkor nem kell atomfizikusnak lenni hol keresd a hibát ! Mivel teli gáznál terhelésnél csuklik , köze nincs a szinkronhoz , sem alapjárati rendszerhez . Ilyenkor teletorok levegő , felemelkedett membránok , amik teljesen kihúzzák a tűt a kehelycsőből , ami alatt a főfuvóka van ! Amikor én szétbaszok egy sort a szar lefaragása után kalibrálom ellenőrzöm , hogy az elöttem ekecselők mennyire baszták el a fuvókák furatait , csak ezután kerülnek a helyükre ! A másik a benzin mennyisége ami ilyenkor kell a legtöbb , és esetleg kritikusan ürül az úszóház . Ez két esetben fordul elő , alacsony benzin szint , , vagy nem folyik elég utána ! Ez további lehetőség szerint több oka lehet , vagy valaki vékonyabb csövet ekecsel a benzincsapra , AC pumpa nem nyom eleget , a benzin szűrője koszos , vagy amit sokan elfelejtenek , a tűszelep fészke felett is lehet szűrő , ami pont a karbi szutykulásakor megy tele dzsuvával szóval ilyeneket kell keresgetni !
Akkor az nem lehet.
ja persze nem gyári a kérdésedre a válasz, de eddig évekig nem volt vele gond...
igen. ugyanaz a hiflofiltro amivel 5-6 éve járok (mármint márka, mert évente cserélem..)

negativ a féktiszitító teszt is hiába fujkálom. Még a vákum pumpára gyanakszom, hogy nagy fordulaton keveset szállít. Bár ha nem csutka gázon megy, akkor magas fordulaton is megy sokáig, csak csutka gyorsításnál fogy el ...

Na ha melegszik újból vissza másik szerelőhöz. Csak az messzebb van és még hideg akkora távolságra...

Bár lehet gariba visszaviszem ahhonnan hoztam... :)
A légszűrő mielőtt cserélted gyári volt-e és amire cserélted az ugyanaz-e mint ami benne volt? Bár azt írtad még a saga elején, hogy szerelőnél volt karbipuccon így mivel állítgatás is lehetett közben a kérdésem akár felesleges is.....de azért leírom.
Total tiszta a karbi. Az üzemanyag utja is ellenőrizve. Agyonra átfújkálva....

Levegő szűrő új. Kb mint amikor letilt az elektronikus fordulatszám szabályozás.. A gyertyák is újjak...