Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a tippeket! Mindenképp megpróbálom aztán meglátjuk!
Ez Yamaha specialitás.
Ne menj vele egy centit sem.
Halattasd meg valakivel, mert sokkal nagyobb költségektől kímélheted meg magad.
Az, hogy a négy dugattyú egyforma magasan van, lehet teljesen üzemszerű is akár.
Két hengeren zárt szelepek is, mivel a vezérműtengely felváltva nyitogat-zárogat.
Miután minden csavart kivettél, még találnod kell kettőt-hármat....
Plusz a kuplung alatti alkatrészek, plusz a generátor tekercs esetleg...
Loctite.
Van barnáspiros, fekete, meg még vmilyen.
A feketét ajánlom.

http://www.autocolor.hu/index....
Hi! Spanomnak történt ugyanez 400-as banditon. telehugyozta a karbi a hengereket, lefolyt a karterbe. Elindította, alapjárat, megragadt. Utána elindult nagynehezen, utána cserélte csak le az olajat, aztán egy erősebb körön megállta az egyik dugattyú, hajtókar leszakadt, azt szétkalapálta a blokkot. Blokkcsere. Amúgy ha benzin folyik a hengerekbe, vagy akár olaj, egy eldőlés után, nem szabad indítózni, mert az önindító tekeri, a folyadékot össze nem tudod nyomni, aztán a hajtókar meg görbül. Szóval ilyenkor gyertya ki, azt kijáratni. Most valószínű ennyivel nem úszod meg.
A dekompresszorkarnak nincs megnyúlva vagy kiugorva a bowdenje? (már ha bowdenes)
Hát eddig úgy volt a folyamat, hogy:

Gyújtás --- dekompressziós kart behúzni --- lassan a berúgókart nyomni, amíg ki nem kattan a dekomp. kar --- ezután rárúgni, és indul... és nem kellet izomból rárúgni, ment szépen normál rúgással is.
Most ugyanez a folyamat, de vmiért sokkal-sokkal több erő kell az utolsó fázishoz. Annyival több, hogy van úgy, hogy megállok félúton, mert akkor ellenerő van a karban, hogy meg sem tudom rúgni. Pedig cca100kg vagyok :)
Szóval nem értem. Egyik napról a másikra történt ez, hogy nehezebben tudom berúgni.
Figyu csak szoktak olyat pl:.fzr1000, hogy a henger levétele után lehet hozzáférni csak a csavarokhoz ami még összefogja a két blokkfelet!Ez csak 1 tipp! Bár nem tom h. a te mocid ilyen-e ami így van megoldva!Ez sajna több melóval jár és többletköltséggel!
HELLó! Lecso,Kozmax! Titeket ajánlottak! A probléma kiküszöbölésére. Na szóval:99-es R1 a moci! 4500-as fordulattól fura hang lentről,/Csak menet közben /alapjáratról kis gázfröccs, akkor is de csak melegen!Gondolok vez.láncra de szerintem az korai!/31000 km/Meg szelephézagra,na az nem korai!Hab a tortán ha álló hehyzetben melegítem fel kb 90-fokra,akkor meg se szólal ezt a gázfröccsösre értem mert ugye......állóhelyben a magasabb fordulatot amúgy sem hallani! Na és engem pont ez aggaszt hogy hol -hol nem!Tehát ha van tipp vagy tapasztalat szívesen fogadom! Előre is köszi!
Elképzelhetö átfolyott a benzin a gyürüknél ,menyit mentél a benzines olajjal? mien magasan vannak a dugók? igy valoszinü megégtek a csapágyak és ezért mozdulatlan a f.tengely
komoly esélyed van" hajtokaros fötengely" cserére
Halihó.
Nekem komoly problémám lenne. Van egy 96-os 250-es cbr-em. Nem olyan rég a tesóm álló helyzetben felborította és a karbikban felakadt az úszó és telefolyt két henger benzinnel. Máskor is volt ehhez hasonló, akkor beindítottuk és kiverte magából a benzint. Most viszont beindult, szép lájtosan mentem vele,hogy ismét égesse el a többletet,de megállt,úgy hogy a főtengely azóta se előre se hátra nem hajlandó megmozdulni, és a blokkba is került kb 2 liter benzin amit később leengedtem az olajjal együtt. A ráadás az hogy a baloldali két hengerben a mind a négy szelep zárva és mind a négy dugattyú közel azonos magasságban van. Szerintetek mi lehet vele? Szelep törhetett el? Vagy a főtengelycsapágy szorult meg? Szerintetek?
Hali!

Már a blokknál tartok kezdem szétbontani!
A váltót akarom kicserélni mert kidobja az 1-est meg a 2-est(vagy léptetővilla majd meglátjuk),alulról kezdtem,levettem a teknőt aztán
lecsavaroztuk a többit de az istené nem akar lejönni!
Nem akarom nagyon feszíteni mert fosok hogy eltörök valamit. Annyira odalehet ragasztva?
Válaszotok előreis köszönöm!

Üdv.: Gábor
Ha felpörög, meg erőtlen, akkor falschot szív. Általában gyújtásoldali főtengelyszimmering. Gyertya világos?
Nem ugy kell rugni hogy be van húzva a kar?
Miért érzem azt, hogy az Újpesti Tábori "tuning" nem egy segítőkész brigád?
S.O.S. 2006-os rmz450 szelephézagokat szeretném megtudni és azt .hogy milyen változások vennak a 2007között .ha tud segiteni valaki irjon tel számot ha van vezetétes lennea jobb Karcsi
Sziasztok!

Minap sajnos tolnom kellett a motort egy jó másfél kilóméteren /kifogyott a benzin a kút felé tartva/
A problémám a következő:
Ma be akartam indítani (650es suzuki dr), és majdnem beletört a lábam.
A motoron nincs önindító, csak berugó. A dekompressziót megcsinálom a kis karral, ekkor teljesen lemegy a berugókar (eddig normális) és amikor kikattan a kis kar, ezután kéne ugye rárugnom az indításra. De félúton megáll a berugókar, és csak mégegy rúgás hatására megy le.
Valakinek valami ötlet?
Szia!

Amit leírtál, szerintem lehet főtengely csapágy+szimmering miatt.
Szeva.
Nincs alapjárat 3000 alatt lefullad. Meg csinált olyat is hogy felpörgött. Az mitől lehet?
Hi! Nekem TZR 125-öm volt, produkált hasonlót. Én szar benzint tankoltam, utólag úgy tűnt mintha gázolajjal vegyült volna. Nekem 4-5 ezres fordulat alatt haldoklott. Szedd ki a gyertyát, sokmindent elárul. Nekem lucskos olajos volt. A 2T-k nagyon érzékenyek a karburálásra, lehet érdemes lenne szétkapni, kifújni a fúvókákat, esetleg úszószintet ellenőrizni. Arra megint csak érzékeny. Rengeteget szoptam, mire belőttem, szinte tized mm-ek számítanak. A membránt könnyen tudod ellenőrizni, ha nincs kirojtosodva a széle akkor jó. Előfordulhat hogy szar minőségű olajtól is fullad, vagy az olajszivattyú túl sokat adagol. Gyertya mit mutat, azt nézegesd. Alapjárat van? Nem pörög föl üresben? Még talán a váltóoldali főtengelyszimmering is szar lehet, olajat szophat a váltóból, az is össze tudja rittyózni a gyertyát.
Sziasztok! Tud valaki ajánlani jó, megbizható folyékony tömítést blokk összeszereléshez. Előre is köszi
Szevasztok !
Egy dr 600 S (1990) boldog tulajdonosa voltam eleddig,ma neki kezdett durrtogni ,nehezen indul,és néha a légszürő felé kisebb lángokat dob.
Estleges tanácsokat,megoldásokat,beállitási modokat egyszóval várnám segitő és sürgős válaszotokat
Előre is őszinte köszönettel:
Gábor