Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Attol meg szar.
Faszér szedted szét ez HONDA bammeg!
A kollega emlitette,de a haynes manual is.Siofokon nem jarok es mivel nem gepeszet a szakteruletem meg abba is bele kell asni magam hogy csinaljam.
Es mivel nem ez a kenyerkereset hanem csak mukedvelo hobbi idoigenyes.
Bocs, "zsinoros dolog"
Van mindenfele hezaghoz, adok ha Siofok fele jarsz
Na legalabb magadtol rajottel. Plastigauge a neve annak a" zsinoros izenek"
Levinek volt ezzel baja.
En mindenesetre most mar tudom hogy allok.
Azzal a zsinoros dologgal merni kell.
Amíg nem hallat magáról kár bolygatni
Nem is ertem mi a gond ezzel, en is szetszedtem volna ezert, meg szerintem minden motorjara valoban ado.
sziasztok lene egy kerdesem szamotokra... 4t soros negyes sportmotornal ki menyibe csereli es cserelte a vezermu kitet a motorbol ..eloreis koszonom
...és még mindig
A 2,5 hiány olyan hogy azt azért már lehet megéri ha hosszabb távra kell
2,5.Miert baj az neked ha vissza akarom tuszkolni azt a kis kompressziot?
Amugy melegen kopogott is.
Meg kiskoromban is mindent szetszedtem.
Mert nincs jobb dolga
MZ-s körökben is tipikus kezdőkre jellemző, hogy vesznek egy motort, pár jelentéktelen hibával, de szétbontják, újra festik a vázat, elhatározzák, hogy teljesen felújítják. Na ezeknek a 99%-a kosárban végzi és ott is rohad szét, a maradék 1%-ból meg lesz az oldtimeres megszállott aki rákölti egy új motor árát a tragacsra.
Megint csak a kérdés. A hiányzó 1,5 végnyomás miatt mi a pöcsnek kell szétborítani egy 400ezret érő motort és csinálni magadnak a problémákat ?
Köszönöm.Valoszinusitheto hogy ez a blokk már komoly volt ezért nem stimmelnek a jelölések.Es ahogy szamolgattam az anyagarat ha sikerül kifogni egy jó ha rnet blokkot akkor jobban járok.
a blokk házon a blokk ház méret tűrése van a fötengelyen meg a főtegely méret türése van be kódólva a csapágyakat ezek szerit kell megválasztani hogy meglegyen a megfelelő hézag................... másik a fötengelyen lévőjelzéseket keresd!!!!!de ne ahajtókarhoz tartózót ha nem a nyugvók jelölését minden gyártó máshogy jelöli vagy mérd meg mid két méretet blokk összehúzva intó ft mikróméterrel és úgy válassz hozzá csapágyat...........
https://www.sportmotor.hu/foto...
No most nekem lenne kérdésem a hozzáértőkhöz.
Van egy 97-es honda cbr 600f3.Főtengely csapágy,és a jelölések.Cserélnem kellene de elég zavaros nekem mint koca felhasználónak.
Odáig jutottam hogy a blokkházban van beütve a nyugvócsapágyak jele.Ez AAAAB.A manualban benne ven de 1 és 2 jelöléssel van A,B,C.És ezekhez tartozó pink,yellow,green.
Eddig OK minden de az 1 és 2 jelet nem találom a blokkházon.Lehet a főtengelyen van?Elvileg a lendkerék alatt de nem kívánnám azt levenni ha nem muszáj.
Ami bonyolítja a dolgot hogy a benne lévő csapágyak juszt sem a jeleknek megfelelő színek hanem van két pink 3 yellow. Ami felvetette az itteni kérdést hogy wtf?
Az már csak hab a tortán ezek után hogy a hajtókaron van 1 A jel ami szerint yellow lenne de nincs szín csapágyon.
Valaki el tudná ezeket a jeleket mondani egyszerűsítve azt megköszönném.
A blokkban nem szívesen használnám, anno 2009 körül mikor a busák és békáknak a kuplungjával gond volt asszem az lett a megoldás, hogy a csavarokra rögzítőt tettek.
Ja ja. Csak az segített Köszi!
Igen egy!
Teljesen mindegy mekkora , vannak különböző méretre hasítók !
Anya méret:)
Hogy hogy meddig ? Amíg annyira be nem baszol ,. hogy a sok eszköz közül a valódit emeled fel nem a "virtuálist" tapogatod !