Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És ha segítenénk?
Nincs szándékomban leverni a magneseket.
Ok így próbálkozom. Amúgy a magasnyomásúval nem játszom. Ezt megtanultam. Ezt a kompresszoros sztorit bepróbálom.
Ne komplikald. Kompresszor eloszor. Ez kihozza a nagyobb maradvanyokat, majd aztasd vagyis fujd be rovar eltavolitval. Sima csapi nyomassal oblites majd meg parszor megismetel.
Nagynyomasu mosot felejtsd el
A legnagyobb retek forrás nekem már régeől van akkor térdig érő hömpölygő vízen jöttünk át és telehordta a hűtőt mindennel. Meg nekem ott van első kerék mögött. És tavaly nem volt fent az idom így mindent a kerék közvetlenül a hűtőre dobott fel.
opelból ki lehet fújni
motorból én a mosóval szoktam, de nekem 2 oldalt van és ott nincs sok minden egyéb kacat, bár a motornál inkább sár van mint szitakötő
Nincs idom. Még a kis burkolat sincs fent. De nagyon aprónak tűnnek a rések. De egy próbát megér végülis.
valami ismerősnek csak van......
nem tudom milyen burkolt a motor de szerintem idomostól is hozzá lehet annyira férni hogy kivigye a száraz dögöket
Kompresszorom sajna nincs. Magasnyomásúval terveztem de a szeelőm belém verte hogy azzal meg ne merészeljem küldeni. Ezért gondoltam hogy leveszem.
kompresszor simán kilöki a dögöket, eddigre már kiszáradtak rendesen, kocsinál néha ki szoktam fújatni
Kefével nem jőn ki?
Azért akarom levenni a hűtőt hogy hátról előre tudjam ki mosni a lamellák közét. Sajna több olyan bogárdög van már beragadva a lamellák közé ami már gátolja az áramlást. Viszont akkor úgy időzítém a dolgot hogy max szombaton szétszedem. Vasárnap meg összerakom.
Ráadásul a tömitések lehet nagyobb problémát jelentenek majd.
Szerintem is. De egy átöblités nem árt ha állni hagyja, egyébként nem lesz baja.
Jol ertem hogy a lamellak kozott ki akarod mosni ezert leveszed a hutot?
Ertem en hogy precizitas, de jo nagy hulyeseg ha nincs mas ok levenni a hutot
Miért a csere (az új lötty beöntése) előtt két héttel akarod leengedni?
Akkor csináld, ha készre fel is tudod tölteni. Szerintem.
pont ezért írtam hogy ez kevesebbet forog
szóval nem 150+ ezret fog elmenni hanem mondjuk negyedét
aztán amennyit használja ez a zolinak kb 15 év
Lenne egy kérdésem. Lehet hogy nagyon nagy butaság de inkább megkérdezem. Szóval ki szeretném mosni a hűtőt a motoron. Nem belülről hanem a lamellák közötti részt. Ehhez ugye le kell vennem a hűtőt ahhoz pedig le kell engednem a vizet róla (nem víz csak mobilon könnyebb azt pötyögni). Azonban tartok attól hogy ha nem lesz víz a rendszeren elkezd majd erősen és gyorsan berozsdálni. 1-2 hétig lenne így. Lehet ennyi idő alatt rozsdavirágtás vagy valami hasonló. Nem a hűtőben az Alu azzal nem lesz gond hanem a blokkban tartok ettől a jelenségtől. Szóval van félni valóm? Esetleg valami hasznos tanács?
A gond csak az, hogy a cbr bőven 5-6 ezer felett fog üzemszerűen működni.
érdekességképp
az opelon volt némi olaj utánpótlási anomália, emiatt kiolvadt 2 hajtókar csapágy egyik nagyon durván a másik csak kicsit, a maradék kettő meg némileg karcos lett, gondolom a főtengely csapágy is ilyesmi állapotú de azt nem volt kedvem megnézni
elég jól kopogott a hajtókar, olyan egyesgolf hangja volt vagy kicsit durvább
vettem 5 ezerért egy valamilyen noname gyári méretű hajtókar csapágy szettet (akkor a gyári opel 44 lett volna) szikével lekapargattam a nagyja ráolvadt fémet a főtengelyről, olajos smirglivel addig sikamikáltam amíg nem akadt a köröm
összeszereléskor ami nagyon ki volt olvadva picit moccant a hajtókar a többinél nem, de úgy gondoltam ha 2-3 évente kell egy új csapágy bele ami mozog akkor a plusz szett 10évig is kitart.....5 ezerért.....
na azóta ment a kocsi vagy 150 ezret és hibátlan igaz nem 10+ ezres fordulatokon de néha meg van kergetve 5-6 ezren is
én úgy gondolom az ilyen vénebb lomokon nem feltétlen kell ezredekben mérni......
Megmérni arra kíváncsi lennék ...ezredes órával a kezed melegétől eltérés van!
egy komoly blokknál stimmelnek a jelölések
az már inkább
csapágyvastagság mérése százados indikátorórával...fasza
A csapágyszíneket egy kód alapján nem tudod megállapítani, minden csapágyhelynek két kódja van, egy csapkód, és egy furatkód. Értelemszerűen a csapkódok a főtengelyen vannak, neked 9 db, a furatkódok meg a blokkon 5 db, és a hajtókarokon 4 db. Ezeket a kódokat kell a manual táblázatai alapján összefésülni, így adódik a kívánt csapágyszín.
Az, hogy nincs kedved levenni egy lendkerereket, senkit nem érdekel. Mint ahogy az sem, hogyan vered szét a mágneseket fasza lehúzó nélkül.